Strona 29 z 58 PierwszyPierwszy ... 19272829303139 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 281 do 290 z 571

Wątek: Idę walczyć na Żytnią, pomocy...

  1. #281

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mattnick
    ... Napiszemy do centrali canona a oni zamkną jedyny serwis w Polsce
    Tak! To jest pomysł! Zróbmy tak! ... będzie to czynić zadość zasadzie: "zrobię im na złość i odmrożę sobie uszy"

    Jak słusznie zauważył rzirzi jedynym chyba rozwiązaniem tego problemu jest drugi serwis. Może złożymy taki wniosek i podpiszemy się wszyscy? Jest nas tu trochę i może to w jakiś sposób uzmysłowi CANON-owi skalę problemu.

  2. #282
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    30

    Domyślnie

    A ja osobiście nie narzekam na serwis na Żytniej.
    Jakiś czas temu byłem u nich i "od ręki" wyczyścili mi matrycę i całą puszkę.
    3 tyg temu padła mi migawka. Aparat na euro-gwarancji. Polska gwarancja skończyła się 20.04.2006. Zadzwoniłem do nich. Bardzo miła pani powiedziała, ze zrobią na gwarancji (!) ze wzgledu na mały przebieg (niecałe 7 tys.). Musiałem tylko pokryc koszty wysyłki w dwie strony.
    Jestem naprawdę zadowolony. Naprawa w 2 tyg. Aparat wrócił z nowiutką migawką i czyściutki jak nowy
    EOS 7D | BG-E7 | 17-40 f4 L | 70-200 f2.8 L | 10-22 f3.5-4.5 | 580EX II | Manfrotto X55 PRO+804RC2 | Hand Strap E1 | Lowepro Vertex 200

  3. #283
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mattnick
    jest metoda...dzwonisz...jeden sygnał...odkładasz słuchawkę...dzwonisz...jeden sygnał...odkładasz słuchawkę...dzwonisz...jeden sygnał...odkładasz słuchawkę...i potem pani jest megawqrwiona super dziala na informację pkp u mnie w mieście
    Chyba nigdy nie dzwoniles na Żytnia?
    Tam najpierw odbiera automat i dopiero potem ewentualnie cie przelaczy do serwisu.
    Przy czym najpierw dodzwonic sie do automatu w srodku dnia to problem (zajete) a potem jak juz automat odbierze i wybierze sie serwis to tez moze byc zajete albo nikt nie odbierac. Szkoda czasu na takie zabawy.

  4. #284
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Śląsk
    Wiek
    43
    Posty
    2 348

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez
    Chyba nigdy nie dzwoniles na Żytnia?
    Tam najpierw odbiera automat i dopiero potem ewentualnie cie przelaczy do serwisu.
    Vitez, moze na Ciebie juz tak reaguja :wink: .. "znow dzwoni Vitez - szybko, wlaczcie mu sekretarke" ;-) ..

    a tak na serio - ja kiedys zadzwoniłem i bach - milo i sympatycznie.. dodam, ze rozmawialem od razu nie z automatem a prawdzimym, zywym i do tego milym pracownikiem :-D .. nie wiem - to byl moj pierwszy (i odpukac ostatni na razie) telefon wiec moze to tak "dla zmylenia wroga" ;-)

  5. #285
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kubak82
    a tak na serio - ja kiedys zadzwoniłem i bach - milo i sympatycznie.. dodam, ze rozmawialem od razu nie z automatem a prawdzimym, zywym i do tego milym pracownikiem :-D .. nie wiem - to byl moj pierwszy (i odpukac ostatni na razie) telefon wiec moze to tak "dla zmylenia wroga" ;-)
    A moze sprobuj teraz zadzwonic i spotkac sie z automatem? Bo kiedys to wiesz... .

  6. #286
    Początki nałogu
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Anaberg
    Wiek
    55
    Posty
    318

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ms714033
    Może złożymy taki wniosek i podpiszemy się wszyscy? Jest nas tu trochę i może to w jakiś sposób uzmysłowi CANON-owi skalę problemu.
    A może nie? Czemu piszesz "wszyscy". Niech podpiszą się tylko niezadowoleni!

    30D; 17-40/4L; 70-200/4L; 50/1,4; 580

  7. #287
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JSK
    A może nie? Czemu piszesz "wszyscy". Niech podpiszą się tylko niezadowoleni!
    Tak naprawdę to czy będziemy zadowoleni zależy od tego który serwisant dostanie w łapki naszą zabawkę.
    Smutne ale prawdziwe.
    Cztery wizyty na Żytniej. Trzy razy obsługa poniżej nawet niewiem jakiego poziomu (2 razy u tego samego pana, kolejny raz u innego). Za czwartym razem było miodzio.

  8. #288
    rzirzi
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy
    Tak naprawdę to czy będziemy zadowoleni zależy od tego który serwisant dostanie w łapki naszą zabawkę.
    Smutne ale prawdziwe.
    Cztery wizyty na Żytniej. Trzy razy obsługa poniżej nawet niewiem jakiego poziomu (2 razy u tego samego pana, kolejny raz u innego). Za czwartym razem było miodzio.
    U którego Pana było miodzio??

  9. #289
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rzirzi
    U którego Pana było miodzio??
    Wiesz ja narazie nie zamierzam wejść w Nikona ;-)

  10. #290
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    3Miasto
    Wiek
    50
    Posty
    387

    Domyślnie

    W!

    Pracowalem swojego czasu jako serwisant Canona (hehe), i powiem Wam ze tam (na Zytniej), naprawde bylo wielu profesjonalistow ktorzy znaja sie na swojej robocie, ale... Kazdy serwis musi (!), przestrzegac pewnych procedur i wypelniac specjalne czrodziejskie kwestionariusze (heh). Naprawy sprzetu foto sa dosc trudne i wymagaja ogromnej cierpliwosci (sam nadal od czasu do czasu to nadal robie), i jak zawsze przy pracy ze sprzetem elektronicznym usterki sa na tyle subtelne iz nie mozna ich poprawnie zidentyfikowac lub czasem jest to czepialstwo klienta (lub tez wymysl). Mialem klienta ktory twierdzil ze ma mydlo i ze to jest na 101% FF lub BF, ok wiec, dostalismy korpus i do dziela. Podpielismy jedno szklo referencyjne - dobrze, drugie - dobrze, przynioslem wlasne szklo sprawdzone - dobrze. Hmmmm, odsylamy z info ze dziala poprawnie. No i sie zaczelo! Heh. Awantury, skargi i petycje. W koncu trafilo body do Holandii, a po tygodniu odeslany - It works fine. A co sie okazalo?? Oczywscie kolo mial obiektyw zwalony, ale upieral sie ze jest dobry i odmawial jego dostarczenia. A tak po prawdzie to liczyl ze zostanie mu wymienione body na nowe (tak ja mysle), wtedy byl taki moment ze na nowszy model wymieniano podczas bardziej skomplikowanych napraw. Dowiedzial sie o tym i siup, porobil zwalonym szklem zdjecia i jako sample przynosil. Dlatego tez teraz z wiekszym dystansem i ostroznoscia podchodze do tego ze klient nasz pan. Bo to roznie bywa... Jako wieloletni serwisant wiem iz nie nalezy dac sobie wmowic bajek jakie wymyslaja czasem klienci a jedynie poznac suche fakty. I nie zawsze klient nasz pan - bo ja panow ktorzy mi bzdury i chamstwo sprzedaja to nie chce!

    Pomyslki serwisu sie zdarzaja i wiadomo trzeba umiec sie do nich przyznac i przeprosic.

    Mimo wszystko polecam Zytnia bo to fachowcy (jedni z najlepszych w .pl)!

    Zdrowko

Strona 29 z 58 PierwszyPierwszy ... 19272829303139 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •