50D+grip, kilka szkiełek i gratów typu "akcesoria foto"...
suma ogniskowych obiektywów nie przedłuży męskości...
wielkość matrycy nie ogranicza wyobraźni...
[SIGPIC][/SIGPIC]
"Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"
50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150
tylko... czy to jest ważne??? "Galeria - zapraszam."
"Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"
50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150
tylko... czy to jest ważne??? "Galeria - zapraszam."
"Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"
50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150
tylko... czy to jest ważne??? "Galeria - zapraszam."
zauważyłem że problem z dostępnością tego tamrona dotyczy najbardziej wersji z mocowaniem do nikona. W większości sklepów jest problem z dostępnością tego mocowania. Akurat mają w media raty 0% ale też mają tylko z mocowaniem canona...
D90 S10-20 N35 T70-300 USD VC
Na innym forum fotograficznym wysłuchałem wielu negatywnych opinii co do szybkości AF Tamrona. Podobno, dno i metr mułu, do scen dynamicznych wogóle się nie nadaje to szkło.
Mam do wyboru ten obiektyw Tamrona lub wersję Canona 70-200 f/2.8 O Tamronie wiem, że piekielnie jest ostry, o zaletach Canona nie piszę, ale on jest znacznie droższy niż Tamron. Kupowałbym brał na raty, więc cena nie ma aż takiego znaczenia. Który wybrać?
70-200 bym używał głównie do fotografii obiektów w locie, na koncertach, wydarzeniach politycznych (demonstracje, protesty), wydarzeniach sportowych (kolarstwo, narciarstwo).
C 50D+grip | C 70-200/4 IS L | C 85/1.8 | T 17-50/2.8 | T 90/2.8 | S 8/3.5