Strona 31 z 58 PierwszyPierwszy ... 21293031323341 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 301 do 310 z 571

Wątek: Idę walczyć na Żytnią, pomocy...

  1. #301
    kocotgrz
    Guest

    Domyślnie

    korzystają z okazji zapytam, czy Canon określa ilość napraw gwarancyjnych po wykonaniu których można starać się o wymianę body ?

    ewentualnie na jakiej podstawie można o to starać się ?

    w chwili obecnej aparat jest 2x w serwisie, pierwszy raz pojechał praktycznie do mapowania matrycy a wrócił uszkodzony, to nie żart,

    rozmawiałem z nimi, mieli coś z tym zrobić, ale prespektywa kolejnych napraw jakoś mnie pociesza

    Rozmawiałem z serwisem - wymienili matrycę, testują, sprawdzają i w poniedziałek
    ma być wysłany.
    Ostatnio edytowane przez kocotgrz ; 09-06-2006 o 14:22

  2. #302
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Śląsk
    Wiek
    43
    Posty
    2 348

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez
    Z twoich wypowiedzi wywnioskowalem ze mi nie wierzysz .
    to sie nie zrozumielismy .. czemu mialbym nie wierzyc widac czasy sie zmieniaja a ja od dluzszego czasu z zytnia nie mialem kontaku ale w razie czego (odpukac ;-) ) bede wiedzial co i jak..

    pozdrawiam

  3. #303

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez
    A nie mozna .... i raz bardzo w porzadku.
    EEeeeeeeeeeee taaaaaammmm!

    Ja zawsze się wp.... między wódkę, a transformator.

    Żałuję, że podjąłem temat.

    The end.

  4. #304
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    3Miasto
    Wiek
    50
    Posty
    387

    Domyślnie

    W!

    W umowei gwarancyjnej masz ile napraw musi byc przeprowadzonych nieskutecznie, aby starac sie o wymiane aparatu.
    Dwa - wiecej autoryzacji nie rozwiaze problemu - wierzcie mi ;> Technik musi sie nauczyc, a uczy sie na Waszym sprzecie, bo nie da sie inaczej (!). Im wiecej serwisow tym gorsza jakosc wykonywanych uslug i gorsza dostepnosc czesci (pracowalem w serwisie Neca i byl taki sobie serwis autoryzwany z czestochowy ktory kupowal na pniu pewne podzespoly i nikt oprocz nich tego nie posiadal zwykle, wiec klienci i inne serwisy byly zmuszone do przesylania do nich sprzetu, wierzcie mi ze jeden serwis jest lepszy nizli trzy).
    To trudna decyzja jezeli trzeba zamknac autoryzacje serwisowi. Podkreslam ze Zytnia to naprawde dobre miejsce i niech tak pozostanie (wierzie mi ze lepiej dla Was). Petycje nie zmienia niczego, no moze tylko to ze np. pogorszy (sic!) sie szybkosc naprawianego na zytniej srzetu...


    Zdrowko i oby jak najmniej usterek.

  5. #305
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    To ja trochę z innej beczki, ale jak najbardziej w sprawie kontaktu. Chciałbym się poskarżyć na serwis na Żytniej.
    Po siedmiokrotnej regulacji AF w aparacie i moich obiektywach dalej jest źle. Okazało się że wyniki z ich tablicy testowej mają jakieś przesunięcie względem prawidłowych ustawień więc ostatnia regulacja była wykonywana przez technika "na oko" przez robienie zdjęć różnych miejsc np. kominów za oknem (test na nieskończoność) czy ścian w portierni z napisami (ostrzymy na literkę w środku wyrazu i już widać czy jest FF/BF). Szkoda że nie dałem swojej karty to bym wam pokazał . Niestety po raz kolejny nieskutecznie.

    Zostawiłem cały sprzęt i gdzieś za dwa tygodnie odeślą do mnie z powrotem. Jak dalej będzie źle to chyba wybiorę się tam z pistoletem

  6. #306
    Moderator Awatar Janusz Body
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    72
    Posty
    5 757

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lukep
    ..Technik musi sie nauczyc, a uczy sie na Waszym sprzecie, bo nie da sie inaczej (!). Im wiecej serwisow tym gorsza jakosc wykonywanych uslug i gorsza dostepnosc czesci
    Taż to absurd. Od nauki to są szkoły, kursy, szkolenia w firmie. Żadna firma na świecie nie może sobie pozwolić na technika "uczącego się na klientach". No może z wyjątkiem tej na Żytniej. Absurdem jest też stwierdzenie, że więcej znaczy gorzej. Teraz jest MONOPOL - konkurujące ze sobą firmy prywatne (autoryzowane) będą lepiej dbały o klienta widząc w tym własny interes. Kropka. Koniec.


    Cytat Zamieszczone przez lukep
    (pracowalem w serwisie Neca i byl taki sobie serwis autoryzwany z czestochowy ktory kupowal na pniu pewne podzespoly i nikt oprocz nich tego nie posiadal zwykle, wiec klienci i inne serwisy byly zmuszone do przesylania do nich sprzetu, wierzcie mi ze jeden serwis jest lepszy nizli trzy).
    ...
    No właśnie - patrz wyżej. Przymus korzystania z jednego punktu nic dobrego nie wróży.

    Janusz

  7. #307
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    BTW, wydaje mi się że Żytnia odsyłając sprzęt pakuje go w ... śmieci! Odebrałem obiektyw zapakowany w torebkę a pozostała objętość pudełka wypełniona była konfetti po jakiś zadrukowanych dokumentach z niszczarki

  8. #308
    Coś już napisał Awatar raaf
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    3 City
    Wiek
    54
    Posty
    63

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM
    BTW, wydaje mi się że Żytnia odsyłając sprzęt pakuje go w ... śmieci! Odebrałem obiektyw zapakowany w torebkę a pozostała objętość pudełka wypełniona była konfetti po jakiś zadrukowanych dokumentach z niszczarki
    Podejrzewam, że to sposób na zabezpiczenie zawartości paczki, sam tak robie działa rewelacyjnie

  9. #309
    Bywalec Awatar toma20D
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Poland
    Posty
    120

    Thumbs up Serwis w Germani

    Witam,
    czytam wszystkie te watki i wrociły wspomnienia z moich wizyt na Zytniej :-( rece opadają .....po wielu mc. trafilem na forum Canona w Niemczech i dostalem namiary na firmę w Monachium -Gima po prostu bajka.Tak sie skladalo ze bylem w okolicach i odwiedzilem zaklad.Po kilku minutach wiedzialem ze jestem we wlasciwym miejscu i mam do czynienia z prawdziwymi fachowcami.Wrocilem do Polski zapakowalem caly sprzęt w paczkę i wysłalem po trzech tyg. otrzymałem to czego oczekiwałem
    Polecam gorąco

  10. #310
    Bywalec
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Niemcy
    Wiek
    50
    Posty
    176

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM
    Odebrałem obiektyw zapakowany w torebkę a pozostała objętość pudełka wypełniona była konfetti po jakiś zadrukowanych dokumentach z niszczarki
    Standart. Materialy z niszczarki sa tania alternatywa dla kuleczek steropianowych, plastikowych czipsow, lub woreczkow z zaspawanym powietrzem.

    Wracajac do tematu: mam "fehlerny" 70-300 IS USM (patrzac na nr. seryjny). Ma ktos doswiadczenie ile trwa naprawa? Rozmowa z Servisem Canona czeka mnie jutro

Strona 31 z 58 PierwszyPierwszy ... 21293031323341 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •