Strona 1 z 58 1231151 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 571

Wątek: Idę walczyć na Żytnią, pomocy...

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie Idę walczyć na Żytnią, pomocy...

    Przejrzałem to, co mamy w wątkach, mam też trochę własnych doświadczeń.
    Mimo wszystko poszukuję argumentów do rzeczowej kłótni z burakami w serwisie na Żytniej (na rozmowę to już nawet nie liczę).

    Opiszę w czym rzecz: Koleżanka ma 20D z backfocusem. Objaw bez problemu do skorygowania. Ze wszystkimi szkłami ten sam błąd.

    Była z tym aparatem już kilka razy. Raz wzieli i nic nie zrobili. Aparat miał dokładnie ten sam błąd co wcześniej. Zanosi im po raz drugi, trzeci.. Już nawet nie przyjmują tego sprzętu. Zawsze wyłażą z zaplecza jakieś śpece i tłumaczą biedniej dziewczynie, że tak ma być. Rzucają jej jakąś terminologią, której nie jest w stanie nawet zapamiętać i nie przyjmują aparatu do naprawy.

    W końcu zdesperowana dziewczyna poprosiła mnie o pomoc.
    Czy ktoś wie, co oni za argumenty przedstawiają? W jaki sposób przekonają mnie, że aparat jest sprawny, skoro szkła ostrzą w punkt z moim 20D i 5D a nie ostrzą z jej puszką?
    Jak mam przekonać tych panów, żeby się wzięli za robotę i zrobili wszystko raz a porządnie? Jakie są szanse, że tym razem się uda?

    Będę wdzięczny za każdą pomoc.
    Jarek

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Jac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    W-wa/Bielany
    Posty
    4 813

    Domyślnie

    Czego by nie powiedzieli to poprostu im powiedz... jest zle zrobcie zeby bylo dobrze... to ma dzialac tak jak producent napisal w instrukcji, jakiekolwiek odstepstwa w AF dyskwalfikuja ten sprzet z uzytku.. jesli sie nie da naprawic to wymiencie na nowy (jesli gwarancja) i koniec tutaj nie ma co dyskutowac, maja naprawic i juz...

  3. #3
    Uzależniony
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    fafa
    Posty
    755

    Domyślnie

    poproś o wyniki badania/ekspertyzy na piśmie. jest to jakaś podstawa prawna do dochodzenia swoich praw na podstawie czyjejś błędnej ekspertyzy. pan z zaplecza niech się zajmie pracą, a nie retoryką.
    gra i buczy bebop

  4. #4

    Domyślnie

    Przede wszystkim nie gadaj z baba z wasami tylko powiedz ze chcesz romawiac z technikiem zeby wyjasnic mu o co chodzi.
    "Czarny pudel na sniegu sie sprawdza"

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Kolega mi właśnie przysłał co usłyszał, gdy ktoś przyszedł z podobnym problemem: "bo w ulotce tego nie napisali, ale to jest aparat do studia, gdzie nie trzeba ostrzyć" Jak mi powiedzą coś podobnego, to wyciągnę pana zza lady i wytłumaczę mu recznie do czego jest ten sprzęt... Oj będzie się działo....

    Aha, koledze tak złożyli 28-70L, że między soczewkami miał paprochy...
    Jarek

  6. #6
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez king_nothing
    Przede wszystkim nie gadaj z baba z wasami tylko powiedz ze chcesz romawiac z technikiem zeby wyjasnic mu o co chodzi.
    :grin:
    Zawsze można powiedzieć "Kierownika, kierownika!"

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar Jac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    W-wa/Bielany
    Posty
    4 813

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy
    "bo w ulotce tego nie napisali, ale to jest aparat do studia, gdzie nie trzeba ostrzyć"
    AF służy do ustawienia ostrosci w punkt... jesli nie ustawia to musza ta usterke usunac i to jest koniec dyskusji, sprzedali sprzet z AF to musza go naprawic

  8. #8
    Uzależniony
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    fafa
    Posty
    755

    Domyślnie

    moim zdaniem wszystko m.in. dlatego, że ludzie sobie tak dają. jeżeli aparat jest użytkowany zawodowo a taki serwis sobie zrobi jakościowo do **** to ponosisz straty. ponosisz straty = do prawnika. niech to rekompensują finansowo. tracisz ileś dni pracy przez baranów - niech serwis to pokrywa. z kierownikiem rozmawiaj. z dyrektorem. czasy bylejactwa niech się wreszcie skończą. postrasz prasą. złóż pisemną skargę. WYMAGAJ. nie jesteś petentem. ludziki w serwisie dostają*co miesiąc pieniążek za obsługę m.in. Ciebie. WYMAGAJ. nie interesuje Cię ich punkt widzenia, komentarz poczynań Canona. są gwarantem sprzętu Canona w Polsce. niech wymienią na nowy wolny od wad, skoro nie potrafią go naprawić.
    gra i buczy bebop

  9. #9

    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    48
    Posty
    10

    Domyślnie

    lub też postraszyć spółką Canon Polska...

  10. #10
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bebop
    moim zdaniem wszystko m.in. dlatego, że ludzie sobie tak dają. jeżeli aparat jest użytkowany zawodowo a taki serwis sobie zrobi jakościowo do **** to ponosisz straty. ponosisz straty = do prawnika. niech to rekompensują finansowo. tracisz ileś dni pracy przez baranów - niech serwis to pokrywa. z kierownikiem rozmawiaj. z dyrektorem. czasy bylejactwa niech się wreszcie skończą. postrasz prasą. złóż pisemną skargę. WYMAGAJ. nie jesteś petentem. ludziki w serwisie dostają*co miesiąc pieniążek za obsługę m.in. Ciebie. WYMAGAJ. nie interesuje Cię ich punkt widzenia, komentarz poczynań Canona. są gwarantem sprzętu Canona w Polsce. niech wymienią na nowy wolny od wad, skoro nie potrafią go naprawić.
    Nie da się ukryć, że bardzo mądrze piszesz. Jutro zapowiada się wyjątkowo ciekawa dyskusja. Dziękuję za podpowiedzi.
    Jarek

Strona 1 z 58 1231151 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •