Cytat Zamieszczone przez lukep
..Technik musi sie nauczyc, a uczy sie na Waszym sprzecie, bo nie da sie inaczej (!). Im wiecej serwisow tym gorsza jakosc wykonywanych uslug i gorsza dostepnosc czesci
Taż to absurd. Od nauki to są szkoły, kursy, szkolenia w firmie. Żadna firma na świecie nie może sobie pozwolić na technika "uczącego się na klientach". No może z wyjątkiem tej na Żytniej. Absurdem jest też stwierdzenie, że więcej znaczy gorzej. Teraz jest MONOPOL - konkurujące ze sobą firmy prywatne (autoryzowane) będą lepiej dbały o klienta widząc w tym własny interes. Kropka. Koniec.


Cytat Zamieszczone przez lukep
(pracowalem w serwisie Neca i byl taki sobie serwis autoryzwany z czestochowy ktory kupowal na pniu pewne podzespoly i nikt oprocz nich tego nie posiadal zwykle, wiec klienci i inne serwisy byly zmuszone do przesylania do nich sprzetu, wierzcie mi ze jeden serwis jest lepszy nizli trzy).
...
No właśnie - patrz wyżej. Przymus korzystania z jednego punktu nic dobrego nie wróży.

Janusz