Strona 18 z 58 PierwszyPierwszy ... 8161718192028 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 171 do 180 z 571

Wątek: Idę walczyć na Żytnią, pomocy...

  1. #171
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomasz Golinski
    Chyba nie jest, ale z zupełnie innych powodów. Canon zawarł z tobą umowę na 24 miesiące i ani polskie prawo, ani sam Canon nie może jej zmienić. Jeśli by ją zmienił, tzn. że złamałby umowę sprzedaży. W takiej sytuacji, możesz po prostu wycofać się z zakupu.
    A kupujac sprzet w USA tez masz prawo do gwarancji w Polsce, lub gdzie kolwiek w Europie? Kazda z placowek dziala na innych zasadach - jezeli Canon Polska nie ma podpisanej umowy czy czegos tam z Canonami z innych krajow to nie honorja ichniejszych gwarancji, bo nie maja takiego obowiazku.

  2. #172
    Początki nałogu
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    Góra
    Wiek
    66
    Posty
    472

    Domyślnie

    Czacha lubi serwis Nikona,
    Tomasz kocha Sony,
    oskarkowy - wiadomo Canon.
    Jest dobrze.
    Może teraz zaczniemy pisać pozytywne przykłady. Tak dla sprawdzenia zasady, że "myśl jest twórcza". Bo jak widzę, to wszystkie serwisy są do tyłka. To już chyba tylko modlitwa pozostaje. No bo prawa rynku jakoś u nas nie chcą zadziałać.

  3. #173
    Bywalec Awatar bartolomic
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    41
    Posty
    164

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomasz Golinski
    Canon zawarł z tobą umowę na 24 miesiące i ani polskie prawo, ani sam Canon nie może jej zmienić. Jeśli by ją zmienił, tzn. że złamałby umowę sprzedaży. W takiej sytuacji, możesz po prostu wycofać się z zakupu.
    Zgadzam sie, problem w tym ze ja sie nie chce wycofywac..

    Cytat Zamieszczone przez Czacha
    (...) jezeli Canon Polska nie ma podpisanej umowy czy czegos tam z Canonami z innych krajow to nie honorja ichniejszych gwarancji, bo nie maja takiego obowiazku.
    Ale majac gwarancje europejska sprawa wyglada inaczej... (no chyba ze Zytnia juz lezy w Azji, ale w takim razie poprosze to na pismie).
    I nie zabardzo mnie obchodzi fakt, ze nie maja umowy - Canon sie do czegos zobowiazal.. jesli nie, to zaczne watpic w celowosc istnienia prawa.

  4. #174
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    46
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha
    A kupujac sprzet w USA tez masz prawo do gwarancji w Polsce, lub gdzie kolwiek w Europie? Kazda z placowek dziala na innych zasadach - jezeli Canon Polska nie ma podpisanej umowy czy czegos tam z Canonami z innych krajow to nie honorja ichniejszych gwarancji, bo nie maja takiego obowiazku.
    Kupując w USA w gwarancji jest napisane, ze dotyczy USA. Kupująć w UE jest napisane, że działa w UE przez 24mce.
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

  5. #175
    Coś już napisał
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Wiskitki
    Wiek
    46
    Posty
    68

    Domyślnie

    Z kfiatków sewisowych.. Mikie oddał swojego D70 z BGLODem do
    serwisu Nikona na Postępu, usterka została naprawiona, a w prezencie
    zamiast DOF ma MLU

    Stan taki będzie trwał, dopóki nie będzie konkurencji pomiedzy serwisami
    gwarancyjnymi, petycje ani utyskiwanie tego nie zmienią..

  6. #176

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha
    - jezeli Canon Polska nie ma podpisanej umowy czy czegos tam z Canonami z innych krajow to nie honorja ichniejszych gwarancji, bo nie maja takiego obowiazku.

    A to akurat calkeim mądre stwierdzenie. Mialem D2H kupionego w HK i mialem fakture.
    Serwis Nikona chcial przeprowadzic naprawe gwarancyjna i panowie sklonni byli przez telefon na razie wykonac ja bezplatnie. Mialem wrazenie, ze sami nie byli do konca pewni po protu czy maja taki obowiazek czy nie. Ale proponowali naprawe gwaranycjna pomimo, ze nie posiadalem podbitego blankietu gwarancji, a jedynie fakture. To bylo mile. Tylko, ze nie byli pewnie ze dadza siobie z tym rade, bo to byly pierwsze modele Polsce i nie byli "na szkoleniu" Tak wiec czasami bywa fajnie. Ale RZADKO !! Nikon przoduje w ignorancji i bezczelnosci - zwlaszcza w odiberaniu telefonu Mozna dzwonic 3 dni.

  7. #177
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    Kaczogród
    Wiek
    49
    Posty
    450

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha
    A kupujac sprzet w USA tez masz prawo do gwarancji w Polsce, lub gdzie kolwiek w Europie?
    Kupujac sprzet w USA masz jasno napisane w warunkach umowy (czyli w karcie gwarancyjnej), ze naprawy beda wykonywane tylko w USA. To sa warunki umowy.
    Jak kupujesz w Niemczech to w warunkch masz napisane ze naprawa na terenie Ewropy przez 24 miesiace. Nie wiem jak jest tam sprecyzowane co to jest Europa, ale skoro to respektuja w Polsce (i naprawiaja), to znaczy ze zgdonie z ta gwarancja Polska sie na Europe lapie. A jak sie lapie to ma sie lapac 24 a nie 12 mieisiecy. Tak jak stoi w warunkach.

    Marcin
    Chciałbym mieć więcej czasu na fotografowanie.

  8. #178
    Początki nałogu Awatar Scaramanga
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    272

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KMV10
    :grin:
    Zawsze można powiedzieć "Kierownika, kierownika!"
    Temu panu odmowili naprawy bo nie zapukal..."podstawowe zasady higieny sa takie,ze jak sie wchodzi,to sie puka..."
    Latwiej kijek pocieniasic niz go potem pogrubasic...

  9. #179
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Versailles,France
    Wiek
    55
    Posty
    30

    Domyślnie

    Ja mialem historie z serwisem Minolty we Francji.
    Byla to analogowa Minolta ktora posiadalem od pieciu lat.
    Wysiadla prawdopodobnie migawka ,pojechalem do serwisu osobiscie.
    W recepcji Pan mi powiedzial,ze musze zostawic aparat do sprawdzenia
    i mi wysla kosztorys,jesli sie zgodze to naprawiaja a jesli nie to place za wycene-bodajze 50 frankow FR.
    Po trzech dniach dzwoni serwis,ze wyslali kosztorys i taka kwota naprawy
    (juz nie pamietam sumy) wiem ,ze to bylo dosc duzo ,niewiele mniej niz nowy bez obiektywu,wiec odmowilem.
    Pojechalem odebrac pudelko-z mysla ze zrobie to w Polsce.
    Zaplacilem za kosztorys ,wracam do domu.

    Zakladam obiektyw-wlaczam aparat i ........ to gnoje ukradli mi baterie!!!!!
    Juz mialem dzwoinic do nich,ale w domu mialem inna wiec zalozylem ,
    wlaczam i........................aparat dziala - po dokladnych ogledzinach widac bylo ze srubki byly "ruszane" .
    Prawdopodobnie naprawili niesadzac,ze klient odmowi
    a pozniej zapomnieli "zepsuc" .
    40D+17-85kit,50 1.8,430EX II,
    2CF SanDisk 4G,Wszystko w plecaku TREKKER 200

  10. #180

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oleksw
    ........ to gnoje ukradli mi baterie!!!!!
    .
    Przecież mówiłeś, że to francuzy.....

    Pozdr
    Lutek
    EOS 70D | Canon 50mm f/1.8 STM | Canon 18-135 3.5-5.6 IS STM | PIXMA MG7150

Strona 18 z 58 PierwszyPierwszy ... 8161718192028 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •