Strona 23 z 50 PierwszyPierwszy ... 13212223242533 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 571

Wątek: Idę walczyć na Żytnią, pomocy...

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KMV10
    Canon jest zatem firmą publiczną, a nie prywatną (tak np. Levi Strauss - znajomy mi mówił, że to absolutnie prywatna firma, nie notowana publicznie - nie sprawdzałem tej informacji).
    A myślałem, że z tego wynika, że jest prywatną z akcjami w obrocie publicznym
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomasz Golinski
    A myślałem, że z tego wynika, że jest prywatną z akcjami w obrocie publicznym
    Koniec końców liczy się to, że możesz kupić jej udziały, nieprawdaż? Jeśli Cię stać.

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KMV10
    Koniec końców liczy się to, że możesz kupić jej udziały, nieprawdaż? Jeśli Cię stać.
    Jeśli mnie stać to i Levisa mógłbym kupić. A kupić coś można, bo jest właśnie prywatne. Spróbuj kupić Armię lub Policję
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

  4. #4
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 449

    Domyślnie

    Ludzie, cieszcie się. Serwis NIKONA jest piekłem w porównaniu do Canonowskiego na żytniej. W serwisie Nikona robią z ludzi debili, a na sprzęt czeka się MINIMUM półtorej miesiąca. To znaczy tyle trwa czas oczekiwania, aż raczą zidentyfikować usterkę.. Ech, szkoda gadać.
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  5. #5
    Początki nałogu
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Góra
    Wiek
    66
    Posty
    472

    Domyślnie

    No tak. Igrałem sobie i doigrałem się. Dzięki za postawienie mnie na ziemi.
    Nie miałem intencji nikogo obrażać.
    Moje osobiste doświadczenia są odmienne. Być może zbyt drastycznie zaprezentowałem swój punkt widzenia.
    Jeśli ktoś czuje się obrażony to bardzo przepraszam.

  6. #6
    Bywalec
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    62
    Posty
    103

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KMV10
    Tylko, żeby nie było jak w czeskim filmie - nikt nic nie wie.
    Tak wyglądają doświadczenia użytkowników Nikona , może odezwie się jakiś doświadczony w tej materii Canonier?

    Pozdr.

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar Pszczola
    Dołączył
    Feb 2004
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    55
    Posty
    1 760

    Domyślnie

    Nic tylko kupic zbiorowo-forumowo kilka akcji i slac zapytania, uwagi i ew. skargi do centrali Canona jako udzialowcy-akcjonariusze.
    EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000

  8. #8
    Początki nałogu
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Góra
    Wiek
    66
    Posty
    472

    Domyślnie

    Litości!

  9. #9
    zib26
    Guest

    Domyślnie

    Pozwole sobie coś dodać.
    Zajmuje się sprzętem foto zawodowo już 16 lat.(foto hurt)-więc miałem w firmie troche sprzętu który wracał do serwisu.
    Moje doświadczenia obejmują kontakty z chyba wszystkimi serwisami liczącymi się w branży foto w kraju ( ale i poza granicami czasami też).
    Serwis CANON POLSKA w Warszawie na Żytniej jest najlepszym serwisem z jakim miałem przyjemność współpracować.
    Jest o jakieś sto milionów razy lepszy od pozostałych serwisów innych marek.
    A dodam że jestem i na stronach Kodak Pl, i nawet Nikon pl jako ichniejszy autoryzowany sprzedawca - więc nie mam powodu aby reklamować Canona czy jego serwis.-w ofercie mamy też sprzęt innych marek niż Canon ...więc jak wyżej .

  10. #10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez zib26
    Pozwole sobie coś dodać.
    Zajmuje się sprzętem foto zawodowo już 16 lat.(foto hurt)-więc miałem w firmie troche sprzętu który wracał do serwisu.
    Moje doświadczenia obejmują kontakty z chyba wszystkimi serwisami liczącymi się w branży foto w kraju ( ale i poza granicami czasami też).
    Serwis CANON POLSKA w Warszawie na Żytniej jest najlepszym serwisem z jakim miałem przyjemność współpracować.
    Jest o jakieś sto milionów razy lepszy od pozostałych serwisów innych marek.
    A dodam że jestem i na stronach Kodak Pl, i nawet Nikon pl jako ichniejszy autoryzowany sprzedawca - więc nie mam powodu aby reklamować Canona czy jego serwis.-w ofercie mamy też sprzęt innych marek niż Canon ...więc jak wyżej .
    To jest zarazem pocieszjące i przerażające. Ale dobrze, że są jakieś pozytywy. Burzył się tutaj kocis, że nie ma opinii pozytywnych to teraz są. Chciałem tylko zauważyć, że problem na bazie ktorego powstał niniejszy wątek dotyczy sprawy trudnej jak widać. I nie miał za zadanie ogólnej oceny serwisu tylko poradzenia sobie z problemami dot regulacji AF. Ja nie wykluczam, że trudności mają swoje źródło u samego producenta. A zachowania serwisu są spowodowane wewnętrznymi problemami niemożności. "Złego" obchodzenia się ze sprzętem jednak nic nie usprawiedliwia.

Strona 23 z 50 PierwszyPierwszy ... 13212223242533 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •