Idę walczyć na Żytnią, pomocy...

Zwiń
X
 
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • renes
    Uzależniony
    • 2007
    • 510

    #481
    Jeśli ktoś chce poskarżyć się na praktyki Canon Polska a nie wie gdzie napisać to powinien tu:

    Hans.Hiralal@canon-europe.com
    Customer service specialist for Canon Europe

    Hans Hiralal
    European Customer service specialist
    CCI Customer Service, Operations
    Canon Europa N.V.
    Bovenkerkerweg 59-61
    1185 XB Amstelveen The Netherlands

    Komentarz

    • seweryn1
      Coś już napisał
      • 2008
      • 87

      #482
      Hej witam wszystkich, to mój pierwszy post u was i szkoda że w takim temacie. Mam pytanie: oddałem 40D zakupioneg EuroAgd do naprawy gwarancyjnej 05.04.2009 r. wiem, że do serwisu na Żytniej dotarł 09.04.09. Ile oni mają czasu na naprawienie mojego sprzętu, bo w gwarancji europejskiej nie znalazłem nic na ten temat. Dodam, że to bzdurna usterka przestał działac wyłącznik aparatu, więc nie wydaje mi się to usprawiedliwiac miesięcznego pobytu aparatu w serwisie, czy może się mylę? Czy mają jakiś określony czas na dokonanie naprawy, czy to można jakoś wyegzekwowac? Dzięki za pomoc (z góry) i dobrego światła.
      Magia zdjęć

      Komentarz

      • oskarkowy
        Pełne uzależnienie
        • 2004
        • 2513

        #483
        Zamieszczone przez seweryn1 Zobacz wpis
        Hej witam wszystkich, to mój pierwszy post u was i szkoda że w takim temacie. Mam pytanie: oddałem 40D zakupioneg EuroAgd do naprawy gwarancyjnej 05.04.2009 r. wiem, że do serwisu na Żytniej dotarł 09.04.09. Ile oni mają czasu na naprawienie mojego sprzętu, bo w gwarancji europejskiej nie znalazłem nic na ten temat. Dodam, że to bzdurna usterka przestał działac wyłącznik aparatu, więc nie wydaje mi się to usprawiedliwiac miesięcznego pobytu aparatu w serwisie, czy może się mylę? Czy mają jakiś określony czas na dokonanie naprawy, czy to można jakoś wyegzekwowac? Dzięki za pomoc (z góry) i dobrego światła.
        Tobie się może wydawać, że to bzdurna usterka, a oni być może muszą ściągnąć do Polski nowy włącznik w miejsce tego wadliwego. Egzekwować to można świeże bułki w spożywczaku, a i to nie o każdej porze.
        Jarek

        Komentarz

        • dziobolek
          Pełne uzależnienie
          • 2008
          • 2634

          #484
          Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz wpis
          Tobie się może wydawać, że to bzdurna usterka, a oni być może muszą ściągnąć do Polski nowy włącznik w miejsce tego wadliwego. Egzekwować to można świeże bułki w spożywczaku, a i to nie o każdej porze.
          Powiedział co wiedział...

          oskarkowy co ty p.....sz, czy tobie czasem te świeże bułeczki nie zaszkodziły???

          Z tego co piszesz to sprzęt na gwarancji może leżeć w serwisie wieki
          bo czekają na części???

          BZDURA!!!

          seweryn1, jeśli twoja gwarancja tego jasno nie określa, to poszperaj w necie lub wal do rzecznika praw kosumenckich o wyjaśnienie.

          Pozdrówka!
          "Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
          Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"

          50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150
          tylko... czy to jest ważne??? "Galeria - zapraszam."

          Komentarz

          • adminekPL
            Dopiero zaczyna
            • 2008
            • 16

            #485
            Zamieszczone przez dziobolek Zobacz wpis
            Z tego co piszesz to sprzęt na gwarancji może leżeć w serwisie wieki
            bo czekają na części???

            BZDURA!!!

            seweryn1, jeśli twoja gwarancja tego jasno nie określa, to poszperaj w necie lub wal do rzecznika praw kosumenckich o wyjaśnienie.

            Pozdrówka!
            Po pierwsze to nie wiemy czy pytający w ogóle łapie się pod definicję konsumenta. Większość z bywalców tego forum wykorzystuje swój sprzęt do celów zawodowych. Aby nie być konsumentem, nie jest obowiązkowe wykorzystywanie sprzętu do DG. Mówi o tym w art. 1 ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wystarczy wykonanie na zlecenie kilku fotek i wypadamy z możliwości korzystania z uprawnień konsumenckich. Fakt, że czasem sprzedawcę można oszukać, a on nie ma możliwości sprawdzić, jeśli się nie wygadamy.

            Po drugie - jaka bzdura? Gwarancja jest dobrowolna. Jeśli zdecydował się na korzystanie z gwarancji to zgodził się na warunki przedstawione przez gwaranta. Skoro gwarant nie określił terminu naprawy, to musi to zrobić "w odpowiednim terminie" (art. 580.2. KC). Odpowiedni termin może czasem wynosić i pół roku, wszystko zależy od okoliczności i rodzaju usterki. Jak nie mają włączników, a statek z nimi przypływa za 3 miesiące, to odpowiedni termin może być np. za 3,5 miesiąca.

            Być może lepiej było skorzystać z rękojmi i uprawnień konsumenckich (jeśli jest konsumentem).

            Komentarz

            • dziobolek
              Pełne uzależnienie
              • 2008
              • 2634

              #486
              Nic nie kosztuje a upewnić się warto TUTAJ albo TUTAJ...

              Lepsze to niż gdybanie na forum.

              Pozdrówka!
              "Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
              Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"

              50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150
              tylko... czy to jest ważne??? "Galeria - zapraszam."

              Komentarz

              • seweryn1
                Coś już napisał
                • 2008
                • 87

                #487
                dzięki wszystkim za pomoc i informację. Jak się coś wyjaśni to dam znac, pozdrawiam.
                Magia zdjęć

                Komentarz

                • DS71
                  • 2008
                  • 7

                  #488
                  czy ktoś mógłby podać mi namiary na żytnią, wystarczy nr.telefonu muszę do nich wysłać moją 40-tkę
                  Z góry dziękuję

                  Komentarz

                  • blum
                    Uzależniony
                    • 2006
                    • 509

                    #489
                    Zamieszczone przez DS71 Zobacz wpis
                    czy ktoś mógłby podać mi namiary na żytnią
                    Proclub - autoryzowany serwis fotograficzny. Naprawiamy Canon, Sony, Tamron, Samyang, Leica. Foto serwis Warszawa. Naprawy na gwarancji. Serwis foto.

                    Komentarz

                    • DS71
                      • 2008
                      • 7

                      #490
                      [B]blum[B] dzięki

                      Komentarz

                      • gushman
                        Coś już napisał
                        • 2008
                        • 68

                        #491
                        Zamieszczone przez DS71 Zobacz wpis
                        czy ktoś mógłby podać mi namiary na żytnią, wystarczy nr.telefonu muszę do nich wysłać moją 40-tkę
                        Z góry dziękuję
                        Poszukaj wśród znajomych posiadacza dostępu do internetu i poszukaj na google.pl

                        PS Sorry, nie mogłem się powstrzymać.

                        Komentarz

                        • seweryn1
                          Coś już napisał
                          • 2008
                          • 87

                          #492
                          Moja 40 wróciła w stanie dobrym, jestem nawet zadowolony, w końcu przestaję się męczyc z 450 żony, fajny aparacik, ale stanowczo jedno kólko to zamało nie mówiąc już o wielkości:-D.
                          Magia zdjęć

                          Komentarz

                          • Hubert01
                            Bywalec
                            • 2006
                            • 182

                            #493
                            Witam. Ponoć jest jaka alternatywna "Żytnia". Nie wiem czy ten temat był poruszany w tym wątku, bo jest on dość długi i nie czytałem całego.

                            Moja przygoda z Żytnia jeszcze trwa, i powoli przestaje tracić cierpliwość
                            Ostatnio edytowany przez Hubert01; 6359.
                            5d mkII | 35L | C50mm 1.4 | C85mm 1.8 | 135L | Skyport | 2x580exII

                            Komentarz

                            • gushman
                              Coś już napisał
                              • 2008
                              • 68

                              #494
                              Ja też miałem ostatnio krzywą akcję z "Żytnią".

                              Popsuło mi się coś w obiektywie 50 mm 1.4, przestał działać AF. Zostawiłem go szwagrowi, bom spoza Warszawy a on jako tambylec miał oddać obiektyw po niedzieli do serwisu.
                              Dostarczyć dostarczył, mnie się nie spieszyło i tak po 2 czy 3 miesiącach przypomniałem sobie, że pasuje sprawdzić co z moją musztardówką. Dzwonię - oni mi mówią, że owszem, mają obiektyw oddany przez taką osobę, ale jest to 50 mm 1.8. Szwagier człek roztargniony - myślę sobie, że może jednak oddał swój obiektyw zamiast mojego. Poprosiłem go zatem o odbiór z serwisu tego niby 1.8. Szwagier odebrał i czyta opis ze szkła: "1.4!".

                              Komentarz

                              • wickermann
                                Coś już napisał
                                • 2008
                                • 79

                                #495
                                Na 3 obiektywy, które regulowałem na Żytniej za pierwszym razem zrobili dobrze tylko jeden.
                                Dwa pozostałe wróciły "niby" poprawione, ale dalej miały BF/FF ...

                                Po kolejnych odsyłaniach, jazdach, umawianiu się, które nie przyniosły efektów, straciłem cierpliwość, a czas naglił.
                                Wysłałem więc sprzęt do serwisu w Berlinie. I co się okazało?
                                Ano oba szkła, które serwis na Żytniej rzekomo wyregulował zostały w Berlinie wyjustowane, co potwierdzają rachunki, i działaja w końcu dobrze :-P.

                                Szkoda nerwów.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X