Strona 27 z 50 PierwszyPierwszy ... 17252627282937 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 261 do 270 z 571

Wątek: Idę walczyć na Żytnią, pomocy...

Mieszany widok

  1. #1
    rzirzi
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy
    Tak naprawdę to czy będziemy zadowoleni zależy od tego który serwisant dostanie w łapki naszą zabawkę.
    Smutne ale prawdziwe.
    Cztery wizyty na Żytniej. Trzy razy obsługa poniżej nawet niewiem jakiego poziomu (2 razy u tego samego pana, kolejny raz u innego). Za czwartym razem było miodzio.
    U którego Pana było miodzio??

  2. #2

    Thumbs down

    Cytat Zamieszczone przez JSK
    A może nie? Czemu piszesz "wszyscy". Niech podpiszą się tylko niezadowoleni!
    NIE CHCESZ NIE PODPISUJ!!!!!!!!!!!!!!

    Pracujesz na Żytniej?

    Wiesz co, nie chce mi się nawet Tobie odpowiadać

    Myślisz, że Ci wszyscy którzy wypowiadali się źle o serwisie na Żytniej to sobie to wymyslili??? Ja po przeczytaniu tego tematu uważam, że jest to problem ( pomimo tego, że nie miałem jeszcze styczności z serwisem ) i należałoby wystosować takie pismo pod którym podpisałoby się jak najwięcej osób.

    Chciałbyś zobaczyć jak Twój sprzęt za kilka, kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt tysięcy jest traktowany jak w opisywany w tym temacie sposób? Może chcesz ... masz takie prawo! Ja natomiast nie znoszę, jak ktoś nie szanuje cudzej rzeczy i jako monopolista traktuje zależnych od niego jak śmieci

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ms714033
    NIE CHCESZ NIE PODPISUJ!!!!!!!!!!!!!!

    Pracujesz na Żytniej?

    Wiesz co, nie chce mi się nawet Tobie odpowiadać

    Myślisz, że Ci wszyscy którzy wypowiadali się źle o serwisie na Żytniej to sobie to wymyslili??? Ja po przeczytaniu tego tematu uważam, że jest to problem ( pomimo tego, że nie miałem jeszcze styczności z serwisem ) i należałoby wystosować takie pismo pod którym podpisałoby się jak najwięcej osób.

    Chciałbyś zobaczyć jak Twój sprzęt za kilka, kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt tysięcy jest traktowany jak w opisywany w tym temacie sposób? Może chcesz ... masz takie prawo! Ja natomiast nie znoszę, jak ktoś nie szanuje cudzej rzeczy i jako monopolista traktuje zależnych od niego jak śmieci
    Nie chciałem równie ostro odpisywać bo Vitez czuwa ;-) ale popieram prawie w całości - miałem styczność z serwisem.
    A wystarczyło by otworzyć drugi lub drugi i trzeci autoryzowany serwis...

  4. #4
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Śląsk
    Wiek
    43
    Posty
    2 348

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ms714033
    Ja natomiast nie znoszę, jak ktoś nie szanuje cudzej rzeczy i jako monopolista traktuje zależnych od niego jak śmieci
    gdyby tak myslec to powinnismy najpierw obalic nasz rzad a pozniej brac sie za płotki typu serwis na zytniej ;-)

    Cytat Zamieszczone przez ms714033
    Myślisz, że Ci wszyscy którzy wypowiadali się źle o serwisie na Żytniej to sobie to wymyslili??? Ja po przeczytaniu tego tematu uważam, że jest to problem ( pomimo tego, że nie miałem jeszcze styczności z serwisem )
    ms714033, czasem bazowanie na cudzych opiniach nie zastapi wlasnego doswiadczenia.. Ci co byli zadowoleni z serwisu tez maja do tego pelne prawo, podobnie jak Ci ktorzy mieli tam problemy.. wpadki zdarzaja sie wszedzie choc oczywiscie nalezy dazyc, by bylo ich jak najmniej..

    listy, petycje - co to da?? dopoki jest monopol, dopoty sytuacja bedzie jaka jest - jedni beda zadowoleni, inni nie.. mozna tak pogadac na forum ale jestem pewien, ze cos takiego nigdy nie urosnie poza "plany" i pozostanie tylko poboznym zyczeniem niezadowolonych klientow..

  5. #5
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ms714033
    należałoby wystosować takie pismo pod którym podpisałoby się jak najwięcej osób.

    A nie mozna bylo tak od razu?
    Widzisz jaka jest roznica pomiedzy "niech sie wszyscy podpisza" a "podpisaloby sie jak najwiecej osob" ?

    Pierwsze to prawie agresywna prosba - narzucanie komus co ma robic. Drugie to prosba wystosowana do zainteresowanych i jakze lepiej brzmiaca.
    Gdybys od razu tak napisal to nie byloby calej afery i nerwow o to ze ktos cos komus kaze zrobic i uzywa mocnych slow takich jak "wszyscy" "kazdy" , gdy ich uzycie nie jest uzasadnione.

    Prawda jest ze wiele osob jest niezadowolonych z tego serwisu i to niezadowolenie wywoluje negatywne emocje.
    Z drugiej strony rowniez prawda jest ze sa osoby zadowolone z serwisu i nie widza zadnego powodu by musialy taka petycje podpisywac.
    Wniosek z tego jest taki - nieprawda jest zeby WSZYSCY podpisali i to wywoluje negatywne emocje u tych niezadowolonych.
    Lepiej niech tylko WSZYSCY NIEZADOWOLENI podpisza.

    Ja sam jestem posrodku - przy mnie jedna pani bzdury wygadywala ze sie usmiac mozna bylo i to nie raz - sporo rzeczy w tym watku opisanych moglbym potwierdzic. Z drugiej strony - osobiscie bylem raz obsluzony prawie-w-porzadku i raz bardzo w porzadku.

  6. #6
    kocotgrz
    Guest

    Domyślnie

    korzystają z okazji zapytam, czy Canon określa ilość napraw gwarancyjnych po wykonaniu których można starać się o wymianę body ?

    ewentualnie na jakiej podstawie można o to starać się ?

    w chwili obecnej aparat jest 2x w serwisie, pierwszy raz pojechał praktycznie do mapowania matrycy a wrócił uszkodzony, to nie żart,

    rozmawiałem z nimi, mieli coś z tym zrobić, ale prespektywa kolejnych napraw jakoś mnie pociesza

    Rozmawiałem z serwisem - wymienili matrycę, testują, sprawdzają i w poniedziałek
    ma być wysłany.
    Ostatnio edytowane przez kocotgrz ; 09-06-2006 o 14:22

  7. #7
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    To ja trochę z innej beczki, ale jak najbardziej w sprawie kontaktu. Chciałbym się poskarżyć na serwis na Żytniej.
    Po siedmiokrotnej regulacji AF w aparacie i moich obiektywach dalej jest źle. Okazało się że wyniki z ich tablicy testowej mają jakieś przesunięcie względem prawidłowych ustawień więc ostatnia regulacja była wykonywana przez technika "na oko" przez robienie zdjęć różnych miejsc np. kominów za oknem (test na nieskończoność) czy ścian w portierni z napisami (ostrzymy na literkę w środku wyrazu i już widać czy jest FF/BF). Szkoda że nie dałem swojej karty to bym wam pokazał . Niestety po raz kolejny nieskutecznie.

    Zostawiłem cały sprzęt i gdzieś za dwa tygodnie odeślą do mnie z powrotem. Jak dalej będzie źle to chyba wybiorę się tam z pistoletem

  8. #8
    Uzależniony Awatar ErnestPierwszy
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    50
    Posty
    734

    Domyślnie

    W piątek odebrałem z Żytniej kita, z którym miałem dziwne problemy (wątek "kit jest do kitu"). Zauważyłem, że obiektyw ma inne numery seryjne. Zapytałem, czy to jest mój obiektyw czy może jakiś cudzy, przez pomyłkę.
    Pani skoczyła do techników i po chwili wróciła oznajmiając, że została wymieniona przysłona, a to jest element wspólny z obudową, więc mam nową obudowę z nowymi numerami.
    Dopisała nowe numery do karty gwarancyjnej i już.
    Naprawa trwała 4 dni.
    Dziś po testach stwierdzam, że kit bardzo ładnie ostrzy, nie mam już ruletki mydło-ostro. Teraz wszystkie fotki są ostre (jak na kita), a subiektywnie patrząc są ostrzejsze niż poprzednio.

    W sumie jestem zadowolony z serwisu na Żytniej.

  9. #9
    Początki nałogu
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Anaberg
    Wiek
    55
    Posty
    318

    Domyślnie

    Ja bym to tak ujął. Przeszedłem różne kombinacje sprzętowe i różne wady się trafiały. Jednak od czasu przesiedki na jednocyfrowe body i obiektywy klasy L (poza 50/1,4) jest błoga cisza. Wszystko gra jak w szwajcarskim zegarku. Mimo to corocznie serwisuję sprzęt, tak profilaktycznie. I biorąc pod uwagę wcześniejsze naprawy i obecne przeglądy okresowe, to też jestem zadowolony z serwisu.
    A moja rada do kupujących sprzęt foto. Testować przed zakupem! A nie kupować w ciemno i później próbować zrobić z tego elkę. Myslę, że jak do Canona dokupuje się obiektyw inny niż Canon, to wszelkie błędy powinny być interpretowane jako niedopasowanie szkła. I jako takie traktowane. A z tego co wiem, to na Żytniej potrafią dopasować dobrze Tamrony (z nieoryginalnych). I może tego trzeba by się trzymać. Albo obiektyw Canon, albo kupowanie poprzedzić testem i zwrot szkła jak coś nie tak. Wtedy zapewne szkła producentów niezależnych nie były by takie tanie. Ale to tylko moja prywatna opinia.

    30D; 17-40/4L; 70-200/4L; 50/1,4; 580

  10. #10
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JSK
    A moja rada do kupujących sprzęt foto. Testować przed zakupem! A nie kupować w ciemno i później próbować zrobić z tego elkę.
    Dobrze by było, gdyby te zdania w końcu dotarły do wielu użytkowników tego forum. Było by 90% mniej postów z narzekaniami o wadliwy sprzęt.
    Jarek

Strona 27 z 50 PierwszyPierwszy ... 17252627282937 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •