Strona 16 z 58 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 571

Wątek: Idę walczyć na Żytnią, pomocy...

  1. #151
    Uzależniony
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    55
    Posty
    563

    Domyślnie

    Tak zupełnie na chłodno analizując ten wątek nasuwa mi się jedno spostrzeżenie.
    Nie jest ważne jaka to firma.
    Najwidoczniej każdej zdarza się wypuścić takie g.. z którym serwis nie jest w stanie sobie poradzić. Dowiadywałem się na priw. od kolegi z tego forum już jakiś rok temu jak załatwili jego problem z AF w 10D w Berlinie. Skończyło się na tym że zmienił system.
    Inną zupełnie kwestią jest kultura obsługi klienta ta na żytniej bywa niestety na bardzo niskim poziomie ale to też zależy na kogo się trafi. Byle tylko nie była to sławna pani albo sam szef bo naprawdę przykro się człowiekowi robi.

  2. #152
    Bywalec Awatar bartolomic
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    41
    Posty
    164

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maku
    Tak zupełnie na chłodno analizując ten wątek nasuwa mi się jedno spostrzeżenie.
    Nie jest ważne jaka to firma.
    Najwidoczniej każdej zdarza się wypuścić takie g.. z którym serwis nie jest w stanie sobie poradzić. Dowiadywałem się na priw. od kolegi z tego forum już jakiś rok temu jak załatwili jego problem z AF w 10D w Berlinie. Skończyło się na tym że zmienił system.
    Inną zupełnie kwestią jest kultura obsługi klienta ta na żytniej bywa niestety na bardzo niskim poziomie ale to też zależy na kogo się trafi. Byle tylko nie była to sławna pani albo sam szef bo naprawdę przykro się człowiekowi robi.
    a ja mam pytanko do Was.. może mi ktos odpowie.. skoro kupujac aparat w Niemczech dostaje 24 mies. gwarancji europejskiej, dlaczech Canon (czyt. Żytnia) respektuje ją tylko przez 12.... czy to nie aby samowola i kolejne oszustwo???

  3. #153
    Bywalec Awatar bartolomic
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    41
    Posty
    164

    Domyślnie

    sorki za cytat.. to przez przypadek:P

  4. #154
    Uzależniony
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    55
    Posty
    563

    Domyślnie

    Niewątpliwie wynika to z umowy na lini Canon-Serwis w Polsce. Przcież jak już pisałem nie naprawiają tego sprzętu tak naprawdę za darmo. Płaci im za to producent. Najwidoczniej Canon sam stwierdził że warunki użytkowania sprzętu w Posce są na tyle uciążliwe że nie gwarantują jego poprawnego działania po upływie 12-mcy. A może mają nas za takich co to nie potrafią obsługiwać ich sprzętu więc na pewno usterki występujące po upływie 12-mcy są winą głupawego użytkownika.

    PS. Ostatnio słyszałem że HP wprowadził taką zasadę w serwisowaniu swoich aparatów (jeśli można te rzeczy aparatami nazywać) że nie muszą po serwisowaniu oddać klientowi dokładnie jego sprzętu. Innymi słowy może to być inny sprzęt byle to był ten model i był sprawny. Ciekawe co by w takim momencie powiedział klient opisywanego tu serwisu gdyby zamiast swojego odchuchanego 10D, 20D itp. dostał jakieś odrapane body tylko z nazwy przypominające to co oddał od naprawy. (jeśli w ogóle zdążył by coś powiedzieć przed zawałem). Niestety te duże firmy charakteryzują się tym że bardziej dbają o marketing niż o dobro swojego klienta

  5. #155
    Kefir
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez king_nothing
    Przede wszystkim nie gadaj z baba z wasami tylko powiedz ze chcesz romawiac z technikiem zeby wyjasnic mu o co chodzi.
    Nawet nie wiecie ile z ta kobieta z wasami mozna zaltawic. Przy odpowiednim podejsciu to bardzo mila osoba, ktora potrafi bardzo pomoc i zalatwic sprawe jak nalezy.

  6. #156
    Bywalec Awatar bartolomic
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    41
    Posty
    164

    Domyślnie

    no rozumiem.. ale skoro na gwarancji jest napisane 24 mies. w UE to nie rozumiem jak nagle ktos Ci mowi ze mozesz sobie to wziasc i w d... wsadzic. Moim zdaniem to podchodzi pod lamanie praw konsumenta.. (nowosc, jesli o zytnia chodzi:P)

  7. #157
    Uzależniony
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    55
    Posty
    563

    Domyślnie

    Tu naprawdę nie chodzi o jednego Canona tylko o politykę tych naprawdę wielkich firm z którymi szary obywatel nie wygra.
    Do końca życia pewnie będę wspominał jak wspaniale zostałem potraktowany przez niemiecką firmę produkującą latarki nurkowe. Zalałem elektronikę słoną wodą przez własną nieuwagę. Napisałem bezpośrednio do producenta z opisem tego co się stało. Poprosili bym przysłał uszkodzoną część (mała płytka z kilkoma scalakami) w zamian za to odliczyli jakieś 10% kosztów. A do pełni szczęścia naczelnik urzędu celnego przyjął mnie osobiście i spokojnie kulturalnie wytłumaczył co mam zrobić żeby przypadkiem nie zapłacić cłą gdy nowa część wróci do mnie. Części wróciła lampa działa jak nowa a ja prze jakiś czas czułem się jakbym żył w innym lepszym świecie.
    Tyle tylko że ta firma to nie jest potentat na skalę Canona więc bardziej dba o swoje imie niż o marketing.

  8. #158
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kefir
    Nawet nie wiecie ile z ta kobieta z wasami mozna zaltawic. Przy odpowiednim podejsciu to bardzo mila osoba, ktora potrafi bardzo pomoc i zalatwic sprawe jak nalezy.
    Najpierw trzeba mieć 1Dynkę ;-)
    Na poważnie: mnie zawsze miło obsługiwała, ale ilu klientów przy mnie wkurzyła to tylko ja wiem. Ilu klientom nieostrożnie wyciągnęła z sejfu sprzęt już naprawiony by sprawdzić kolejnym co przychodzili to też tylko ja wiem.
    the silence is deafening

  9. #159
    Pełne uzależnienie Awatar muflon
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Zürich
    Wiek
    48
    Posty
    6 763

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maku
    Najwidoczniej Canon sam stwierdził że warunki użytkowania sprzętu w Posce są na tyle uciążliwe że nie gwarantują jego poprawnego działania po upływie 12-mcy.
    I jeśli to rzeczywiście stwierdził Canon (nie panowie z Żytniej), jest to gdzieś na piśmie i jest to zgodne z polskim prawem - to spoko.

  10. #160
    Początki nałogu Awatar Fan nr 1
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Bielsko Biała
    Wiek
    53
    Posty
    284

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez muflon
    I jeśli to rzeczywiście stwierdził Canon (nie panowie z Żytniej), jest to gdzieś na piśmie i jest to zgodne z polskim prawem - to spoko.
    Chyba nie jest . Z tego co się orientuje istnieje ustawa o sprzedaży konsumenckiej , która precyzuje warunki gwarancji. Niezależnie od tego co twierdzi producent gwarancja to minimum 24 miesiące (dokładnie 12 mcy gwarancji + 12 rękojmi). Warunkiem jest by była to sprzedaż konsumencka, czyli jak bierzesz fakturę na firmę to masz tylko 12 miesięcy

Strona 16 z 58 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •