A myślałem, że z tego wynika, że jest prywatną z akcjami w obrocie publicznymZamieszczone przez KMV10
![]()
Jeśli mnie stać to i Levisa mógłbym kupić. A kupić coś można, bo jest właśnie prywatne. Spróbuj kupić Armię lub PolicjęZamieszczone przez KMV10
![]()
Ludzie, cieszcie się. Serwis NIKONA jest piekłem w porównaniu do Canonowskiego na żytniej. W serwisie Nikona robią z ludzi debili, a na sprzęt czeka się MINIMUM półtorej miesiąca. To znaczy tyle trwa czas oczekiwania, aż raczą zidentyfikować usterkę.. Ech, szkoda gadać.
O obiektywach wiem prawie wszystko
No tak. Igrałem sobie i doigrałem się. Dzięki za postawienie mnie na ziemi.
Nie miałem intencji nikogo obrażać.
Moje osobiste doświadczenia są odmienne. Być może zbyt drastycznie zaprezentowałem swój punkt widzenia.
Jeśli ktoś czuje się obrażony to bardzo przepraszam.
Tak wyglądają doświadczenia użytkowników Nikona , może odezwie się jakiś doświadczony w tej materii Canonier?Zamieszczone przez KMV10
Pozdr.
Nic tylko kupic zbiorowo-forumowo kilka akcji i slac zapytania, uwagi i ew. skargi do centrali Canona jako udzialowcy-akcjonariusze.
EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000
Litości!
Pozwole sobie coś dodać.
Zajmuje się sprzętem foto zawodowo już 16 lat.(foto hurt)-więc miałem w firmie troche sprzętu który wracał do serwisu.
Moje doświadczenia obejmują kontakty z chyba wszystkimi serwisami liczącymi się w branży foto w kraju ( ale i poza granicami czasami też).
Serwis CANON POLSKA w Warszawie na Żytniej jest najlepszym serwisem z jakim miałem przyjemność współpracować.
Jest o jakieś sto milionów razy lepszy od pozostałych serwisów innych marek.
A dodam że jestem i na stronach Kodak Pl, i nawet Nikon pl jako ichniejszy autoryzowany sprzedawca - więc nie mam powodu aby reklamować Canona czy jego serwis.-w ofercie mamy też sprzęt innych marek niż Canon ...więc jak wyżej .
To jest zarazem pocieszjące i przerażające. Ale dobrze, że są jakieś pozytywy. Burzył się tutaj kocis, że nie ma opinii pozytywnych to teraz są. Chciałem tylko zauważyć, że problem na bazie ktorego powstał niniejszy wątek dotyczy sprawy trudnej jak widać. I nie miał za zadanie ogólnej oceny serwisu tylko poradzenia sobie z problemami dot regulacji AF. Ja nie wykluczam, że trudności mają swoje źródło u samego producenta. A zachowania serwisu są spowodowane wewnętrznymi problemami niemożności. "Złego" obchodzenia się ze sprzętem jednak nic nie usprawiedliwia.Zamieszczone przez zib26