Strona 19 z 58 PierwszyPierwszy ... 9171819202129 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 190 z 571

Wątek: Idę walczyć na Żytnią, pomocy...

  1. #181
    Początki nałogu Awatar Fan nr 1
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Bielsko Biała
    Wiek
    53
    Posty
    284

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha
    Oj chyba jest..


    Rekojmia dotyczy tylko i wylacznie relacji firma - firma. Dokonujac zakupu jako "Ty", czyli osoba prywatna, nie mozesz z niej skorzystac, gdyz Ci nie przysluguje to prawo.

    Mozesz za to oddac sprzet na "niezgodnosc z umowa" - na to masz dwa lata od chwili zakupu. Ale serwis nie ma tu nic do gadania, gdyz odpowiedzialnosc za niezgodnosc z umowa ponosi sprzedawca. W jego gestii lezy zalatwienie sprawy.. a czy zrobi to w serwisie na Zytniej czy w Honolulu to juz jego sprawa.
    Coś was tam Panie Czacha dziwnymi informacjami pasą w tych Fotojokerach :wink:
    Znalazłem coś takiego w necie (uwaga leci cytat)

    Sprzedaż konsumencka dotyczy każdego z nas (osób fizycznych), kiedy nabywamy określone produkty w celu nie związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Nowa ustawa rezygnuje z pojęcia:

    Wady- zastępując je „niezgodnością towaru konsumpcyjnego z umową”. Nie można odstąpić od umowy, gdy niezgodność taka jest nieistotna.

    Rękojmi- zgodnie z nowymi przepisami odpowiedzialność sprzedawcy za niezgodność towaru z umową trwa dwa lata od wydania towaru kupującemu- termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru.

    (koniec cytatu)

    Skopiowałem to ze strony

    http://www.um.piekary.pl/rzecznik_konsum.htm

    - tylko sie zastanawiam czy sądząc po linku ustawa ta nie dotyczy wyłącznie Piekar :-D

    Jak się wpisze w goglach "Sprzedaż konsumencka" to wyskakuje sporo stron można poczytać i dowiedzieć się o swoich prawach - oczywiście to wszystko dotyczy jedynie sprzętu kupowanego w PL

    Pozdrawiam

  2. #182
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Fan nr 1
    Coś was tam Panie Czacha dziwnymi informacjami pasą w tych Fotojokerach :wink:
    Znalazłem coś takiego w necie (uwaga leci cytat)
    (...)
    Jak się wpisze w goglach "Sprzedaż konsumencka" to wyskakuje sporo stron można poczytać i dowiedzieć się o swoich prawach - oczywiście to wszystko dotyczy jedynie sprzętu kupowanego w PL
    Problem jest w tym ze nie wszystko co znajdziesz jest aktualne. A przepisy sie zmieniaja .
    Watkow o gwarancji bylo juz wiele na tym forum - nie powtarzajcie sie prosze .
    Bodajze w tym watku byla najostrzejsza dyskusja - radze poczytac kilka ostatnich stron:
    http://canon-board.info/showthread.php?t=5678

  3. #183
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    40
    Posty
    147

    Domyślnie

    Jak zakonczyl sie pomysl wyslania wszystkiego o czym piszecie na dpreview.com

  4. #184
    Pełne uzależnienie Awatar Pszczola
    Dołączył
    Feb 2004
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    54
    Posty
    1 760

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SAM
    Proste, niech też napiszą konkretnie co naprawiali, ile to trwało, no i właśnie, że są usatysfakcjonowani.

    Mało tego myślę, że nawet ci niezadowoleni, może w końcu po wielu wizytych napiszą, że udało się usterkę usunąć. Będzie to dobry sygnał, że serwis jednak coś potrafi.
    Prosze bardzo. Kupilem kiedys w sklepie analogowym amatorski obiektyw 75-300 (bez IS). Po 2-3 dniach zauwazylem ze w czasie zoomowania cosik w nim chrobocze (chrzaszcze jakies czy cos). Obiektyw dzialal ok, ale chrzaszcze mnie denerwowaly. Powolujac sie na gwarancje obiektyw oddalem do sklepu zadajac skorzystania z uprawnien gwarancyjnych. Sklep szklo przyjal i odeslal do serwisu. Szklo wrocilo po 2 tygodniach z jakas adnotacja typu "regulacja, czyszczenie i konserwacja). Chrzaszcze serwis z ul. Żytniej wytepil i obiektywu nie rozwalil. Dziala ok do dzisiaj.
    EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000

  5. #185
    Bywalec Awatar bartolomic
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    41
    Posty
    164

    Domyślnie

    wyjatek potwierdza regule:P

  6. #186
    Początki nałogu Awatar Diabeł
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Płock
    Wiek
    54
    Posty
    360

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Fan nr 1

    Rękojmi- zgodnie z nowymi przepisami odpowiedzialność sprzedawcy za niezgodność towaru z umową trwa dwa lata od wydania towaru kupującemu- termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru.

    Skopiowałem to ze strony

    http://www.um.piekary.pl/rzecznik_konsum.htm

    - tylko sie zastanawiam czy sądząc po linku ustawa ta nie dotyczy wyłącznie Piekar :-D
    kilka tygodni temu dawałem do serwisu kartę grafiki i pamięc do naprawy, wszystko wymienili na nowe i dostałem następne 24 miesiące gwarancji od daty odbioru części

  7. #187
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz1972
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Ząbkowice Śląskie
    Wiek
    52
    Posty
    3 042

    Domyślnie

    znajomy wysłał A520 na gwarancji na koszt żytniej za pomocą DHL expres - aparat otrzymał po 6 dniach sprawny ( mają 14 dni )

  8. #188
    Pełne uzależnienie Awatar Pszczola
    Dołączył
    Feb 2004
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    54
    Posty
    1 760

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bartolomic
    wyjatek potwierdza regule:P
    Wyjatek nie potwierdza reguly bezwyjatkowej. "Wyjatek potwierdza regule" <- to trzeci typ prawdy wg Tischnerowskich gorali. ;-)
    EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000

  9. #189
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomasz1972
    znajomy wysłał A520 na gwarancji na koszt żytniej za pomocą DHL expres - aparat otrzymał po 6 dniach sprawny ( mają 14 dni )
    No właśnie. Ja i mój znajomy również mamy bardzo pozytywną opinię o serwisie KOMPAKTÓW. Albo to robią inni ludzie, albo oni strasznie nie lubią lustrzanek.
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  10. #190
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz1972
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Ząbkowice Śląskie
    Wiek
    52
    Posty
    3 042

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piast9
    No właśnie. Ja i mój znajomy również mamy bardzo pozytywną opinię o serwisie KOMPAKTÓW. Albo to robią inni ludzie, albo oni strasznie nie lubią lustrzanek.
    Myślę że nie tyle boją się lustrzanek, co ich właścicieli. Pewnie wychodzą z założenia że właściciel kompakta ma mniejsze pojęcie o sprzęcie , niż właściciel lustarzanki , kŧóry może czepić się byle syfka na matrycy , zostawionego po naprawie :-) :-) :-)

Strona 19 z 58 PierwszyPierwszy ... 9171819202129 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •