-
Ja też nie narzekam
))))), ale dziś sprawdziłęm aparat któy wrócił po kalibracji AF i wymiany matówki, matówkę wymienili, a FF 30 mm jak był tak jest - w dodatku aparat u nich leżał 2 tygodnie zanim wzięli się za niego. Ja nie jestem na ich wściekły, po prostu ręce mi opadły i mam dosyć. Czas oczekiwania na zwrot aparatu bolał mnie coraz bardziej z każdym dniem.
Mam prośbę czy jest ktoś z forumowiczów canonierów z Puław albo ewentualnie Lublina - chciałbym spróbować moją 50. A może ktoś też ma 50 i ja mógłbym ją podpiąć aby sprawdzić czy obiektyw nie jest problemem.
-
gwarancja Canon PL
Canon PL jest importerem a nie dystrybutorem - więc nie musi serwisować sprzętu zakupionego poza PL
Importer nie musi prowadzić serwisu sprzetu, ale musi taki serwis zagwarantować(czyt. podpisać umowę z najtańszym serwisem celem redukcji zbednych kosztów)
Importer sam ustala warunki gwarancji.(czyt. bedzie tylko rok gwarancji bo warunki użytkowania aparatu w polsce sa trodniejsze niż u naszych sasiadów)
To że to robi to niedawno podpisana umowa z Canonem UE która mówi że gwarancja jest skracana do czasu obowiązującego w danym obszarze sprzedaży.
ps. personalnie nie mam nic wspólnego z serwisem na żytniej z którego na szczęście kożystac nie musiałem.
Tagi dla tego wątku
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum