Strona 9 z 58 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 571

Wątek: Idę walczyć na Żytnią, pomocy...

  1. #81
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy
    Damn! A miałem Cię za zawodowca... nie miałeś wtedy w ręku chociaż A610 czy coś z tych małych pszczółek.
    Kurde, przecież jakby tą fotke puścić na dpreview (monitorowane przez tajniaków Canona) to załatwiło by naszą sprawę od ręki.
    Ja siegnalem po komorke by fotke zrobic (a moje 20D z Tamronem lezalo w plecaku ) , ale paniusia zaraz torbe opuscila (blat serwisu juz mi zaslanial) po czym za chwile wyniosla na zaplecze wiec nie zdazylem i bardzo zaluje .
    Zwalam na Jarka bo ja sie nie zorientowalem a on mi za pozno pokazal

    Aha do tego co Jarek w wielkim skrocie opisal dopisze rozmowe serwisanta od obiektywow z klientem obok mnie (Jarek sie wtedy wyklocal o "naprawianie az sie gwarancja skonczy" ) - 70-200 2.8 L (kolejny, nie ten sam co wyladowal w Nikonie ) wg wlasciciela "ma luzy na pierscieniu zooma" , podgladalem ich jak macali szklo - rzeczywiscie, zanim zaczal zoomowac to potrafil sie luzno nawet ok 1 mm poruszyc.
    Serwisant: "on moze tak miec, ale nie ma to wplywu zupelnie na jakosc zdjec i lepiej nie rozbierac szkla tylko z tego powodu" .
    Klient podziekowal za wytlumaczenie i poszedl.
    Coz... szklo klasy L za 5 tys ma prawo miec luza w pierscieniu zooma... fajnie , grunt to jakosc wykonania.

  2. #82
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Wiecie? Tam trzeba podsłuch założyć. Darmowy kabaret byśmy mieli..
    Jarek

  3. #83
    Uzależniony
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    fafa
    Posty
    755

    Domyślnie

    Jarek, jeżeli nie naprawią to co? odpuszczacie?
    gra i buczy bebop

  4. #84
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Nie ma co odpuszczać, trzeba zredagować to po angielsku i wysłać gdzie trzeba.

    Czy kompakty naprawiają inni ludzie niż lustrzanki? Ja, mój znajomy, wysyłaliśmy swoje powershoty na Żytnią i złego słowa nie możemy powiedzieć. A to, co tu czytam, powoduje, że włosy mi się jeżą.
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  5. #85
    Uzależniony
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    54
    Posty
    563

    Domyślnie

    Takie moje spostrzeżenia.
    Zdarzyło mi się być obsługiwanym we wzmiankowanym serwisie przez niemiła panią.
    Zdarzyło się że z zaciśniętymi zębami musiałem wysłuchać tekstu szefa serwisu o tym że powinienem się pobawić w PS.
    Widziałem też jak panie przyjmuje mój aparat wrzucając go do jakiejś torby przy czym kategorycznie nie życzyła sobie żeby był zamknięty deklem.
    Rozmawiałem też z technikiem który dokonywał regulacji i akurat tutaj odniosłem pozytywne wrażenie.
    Nie skończyło się wprawdzie na jednej wizycie i operację trzeba było powtórzyć. Nie mniej jednak świadom jestem faktu że to Canon jako producent wypuścił takiej a nie innej jakości sprzęt który być może tak ma że jest bardzo upierdliwy w regulacji. Raczej trudno mi uwierzyć w złą wolę serwisu. Przecież gdyby rozeszła się wiadomość że doskonale radzą sobie z problem i od razu za pierwszym razem można zapomnieć o kłopotach z AF to by mieli klientów na pęczki. A to że za naprawy sprzętu na gwarancji nie płaci klient to nie znaczy że nie mają z tego tytułu dochodów (nie robią przecież tego charytatywnie).
    Muflon pisał że jest zadowolony z serwisu w Szwajcarii ale z jego opisów pamiętam że też nie skończyło się na jednym podejściu więc nie popadajmy w paranoję że tylko u nas jest tak a nie inaczej.
    Potrzeba wykopywania części do obiektywu 80-200L przez pół roku też jakoś nie przemawia do mnie „na korzyść” polityki Canona. Nie był ty przecież obiektyw sprzedawany jako tani gadżet „ na jeden sezon” a jest raczej chwalony i tak prędko nie wyjdzie z użycia. Chyba że Canon zamierza to właśnie takimi metodami wymusić.

    Tak więc osobiście za taki a nie inny poziom serwisu Canona obwiniałbym raczej samego producenta. Gdyby im zależało na tym by było lepiej to tak by było.

    Taki a nie inny poziom obsługi klienta to już niestety inna sprawa. Jakoś tak już jest że w Polsce raczej trudno liczyć na uprzejmość w tego typu sytuacjach i to się pewnie tak szybko nie zmieni.

  6. #86
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    A czy ktoś próbował tu: http://www.foto-tronik.pl/
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  7. #87
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piast9
    Nie ma co odpuszczać, trzeba zredagować to po angielsku i wysłać gdzie trzeba.
    Jak czytam co piszą ludzie np. kocis (welcome 2 my ignore list, ja wyzywał Cię nie będę) to mi ręcę opadają.

    Cytat Zamieszczone przez piast9
    Czy kompakty naprawiają inni ludzie niż lustrzanki? Ja, mój znajomy, wysyłaliśmy swoje powershoty na Żytnią i złego słowa nie możemy powiedzieć. A to, co tu czytam, powoduje, że włosy mi się jeżą.
    Całkiem możliwe, mi Ixusa naprawili b. szybko, miło i przyjemnie a że drogo to już inna bajka ;-)

    Z drugiej strony naprawa kompakta Canona to słynne:
    - klient: błąd E16 czy 36
    - serwis: zatarty silnik napędzający obiektyw
    - serwis: 500 PLN

    Koniec naprawy.
    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy
    Wiecie? Tam trzeba podsłuch założyć. Darmowy kabaret byśmy mieli..
    Nie chodził nikt do Elektryka?
    Może Muzyk aka Trabant z GIF'u pomoże
    Ostatnio edytowane przez gietrzy ; 15-11-2005 o 20:21
    the silence is deafening

  8. #88
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maku
    Potrzeba wykopywania części do obiektywu 80-200L przez pół roku też jakoś nie przemawia do mnie „na korzyść” polityki Canona.
    Wiesz ja mówiłem o przedsiębiorstwach posiadających autoryzację Canona a nie serwisie firmowym Canona. Przedsiębiorstwa te funkcjonują na zdrowych zasadach (konkurencji) i to one a nie Canon dbają o swoją reputację.
    Cytat Zamieszczone przez maku
    Nie był ty przecież obiektyw sprzedawany jako tani gadżet „ na jeden sezon” a jest raczej chwalony i tak prędko nie wyjdzie z użycia. Chyba że Canon zamierza to właśnie takimi metodami wymusić.
    Nie chodzi o takie metody tylko normalne przepracowanie się materiału.
    Ja miałem piętnastoletni egzemplarz! 80-200L. Sprzedałem bez problemu. Jeśli zobacze, że LIS ostrzy tak samo na pełnej dziurze i starczy mi sił by to bydle utrzymać w ręcę to go kupie.
    Cytat Zamieszczone przez maku
    Tak więc osobiście za taki a nie inny poziom serwisu Canona obwiniałbym raczej samego producenta. Gdyby im zależało na tym by było lepiej to tak by było.
    maku, zejdź na Ziemię. Trzeba jakoś pogodzić jakość z marketingiem.

    Cytat Zamieszczone przez maku
    Taki a nie inny poziom obsługi klienta to już niestety inna sprawa. Jakoś tak już jest że w Polsce raczej trudno liczyć na uprzejmość w tego typu sytuacjach i to się pewnie tak szybko nie zmieni.
    Dokładnie. Dlatego piszę ludzie szanujcie swoje pieniądze! Nie chcą naprawiać w Wawie? Wysyłajcie do Niemiec, USA, HK...
    the silence is deafening

  9. #89
    Uzależniony Awatar djtermoz
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Boston
    Wiek
    47
    Posty
    990

    Domyślnie

    Jesli naprawde chcecie cos wrzucic na dpreview to tu jest propozycja ktora ulozylem na poczekaniu:

    http://www.canon-board.info/showpost...1&postcount=32

  10. #90

    Domyślnie

    Ja się pod tym podpisuję

Strona 9 z 58 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •