Mi sie wydaje ze sprawa w sadzie byla by do wygrania... bo gwarantem jest Canon... no ale idz i walcz... jeszcze w PL.. 3 lata nie Twoje
Mi sie wydaje ze sprawa w sadzie byla by do wygrania... bo gwarantem jest Canon... no ale idz i walcz... jeszcze w PL.. 3 lata nie Twoje
muflon, dokladnie o tym mowil przedstawiciel Canona - bylo to co prawda rok temu.. ale nie wydaje mi sie, aby cos sie zmienilo
https://self-service.canon-europe.com/ce/pages/
i teraz zapraszam do klikniecia w "Authorised Service Facilities"
https://self-service.canon-europe.co...i?LINK_ID=8270
tak.. a wy idzcie do sadu stracic kase![]()
Ej, kurna, tam jest Szwajcaria ;-) Czy to znaczy, że sprzęt kupiony w UE (lub raczej w krajach z listy) będę mógł legalnie serwisować w CH? Czacha?![]()
Nie mialem przyjemnosci rozmawiania z osobami z Canona Szwajcaria![]()
I coz ten traktat mowi na temat serwisu Canon Polska?![]()
Myslę, że różnica pomiędzy serwisem realizowanym samodzielnie , a tym przez punkt sprzedaży też jest znacząca . Z doświadczenia wiem że ten realizowany przez np: sklep jest szybszy i skuteczniejszy . ( może wychodzą z założenia , że sprzedawca nie amator , zna się lepiej i wie co kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej )