KMV10 - Daj sobie spokój z ekonomiąbo śmieszno się robi
![]()
KMV10 - Daj sobie spokój z ekonomiąbo śmieszno się robi
![]()
Śmieszno? Kiedyś się mówiło "straszno śmieszno" i to chyba się odnosi do serwisu Canona. Swoją drogą ile jeszcze można pisać na temat tego jaki jest serwis Canona? Uzbiera się na książkę?Zamieszczone przez popmart
Ekonomia? A co to jest? Coś co pozwala tłumaczyć zwiększenie podatków w imię zwiększenia wpływów budżetowych, podczas gdy każdy przedszkolak wie, że niższe podatki rozwijają popyt? O nie mój drogi na takiej ekonomi to ja się nie znam i nie mam zamiaru znać.![]()
nom.. Kaczynscy to tak srednio wiedza, a Leper jest przekonany, ze zwiekszenie podatkow to wieksze wplywy (+dodruk pieniadza zliwkoduje biede:P) koniec offtopic'aZamieszczone przez KMV10
Zamieszczone przez KMV10
Am co to ma wspólnego z firmą "PUBLICZNĄ" jak sam napisałeś .... ekonomia nie musi mieć wiele wspólnego z rządem ....
hej,
ja troszke z innego systemu bo 4/3 ale walki tez mialem ale z serwisem oly czechy (tam jest wszystko wysylane)
mialem pieeeknego babola na matrycy (dead pixel), ktory ciagnal pionowo w dol cala linie (na czerwono)
aparat za pierwszym razem wrocil bez zagladniecia, za drugim razem wymienili matryce (na gorsza - swiecila hotami na iso 100 przy 1/4s) i gratisowo dostalem BF
pofatygowalem sie do olympus CZ i olympus JP listownie, cos drgnelo, bo otrzymalem tel z oly polska z prosba o przyslanie aparatu
dostalem nowa matryce, wolna od hotow przy 1/30s iso 400, AF wyregulowany z przeprosinami ze strony CZ a osobno ze strony JP
innymi slowy trzeba ruszyc gore, raz a dobrze
![]()
A ja na serwis na Żytniej nie narzekam. Jak już wspomniałem w porównaniu do serwisu Nikona to szczyt cierpliwości i szybkości. W ubiegłym tygodniu wysłałem paczkę z aparatem, dzisiaj odebrałem naprawiony.
O obiektywach wiem prawie wszystko
Ja też nie narzekam))))), ale dziś sprawdziłęm aparat któy wrócił po kalibracji AF i wymiany matówki, matówkę wymienili, a FF 30 mm jak był tak jest - w dodatku aparat u nich leżał 2 tygodnie zanim wzięli się za niego. Ja nie jestem na ich wściekły, po prostu ręce mi opadły i mam dosyć. Czas oczekiwania na zwrot aparatu bolał mnie coraz bardziej z każdym dniem.
Mam prośbę czy jest ktoś z forumowiczów canonierów z Puław albo ewentualnie Lublina - chciałbym spróbować moją 50. A może ktoś też ma 50 i ja mógłbym ją podpiąć aby sprawdzić czy obiektyw nie jest problemem.
Canon PL jest importerem a nie dystrybutorem - więc nie musi serwisować sprzętu zakupionego poza PL
Importer nie musi prowadzić serwisu sprzetu, ale musi taki serwis zagwarantować(czyt. podpisać umowę z najtańszym serwisem celem redukcji zbednych kosztów)
Importer sam ustala warunki gwarancji.(czyt. bedzie tylko rok gwarancji bo warunki użytkowania aparatu w polsce sa trodniejsze niż u naszych sasiadów)
To że to robi to niedawno podpisana umowa z Canonem UE która mówi że gwarancja jest skracana do czasu obowiązującego w danym obszarze sprzedaży.
ps. personalnie nie mam nic wspólnego z serwisem na żytniej z którego na szczęście kożystac nie musiałem.
odgrzeje watek
obalamy mity?
bylem dzis na zytniej na czyszczeniu matrycy, szybko i tanio (za free), brak pani z wasami ;-) milo i sympatycznie ..az myslalem ze do innego serwisu trafilem niz ten tutaj opisywany ;-)... jestem zadowolony ! i mam czysta matryce
Polowiczne obalenie mitow - jak ja bylem to znana-nam-pani byla ale ja na szczescie na nia nie trafilem (katem ucha slyszalem jej "rewelacje" opowiadane klientom, w stylu podobnym do opisanego tutaj i do takiego ktory juz wczesniej poznalem).Zamieszczone przez Jac
Pani ktora mnie obslugiwala byla mila a jak sie luzem zagadalo to jeszcze milsza.
Przy okazji: wymiana matowek (np w 20D ze standardowej na niestandardowa), czyszczenie obszaru matowki - za darmo, niezaleznie czy sprzet na gwarancji czy nie (jak moj).
Btw wybiera sie ktos w poniedzialek ok 14:00 ? Bede wtedy sprzet odbieral.