Strona 42 z 50 PierwszyPierwszy ... 324041424344 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 411 do 420 z 571

Wątek: Idę walczyć na Żytnią, pomocy...

Mieszany widok

  1. #1
    Coś już napisał Awatar gushman
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    68

    Domyślnie

    Tak czy siak dobrze, że zwracacie uwagę. Właśnie wybierałem się ze swoim ustrojstwem na małe dmuchanko.
    Mój sprzęt: szara karta na smyczy | aluminiowa drabinka z dwoma stopniami | statywik na 11 cm | 2 filtry UV | pudełeczko ochronne na kartę pamięci | jedna karta pamięci | druga karta pamięci | trzecia karta świętej pamięci | pilot z antenką | dyfuzor | druga wersja dyskoteki 580 EX z doniczką na kwiaty lightsphere | musztardówka 50 mm 1.4 | jasny 24-70 | jasne i stabilne 70-200 z najdłuższą nazwą | 1 Duży Marek Trzeci.

  2. #2
    Bywalec
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Pruszków
    Wiek
    47
    Posty
    100

    Domyślnie Mile zaskoczenie

    A ja zanioslem 24-70 na Zytnia bo cos mi sie wydawalo ze AF wariowal. A na Zytniej dzwonia nastepnego dnia i mowia, ze AF jak brzytwa i nic nie trzeba robic. Dodali ze mozna wymienic Af za ponad 400 zl ale nie ma sensu, bo ten jest dobry.Koszt uslugi - szklo nie jest na gwarancji - 0 zł.
    W serwisach komputerowych samo przyjecie kompa to czesto 50 zl. Nie korzystam, bo robie to sam, ale pare osob mialo taka przyjemnosc.
    canon

  3. #3
    Shrek21
    Guest

    Domyślnie

    A ja nie miałem żadnego problemu w tym servisie robią wszystko szybko i fachowo. Bez żadnych problemów i kłopotów jakie tu wypisaliście.

  4. #4
    jacaw
    Guest

    Domyślnie

    Ja też miałem problem z serwisem na Żytniej, kupiłem nówkę 40d po czym okazało sie że jest źle ustawiony fokus. Udałem się na Żytnią oddałem aparat a po paru dniach go odebrałem. Okazało sie że nic nie zrobili, odłożyłem aparat na jakiś czas z zasmuconą miną naczytałem sie wiele różnych tematów na ten temat aż w końcu poszedłem z powrotem do serwisu po czym pan mi w mówił że tego aparatu już nie przyjmie z tego względu że raz już go oddawałem i jest na pewno dobrze ustawiony !!! ręce mi opadły do kostek na pytanie co ja mam teraz zrobić, nie potrafił mi udzielić odpowiedzi. Minął znowu jakiś czas aż sie dobrze wkurzyłem i nakręciłem i udałem sie do Tego serwisu na Żytnią i od Dzień dobry postawiłem ich do Góry nogami, okazałem swoją legitymację gdzie pracuje opowiedziałem że też mam do czynienia z obiektywami aparatami kamerami i wiem co to znaczy ostrość !!! poprosiłem na papierze o odmowę przyjęcia aparatu do serwisu że ja sobie powalczę z Canonem Polska i wtedy podejście do klienta sie zmieniło .. gadka typu może Heniek jeszcze raz spróbuje może zerknie ... poprosiłem też o ekspertyzę aparatu przy odbiorze którą (dostałem) i co się okazało że opieprz poskutkował !! ale czy tak to powinno wyglądać ? Serwis doprowadził mnie do myślenia nad zamianą na inny system, aparat Canon na kiepski produkt ale dalej bym został z czymś co nie daje mi satysfakcji czyli robienia zdjęć bo nie potrafiłbym sprzedać komuś wadliwego korpusu !!! Na szczęście się udało i o******* pomógł ale to przecież nie o to chodzi .. gdyby nie naprawili mi aparatu to na 100% słałbym pisma do Canon Polska

  5. #5
    Shrek21
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jacaw Zobacz posta
    Ja też miałem problem z serwisem na Żytniej, kupiłem nówkę 40d po czym okazało sie że jest źle ustawiony fokus. Udałem się na Żytnią oddałem aparat a po paru dniach go odebrałem. Okazało sie że nic nie zrobili, odłożyłem aparat na jakiś czas z zasmuconą miną naczytałem sie wiele różnych tematów na ten temat aż w końcu poszedłem z powrotem do serwisu po czym pan mi w mówił że tego aparatu już nie przyjmie z tego względu że raz już go oddawałem i jest na pewno dobrze ustawiony !!! ręce mi opadły do kostek na pytanie co ja mam teraz zrobić, nie potrafił mi udzielić odpowiedzi. Minął znowu jakiś czas aż sie dobrze wkurzyłem i nakręciłem i udałem sie do Tego serwisu na Żytnią i od Dzień dobry postawiłem ich do Góry nogami, okazałem swoją legitymację gdzie pracuje opowiedziałem że też mam do czynienia z obiektywami aparatami kamerami i wiem co to znaczy ostrość !!! poprosiłem na papierze o odmowę przyjęcia aparatu do serwisu że ja sobie powalczę z Canonem Polska i wtedy podejście do klienta sie zmieniło .. gadka typu może Heniek jeszcze raz spróbuje może zerknie ... poprosiłem też o ekspertyzę aparatu przy odbiorze którą (dostałem) i co się okazało że opieprz poskutkował !! ale czy tak to powinno wyglądać ? Serwis doprowadził mnie do myślenia nad zamianą na inny system, aparat Canon na kiepski produkt ale dalej bym został z czymś co nie daje mi satysfakcji czyli robienia zdjęć bo nie potrafiłbym sprzedać komuś wadliwego korpusu !!! Na szczęście się udało i o******* pomógł ale to przecież nie o to chodzi .. gdyby nie naprawili mi aparatu to na 100% słałbym pisma do Canon Polska
    A czy do body dałeś obiektyw do regulacji??
    Jeśli tylko body to oni regulują do swojego wzorca, jeśli dałeś swój obiektyw powinno być wszystko ok.

  6. #6
    jacaw
    Guest

    Domyślnie

    Nie dawałem żadnego obiektywu sam korpus !!! aparat podpinałem w różnych sklepach i różne obiektywy a efekt był ten sam mydło, generalnie to były L-ki Od prawej strony do środkowego punktu mydło a po lewej stronie w dolnym kadrze brzytwa !

  7. #7
    Dopiero zaczyna Awatar Bomberp
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Grodzisk Maz
    Posty
    39

    Domyślnie

    Ja miałem podobną historię jak kolega „jacaw”. Nowy 400D wraz z kitowym obiektywem miał potworny BF, dlatego zaraz po kupnie wylądował na Żytniej. Po odebraniu wszystko wyglądało ok, dopóki kumpel nie kupił sobie 40D z Tamronem 28-75. Na jego obiektywie miałem FF a on na moim BF. Nie mogłem dobrać obiektywu, gdyż każdy z testowanych miał FF. Dlatego postanowiłem oddać go jeszcze raz do serwisu. Problem powstał jak zobaczyli, że już raz był kalibrowany AF, nie chcieli przyjąć do ponownej kalibracji twierdząc, że na pewno jest dobrze ustawiony i skoro dobrze działa kit z tym body jest wszystko OK. Wtedy poprosiłem o pisemne uzasadnienie odmowy przyjęcia reklamacji. Po takim postawieniu sprawy dla świętego spokoju zgodzili się przyjąć, ale od razu zaznaczyli, że raczej nic nie zostanie zrobione. Przekazując aparat zostawiłem wraz z nim zapisane na kartce papieru szczegółowe informacje o problemie. Po dwóch tygodniach odebrałem sprzęt. Na pierwszy rzut oka było widać, że sprzęt został wyczyszczony, drobne paproch na matówce zniknęły, matryca też prawdopodobnie została oczyszczona (jeszcze dokładnie nie sprawdzałem). Teraz po kilkudniowy testowaniem mogę stwierdzić, że AF działa poprawnie. Frajda z robienia zdjęć powróciła. Więc Panowie na Żytniej potrafią dobrze ustawić AF.
    Podsumowując: pozytywnie oceniam serwis na Żytniej i mimo wszystkich problemów finalnie jestem zadowolony. Moim zdaniem kluczem do poprawnej współpracy z serwisem jest dodatkowa informacja w postaci pisemnej załączona wraz ze sprzętem, dzięki której technik wie za co się zabrać.

  8. #8
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bomberp Zobacz posta
    Moim zdaniem kluczem do poprawnej współpracy z serwisem jest dodatkowa informacja w postaci pisemnej załączona wraz ze sprzętem, dzięki której technik wie za co się zabrać.
    Kiedyś im tak zaniosłem na kartce spisane o ile dokładnie trzeba AF przestawić. Podczas przyjmowania sprzętu laska powiedziała że "i tak technik wyreguluje do wzorca" i że mam to sobie zabrać :-)

  9. #9
    Dopiero zaczyna Awatar Bomberp
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Grodzisk Maz
    Posty
    39

    Domyślnie

    Ja unikałem jakiś konkretnych stwierdzeń tylko wyraziłem swoją opinie i spostrzeżenia, które mogły by naprowadzić technika na konkretny problem. Na początku też nie chcieli wziąć tej kartki ale mocno nalegałem i podejrzewam, że dla świętego spokoju w końcu wzięli.

  10. #10
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    36
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    A ja muszę z radością stwierdzić, że dopisuję się do grupy zadowolonych klientów serwisu na Żytniej! Otóż:

    22.10(środa) - kurier odbiera 40D
    24.10(piątek - aparat dociera do serwisu
    27.10(poniedziałek) - wymiana migawki(26600 cykli... :/ - coś słabo tak BTW...)
    28.10(wtorek g.13.30) - trzymam w łapkach moją 40-stke(!!4dni robocze!!)

    Ogólnie oprócz małej konsternacji na początku(nie działa AF - ani normalnie ani w LV - lustro w ogóle się nie podnosi)Ale zresetowanie c.fn pomogło - pewnie aparat był na jakiś ustawieniach serwisowych. To wszystko mnie całkowicie pozytywnie zaskoczyło! Usługa wykonana ekspresem, dodatkowo w środku wszystko wyczyszczone. No szok! Zrobili mi 40D szybciej niż znajomemu 1DmkIII!!(co prawda nie ta sama naprawa - ale u mnie migawka a u niego musieli soft wymienić) Nie dzwoniłem, nie błagałem, nie bluzgałem, nic. Nie wiem czy może to dlatego, że GW EU?
    W każdym razie nic nie zepsuli - co mnie okropnie cieszy!!(Znaczy tak mi się wydaje bo jeszcze nie sprawdzałem na tamronie ani w "normalnych warunkach" ale L na teście w pomieszczeniu i pod światło ostrzy ok więc powinno byc wszystko gitara
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

Strona 42 z 50 PierwszyPierwszy ... 324041424344 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •