Qrcze, nawet cytat zamiescilem, zeby bylo wiadomo, do czego odnosi sie to "rulez". Koledzy, prosze czytac ze zrozumieniem. Dziekuje.Zamieszczone przez Czacha
Qrcze, nawet cytat zamiescilem, zeby bylo wiadomo, do czego odnosi sie to "rulez". Koledzy, prosze czytac ze zrozumieniem. Dziekuje.Zamieszczone przez Czacha
Czacha lubi serwis Nikona,
Tomasz kocha Sony,
oskarkowy - wiadomo Canon.
Jest dobrze.
Może teraz zaczniemy pisać pozytywne przykłady. Tak dla sprawdzenia zasady, że "myśl jest twórcza". Bo jak widzę, to wszystkie serwisy są do tyłka. To już chyba tylko modlitwa pozostaje. No bo prawa rynku jakoś u nas nie chcą zadziałać.
Z kfiatków sewisowych.. Mikie oddał swojego D70 z BGLODem do
serwisu Nikona na Postępu, usterka została naprawiona, a w prezencie
zamiast DOF ma MLU
Stan taki będzie trwał, dopóki nie będzie konkurencji pomiedzy serwisami
gwarancyjnymi, petycje ani utyskiwanie tego nie zmienią..
Ja mialem historie z serwisem Minolty we Francji.
Byla to analogowa Minolta ktora posiadalem od pieciu lat.
Wysiadla prawdopodobnie migawka ,pojechalem do serwisu osobiscie.
W recepcji Pan mi powiedzial,ze musze zostawic aparat do sprawdzenia
i mi wysla kosztorys,jesli sie zgodze to naprawiaja a jesli nie to place za wycene-bodajze 50 frankow FR.
Po trzech dniach dzwoni serwis,ze wyslali kosztorys i taka kwota naprawy
(juz nie pamietam sumy) wiem ,ze to bylo dosc duzo ,niewiele mniej niz nowy bez obiektywu,wiec odmowilem.
Pojechalem odebrac pudelko-z mysla ze zrobie to w Polsce.
Zaplacilem za kosztorys ,wracam do domu.
Zakladam obiektyw-wlaczam aparat i ........ to gnoje ukradli mi baterie!!!!!
Juz mialem dzwoinic do nich,ale w domu mialem inna wiec zalozylem ,
wlaczam i........................aparat dziala - po dokladnych ogledzinach widac bylo ze srubki byly "ruszane" .
Prawdopodobnie naprawili niesadzac,ze klient odmowi
a pozniej zapomnieli "zepsuc" .
40D+17-85kit,50 1.8,430EX II,
2CF SanDisk 4G,Wszystko w plecaku TREKKER 200
Przecież mówiłeś, że to francuzy.....Zamieszczone przez oleksw
Pozdr
Lutek
EOS 70D | Canon 50mm f/1.8 STM | Canon 18-135 3.5-5.6 IS STM | PIXMA MG7150
Jak zakonczyl sie pomysl wyslania wszystkiego o czym piszecie na dpreview.com
Jednak nadal bede twierdzil, iz nasz Canon nie ma obowiazku przyjmowania reklamacji po 12miesiacach od daty zakupu, nawet jesli na gwarancji jest podane 24, ale sprzedaz byla dokonana poza teren naszego panstwa.
Jest to unormowane prawnie, a Ci co nie wierza moga do nich zadzwonic i sie zapytac dlaczego jest tak, a nie inaczej.
Zamieszczone przez KMV10
haha chyba prawnicy z LPR lub innego skrajnego ugrupowania dla których wszystko jest na odwrót
Oczywiście nadrzędne jest prawo lokalne jezeli jest "gorsze" to można się jedynie sądzić w odpowiednich instytucjach europejskich które to mogą na drodze formalnej wymuszać na kraju zmiane przepisów.
Zamieszczone przez KMV10
Może trochę naprostuję.Zamieszczone przez popmart
Mamy 3 rodzaje aktów prawnych wydawanych przez Komisję Europejską w następującej hierarchii:
1. Zalecenia
2. Dyrektywy
3. Regulacje
ad. 1 Zalecenia nie mają charakteru przepisów prawnych, są raczej wyrażeniem przez Komisję stanowiska w określonej kwestii oraz sformułowania postulatów wobec konkretnych podmiotów.
ad. 2 Dyrektywa (często wydawana, jeżeli zalecenie nie poskutkowało) rodzi dla krajów członkowskich obowiązek przetransponowania jej przepisów do własnego porządku prawnego.
ad. 3 Regulacja jest to najwyższy rangą akt prawny Komisji i, w odróżnieniu od dyrektywy, automatycznie wchodzi do porządku prawnego Wspólnoty, bez konieczności wprowadzania przez poszczególne kraje UE.