-
Niewątpliwie wynika to z umowy na lini Canon-Serwis w Polsce. Przcież jak już pisałem nie naprawiają tego sprzętu tak naprawdę za darmo. Płaci im za to producent. Najwidoczniej Canon sam stwierdził że warunki użytkowania sprzętu w Posce są na tyle uciążliwe że nie gwarantują jego poprawnego działania po upływie 12-mcy. A może mają nas za takich co to nie potrafią obsługiwać ich sprzętu więc na pewno usterki występujące po upływie 12-mcy są winą głupawego użytkownika.
PS. Ostatnio słyszałem że HP wprowadził taką zasadę w serwisowaniu swoich aparatów (jeśli można te rzeczy aparatami nazywać) że nie muszą po serwisowaniu oddać klientowi dokładnie jego sprzętu. Innymi słowy może to być inny sprzęt byle to był ten model i był sprawny. Ciekawe co by w takim momencie powiedział klient opisywanego tu serwisu gdyby zamiast swojego odchuchanego 10D, 20D itp. dostał jakieś odrapane body tylko z nazwy przypominające to co oddał od naprawy. (jeśli w ogóle zdążył by coś powiedzieć przed zawałem). Niestety te duże firmy charakteryzują się tym że bardziej dbają o marketing niż o dobro swojego klienta
Tagi dla tego wątku
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum