Strona 45 z 50 PierwszyPierwszy ... 354344454647 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 441 do 450 z 571

Wątek: Idę walczyć na Żytnią, pomocy...

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    36
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    ja mam trochę odwrotne pytanie.
    Jak im dam szkło do regulacji pod moją puchę to jest szansa, że zrobią to dobrze?? Poza tym mam problem takiej maści, że BF nie jest stały tylko zmienny wraz z odległością - dlatego korekcja w puszce nic nie daje. Boję się, że tak mi rozregulują szkło, że będę się z nimi potem szarpał nie wiadomo jak długo no i w dodatku nie mam gwarancji na ten słoik(ściągany z USA...):/ a wawie nie mieszkam więc nie będę mógł tak jak kiedyś MMM chodzić tam co chwile i ich męczyć... Osobiście mam dobre doświadczenia z Żytnią - wymieniali mi w 40D migawkę i zrobili to dobrze i w dodatku wyjątkowo ekspresowo no ale o regulacji AF akurat już się tyle nasłuchałem, że mam poważne wątpliwości...
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar mgtan
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1 084

    Domyślnie

    sznasa jest ale czy 100% gwarancja to nie. Mi usawiali BF w 50tce w zeszłym tygodniu i przy odbiorze juz było źle i jutro porawka
    Canon 40D + BG-E2N => 5D MkII
    24-105 f/4 IS USM L + 50 f/1.4
    Speedlite 580EX II,SanDisk Extreme 8GB, Benro A-500EX + KB-1A...

  3. #3
    Bywalec Awatar tomek1906
    Dołączył
    Aug 2007
    Miasto
    Krakow
    Posty
    217

    Domyślnie

    chyba powinno być tak ;

    puszka do wzorca ( z tego co mi tłumaczyli do 50 1,4)
    potem szkła do puszki
    w ten sposób masz szanse sprawdzić ewentualnie nowe szkło pod tym kątem

    Z ciekawostek odbyłem dziś rozmowę z tzw. konsultantem rzeczonego serwisu i :

    instalacja firmware 1.1.1 do 40D powoduje bezpowrotne usunięcie softwarowej kalibracji puszki, ponowne wgranie 1.0.8 nic nie da. Konieczne jest kolejne kalibrowanie body (czyli kolejne 120 pln) w serwisie. Na pytanie czy mogę ubiegać się o regulacje darmową ( w końcu wgrałem oryginalny soft producenta!!!) dowiedziałem się że moge,... tyle że w Canonie ( buhaha!!!) W podsumowaniu padło też stwierdzenie : firmware producenta instaluje pan na własne ryzyko..., Za niedługo dowiemy się że używany lamp i obiektywów na własne ryzyko gdyż nie zostały przypięte przez technika z Żytniej. Ludzie to jest jakis kabaret

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar mgtan
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1 084

    Domyślnie

    słuchaj cos ciekawego

    u mnie to wyglądało tak:
    1. skalibrowali 40D do wzorca (soft 1.1.1)
    2. skalibrowali 24-105 do puszki
    3. kalirują 50 1.4 do puszki
    Canon 40D + BG-E2N => 5D MkII
    24-105 f/4 IS USM L + 50 f/1.4
    Speedlite 580EX II,SanDisk Extreme 8GB, Benro A-500EX + KB-1A...

  5. #5
    Bywalec Awatar tomek1906
    Dołączył
    Aug 2007
    Miasto
    Krakow
    Posty
    217

    Domyślnie

    no to może oznaczac że korpus i szkła nie trafiają albo masz za duzo kasy bo to Cie wyjdzie 360 pln
    wybralbym opcje skalibrowania od razu puchy do 24-105, a potem liczylbym na fuksa z 50tką, w najgorszym układzie 240 a nie 360, no chyba ze na gwarancji robisz

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar mgtan
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1 084

    Domyślnie

    od tego mam gwarancje własnie. Nie zapłaciłem ani złotówki.
    Canon 40D + BG-E2N => 5D MkII
    24-105 f/4 IS USM L + 50 f/1.4
    Speedlite 580EX II,SanDisk Extreme 8GB, Benro A-500EX + KB-1A...

  7. #7

    Domyślnie

    Dwa skrajne spostrzeżenia nt. Żytniej na podstawie ostatniej naprawy aparatu:
    - szybkość: fantastyczna. Aparat wrócił DHLem naprawiony w 4 dni po wysyłce, w tym weekend, co oznacza, że naprawiono go w JEDEN dzień. Zadziwiające!
    - jakość: naprawiono co miano naprawić i tu pełen pozytyw. Niestety, przy okazji porysowano wyświetlacz. Sęk w tym, że nawet nie ma jak się z nimi o to kłócić, bo w chwili wysyłki aparat miał dwie mikroskopijne, ledwo widoczne pod światło ryski, więc mieli podstawy by w dokumencie przyjęcia do serwisu napisać "rysy na wyświetlaczu". Niestety, wrócił z dodatkowymi czterema rysami. Pozostaje więc tylko apelować: panowie technicy, podkładajcie do k***y nędzy coś miękkiego pod te aparaty jak je naprawiacie i nie szurajcie wyświetlaczami po twardych stołach!

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lucky_strike Zobacz posta
    Dwa skrajne spostrzeżenia nt. Żytniej na podstawie ostatniej naprawy aparatu:
    - szybkość: fantastyczna. Aparat wrócił DHLem naprawiony w 4 dni po wysyłce, w tym weekend, co oznacza, że naprawiono go w JEDEN dzień. Zadziwiające!
    - jakość: naprawiono co miano naprawić i tu pełen pozytyw. Niestety, przy okazji porysowano wyświetlacz. Sęk w tym, że nawet nie ma jak się z nimi o to kłócić, bo w chwili wysyłki aparat miał dwie mikroskopijne, ledwo widoczne pod światło ryski, więc mieli podstawy by w dokumencie przyjęcia do serwisu napisać "rysy na wyświetlaczu". Niestety, wrócił z dodatkowymi czterema rysami. Pozostaje więc tylko apelować: panowie technicy, podkładajcie do k***y nędzy coś miękkiego pod te aparaty jak je naprawiacie i nie szurajcie wyświetlaczami po twardych stołach!
    "rysy na wyświetlaczu" piszą domyślnie na wszystkich zgłoszeniach - właśnie po to żebyś mógł im "skoczyć" - na forum kojarzę jeden przypadek kiedy ktoś się wykłócił o ten napis bo miał wyświetlacz w idealnym stanie..
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar Tezet-gdynia
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Gdynia
    Posty
    1 283

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Lucky_strike Zobacz posta
    Dwa skrajne spostrzeżenia nt. Żytniej na podstawie ostatniej naprawy aparatu:
    - szybkość: fantastyczna. Aparat wrócił DHLem naprawiony w 4 dni po wysyłce, w tym weekend, co oznacza, że naprawiono go w JEDEN dzień. Zadziwiające!
    - jakość: naprawiono co miano naprawić i tu pełen pozytyw. Niestety, przy okazji porysowano wyświetlacz. Sęk w tym, że nawet nie ma jak się z nimi o to kłócić, bo w chwili wysyłki aparat miał dwie mikroskopijne, ledwo widoczne pod światło ryski, więc mieli podstawy by w dokumencie przyjęcia do serwisu napisać "rysy na wyświetlaczu". Niestety, wrócił z dodatkowymi czterema rysami. Pozostaje więc tylko apelować: panowie technicy, podkładajcie do k***y nędzy coś miękkiego pod te aparaty jak je naprawiacie i nie szurajcie wyświetlaczami po twardych stołach!
    Czyli rada dla innych, przy adnotacji ze sa rysy na wyswietlaczu, niech narysuja kwadracik i zaznacza na nim te rysy - tak jak rzeczoznawca podczas kolizji samochodowej zaznacza co jest uszkodzone. Takie prawo raczej mamy bo to nasz sprzet i chcemy miec szczegolowo opisany stan Ciekawe jakby zareagowali

  10. #10
    Bywalec Awatar tomek1906
    Dołączył
    Aug 2007
    Miasto
    Krakow
    Posty
    217

    Domyślnie

    cd. mojej akcji w usunięciem kalibracji softwarowej po upgradzie firmware.
    serwis żytnia - sory, nie nasz problem
    canon polska - sory, nie nasz problem
    canon europa - poszła informacja, zobaczymy co dalej :/

Strona 45 z 50 PierwszyPierwszy ... 354344454647 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •