Strona 15 z 58 PierwszyPierwszy ... 5131415161725 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 571

Wątek: Idę walczyć na Żytnią, pomocy...

  1. #141
    Pełne uzależnienie Awatar muflon
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Zürich
    Wiek
    47
    Posty
    6 763

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    Post #1 i jego konsekwencje.
    Wiesz co.. wlasnie osiagnales poziom pn_ z dyskusji o wyzszosci (..). I to nie jest komplement :-)

  2. #142
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Przypomnial mi sie jeszcze jeden ciekawy szczegolik na temat wyszkolenia pracownikow-odbiornikow w serwisie. Jarek przy rozmowie o dostrajaniu body pod wzorcowy obiektyw zadal podchwytliwe pytanie (by Pana ktory nas obslugiwal po prostu sprawdzic) "a jaki to obiektyw" ... pan sie motal przez dluzsza chwile... dotarl do okolic 80tki az musialem mu podpowiedziec (choc juz kierowal sie na zaplecze zapytac kolegow-serwisantow ) .

    Albo inny tekst Pana z serwisu "nikt nigdy u nas wczesniej nie mial az takich problemow z ostroscia i dopasowaniem ostrosci w body" (mniej wiecej tak)... ciekawe...

  3. #143
    Początki nałogu
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Góra
    Wiek
    66
    Posty
    472

    Domyślnie

    Dobra jest. Wszystkie moje opinie dotyczące serwisu na Żytniej były moimi własnymi doświadczeniami zdobytymi w trakcie wieloletniej współpracy. Mam świadomość, że jestem wybitnym unikatem i serwis traktuje mnie jak następcę tronu Anglii. Ale jednak traktuje. I wyciągam wniosek, że również w części wynika to z mijego stosunku do ludzi pracujących tamże.
    Koniec oświadczenia.

  4. #144
    Pełne uzależnienie Awatar Jac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    W-wa/Bielany
    Posty
    4 813

    Domyślnie

    Kocis przesten sie kompromitowac takimi oswiadczeniami... zastanow sie czy ktos normalny nie majac problemu chodil by tygodniami do serwisu proszac by mu tym razem juz naprawde naprawili aparat?...zastanow sie zrobili by raz a dobrze i by nie bylo tematu 'zytniej'... jesli o mnie chodzi to nie boje sie ze mi sie aparat zepsuje np migawka (bo to jest normalne po jakims czasie) ... boje sie serwisu na zytniej... i ich monopolistycznego podejscja do klienta

  5. #145

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    I dodam jeszcze, że mam pół worka sprzętu Canona. A to cholerne badziewie dopiero jest idiotoodporne. Gdyby coś się zepsuło, to z czystym sumieniem bym zmienił system, a tak dokupuję wciąż nowe badziewie z logiem Canon. I ten serwis. To już kompletna klapa. Zamiast zmieszać z błotem i oblać mnie fekaliami to załatwia sprawy od ręki i to w dodatku bez łapówek. Nienormalni jacyś.
    Precz z takim serwisem!

    P.S. Z serwisu korzystam w celu okresowego czyszczenia wnętrza.
    "P.S." wyjaśnia bezproblematyczną sprawę współpracy z serwisem. I szczęście do sprawnego sprzętu.

  6. #146
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    Dobra jest. Wszystkie moje opinie dotyczące serwisu na Żytniej były moimi własnymi doświadczeniami zdobytymi w trakcie wieloletniej współpracy. Mam świadomość, że jestem wybitnym unikatem i serwis traktuje mnie jak następcę tronu Anglii. Ale jednak traktuje. I wyciągam wniosek, że również w części wynika to z mijego stosunku do ludzi pracujących tamże.
    Koniec oświadczenia.
    Kocis, jak (odpukać) mnie dopadną jakieś problemy, to ściągam Cię do Wawki. masz zapewniony transport, nocleg i wyżywienie. Tylko musisz załatwić wszystko jak należy.

    No i jeszcze wytłumacz się z tych zarzutów o nasze kłamstwa.
    Jarek

  7. #147
    Pełne uzależnienie Awatar p13ka
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    57
    Posty
    1 013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy
    No i jeszcze wytłumacz się z tych zarzutów o nasze kłamstwa.
    raczej konfabulacje

  8. #148
    Bywalec Awatar SAM
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Kamionek
    Posty
    206

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pszczola
    A co z tymi, ktorzy z serwisu Canona byli zadowoleni?
    Proste, niech też napiszą konkretnie co naprawiali, ile to trwało, no i właśnie, że są usatysfakcjonowani.

    Mało tego myślę, że nawet ci niezadowoleni, może w końcu po wielu wizytych napiszą, że udało się usterkę usunąć. Będzie to dobry sygnał, że serwis jednak coś potrafi.

  9. #149
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Ostatnio naprawiałem kita 18-55. Wymiana przedniej soczewki (z uwagi na centryczne kółka barwne na zdjęciach zawierających b. jasne źródła światła typu latarnie). Realizacja naprawy serwisowej - 1 dzień mimo 14 dni zarezerwowanych przez serwis na tę naprawę
    Ostatnio edytowane przez KMV10 ; 16-11-2005 o 22:15

  10. #150
    Pełne uzależnienie Awatar muflon
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Zürich
    Wiek
    47
    Posty
    6 763

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy
    Kocis, jak (odpukać) mnie dopadną jakieś problemy, to ściągam Cię do Wawki. masz zapewniony transport, nocleg i wyżywienie. Tylko musisz załatwić wszystko jak należy.
    A właściwie dlaczego czekać... Twoja koleżanka ma zdaje się ciągle jakiś problem? ;-)

Strona 15 z 58 PierwszyPierwszy ... 5131415161725 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •