Strona 11 z 58 PierwszyPierwszy ... 91011121321 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 571

Wątek: Idę walczyć na Żytnią, pomocy...

  1. #101
    Pełne uzależnienie Awatar DoMiNiQuE
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Ostrów Wlkp.
    Wiek
    43
    Posty
    3 548

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sid
    Powiem tylko jedno... przez ten caly serwi na Zytniej odechcialo mi sie zakopow Canona :/ Mowie calkiem serio. Jak ktos kupuje sprzet to kupuje nie tylko kype zelastwa i platki ale rowniez pena jakosc i wlasnie serwis. Jak z platnym Linux ktory od darmowego glownie (acz nietylko) roznis sie pomoca techniczna.

    Chcialem zainwestowac w 20D (lub 30D jesli wyjdzie do tego czasu) wraz z akcesoriami i wytrwale budowac ten system, ale po tym co piszecie to poprostu masakra. Zniszczyli dobre miano firmy i to chyba na bardzo dlugo.
    Poczytaj sobie na forum Nikona o ich problemach z serwisem Nikon Polska to pozostanie Ci do wyboru Olympus, Sigma albo Minolta (choc nie wiadomo jak to jest z ich serwisami)

  2. #102

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kocis
    Aż strach cokolwiek napisać w tym temacie, co było by niezgodne z ogólną liną. Wobec tak ogólnie powtarzanych oskarżeń wyjście jest tylko jedno: czas Panowie skrzyknąć się i samemu założyć serwis. Na 100% wierzę, że będziecie uczciwi, kompetentni, troskliwi, oczywiści tani (pewnie będziecie dokładali), będziecie ....... etc....
    Nie ma co sarkastycznie pisać. Ja mam oraz kilka osób tutaj piszących swoje doświadczenia w temacie serwisu. Nie ma powodu, aby przechodzić nad tym stanem rzeczy do porządku. Przykładowo "Od wysorzania zdjęć jest PS" świadczy o dyletancji. Chyba więcej nie trzeba.

  3. #103

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sid
    Powiem tylko jedno... przez ten caly serwi na Zytniej odechcialo mi sie zakopow Canona :/ Mowie calkiem serio. Jak ktos kupuje sprzet to kupuje nie tylko kype zelastwa i platki ale rowniez pena jakosc i wlasnie serwis. Jak z platnym Linux ktory od darmowego glownie (acz nietylko) roznis sie pomoca techniczna.

    Chcialem zainwestowac w 20D (lub 30D jesli wyjdzie do tego czasu) wraz z akcesoriami i wytrwale budowac ten system, ale po tym co piszecie to poprostu masakra. Zniszczyli dobre miano firmy i to chyba na bardzo dlugo.
    Canon oprócz wad ma tez sporo zalet. Osobiście czekałbym na 30D, ale już poszedłem w stronę 5D.

  4. #104
    Początki nałogu
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Racibórz
    Wiek
    45
    Posty
    266

    Domyślnie

    ja czekam na swoje malenstwo bo wyladowalo na zytniej... matowka do wymiany i musze czekac na czesci bo nie ma w serwise, moze beda za 2 tyg. :] zobaczymy jak sie sprawy potocza i zdam relacje...

  5. #105
    Pełne uzależnienie Awatar p13ka
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    57
    Posty
    1 013

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy
    Dyskretnie pominę, że obiektyw w torebce wylądował bez żadnego dekielka obok aparatu z lustrem na wierzchu. Gdyby to był mój sprzęt, miałbym sprawę o pobicie.
    Cytat Zamieszczone przez maku
    Widziałem też jak panie przyjmuje mój aparat wrzucając go do jakiejś torby przy czym kategorycznie nie życzyła sobie żeby był zamknięty deklem.
    Potwierdzam tę praktykę! Gdy walczyłem z Żytnią o kalibrację puszki z 4. szkłami, to 20D i obiektywy wylądowały w torebkach foliowych, w jakie pakują mi warzywa na straganie. Z 20D musiałem usunąć wszelkie elementy zdejmowalne: muszlę, dekiel ochronny, pasek... po prostu do serwisu trafił golas. Obiektywy tak samo - wszystkie dekle/filtry UV do zdjęcia. Może boją się, że pogubią te wszystkie dodatki, taki tam bałagan...
    I jeszcze jedno... sławna już pani, dokonująca wstępnej diagnozy i przyjmująca sprzęt do serwisu, wypełnia potwierdzenie przyjęcia, wpisując czy przyjmuje sprzęt nowy czy używany. Określenie "używany" odnosi się zarówno do poobijanego trupa jak i wychuchanej/wypielęgnowanej, bez żadnej ryski, eLki albo puszki. Nie zauważyłem, aby stan oddawanego do serwisu sprzętu był szerzej opisany i bogatszy w więcej przymiotników. Tak więc niewykluczone, że ciężko byłoby udowodnić serwisowi, że np. zwracane szkło nie miało wcześniej ryski, a teraz ma... a wiadomo, że wszelkie takie uszkodzenia rzutują na wartość sprzetu przy ewentualnej jego późniejszej odsprzedaży.

    P.S. Radzę też dokładnie czytać to, co wpisane jest na potwierdzeniu przyjęcia. Zamiast zdawanego 28/1.8 pani wpisała 28/2.8, a zawuażyłem ten "drobiazg" gdy już wychodziłem. Na szczęście wpisują jeszcze nr seryjny, także w razie co można walczyć.
    Ostatnio edytowane przez p13ka ; 16-11-2005 o 10:16

  6. #106
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    643

    Domyślnie

    Ale to co jest opisywane w tym temacie to sie poprostu w glowie nie miesci!!! To przekracza wszystkie wyobrazenia o serwisie do bani Widac ten problem dotyczy wiely serwisow foto (ad. Nikon) ale nie zmienia faktu, ze ich powinno sie pozwac.

    Jak do seriwsu moga przyjmowac sprzet ludzie ktozy wogule sie na niczym nie znaja (przyklad tych pan).

    Ostatnio mojemu dziadkowi powiedzieli, ze w jego 300D nie dziala najlepiej bo zrobil wiecej niz 10 tys zdjec (dopiero co przekorczyl te 10 000) z tego co wiem migawka jest zaprojektowana na wiecej strzalow a na dodatek dziadek ma problemy ze stykami w obiektywie ktore nie lapia bo cos jest nie tak

    I spusci biednego straszego czlowieka po drzewie i nadl obiektyw niekontaktuje.

    Moze dla wiekoszosci Polakow zyjacych w tym pieknym kraju postepowanie tego serwisu jest najwyzej odrobine dziwne, ale to kwestaj zlego przyzwyczajenia, albo raczej przyzwyczajenia do zlego.

    To jest tragedia! Nie bede wspolpracowal z taka firma.

  7. #107
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez [DoMiNiQuE]
    Poczytaj sobie na forum Nikona o ich problemach z serwisem Nikon Polska to pozostanie Ci do wyboru Olympus, Sigma albo Minolta (choc nie wiadomo jak to jest z ich serwisami)
    Na prfc gość opisywał swoje przeboje w olympusie. Skończyło się mailem do centrali, po którym naprawa została załatwiona w trybie błyskawicznym, niemal "na poduszkach".
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  8. #108

    Domyślnie

    Co do mnie to troche załuję,że nie zrobiłem użytku ze sprawy z serwisem Sony.

    Pozdr
    Lutek
    EOS 70D | Canon 50mm f/1.8 STM | Canon 18-135 3.5-5.6 IS STM | PIXMA MG7150

  9. #109
    Moderator Awatar Janusz Body
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    72
    Posty
    5 757

    Domyślnie

    Czytając te wszystkie uwagi mnie się nasuwa takie rozwiązanie. Jeżeli chcą, jak pisze p13ka "golasa" to nie oddawac i natychmiast maila do Canona z opisem sytuacji i prośbą o podanie adresu serwisu gdzie można wysłać aparat (cały aparat, czyli z deklami, muszlami itp) a nie jego części. Następnego dnia telefon do Canona - przez Skype albo O2 to nawet niewiele kosztuje. Pare takich skarg mogłoby coś zmienic. Tak to wydaje się, że producent nawet nie wie jak "dobry" jest jego serwis - to chyba nie jest Canon tylko jakaś prywatna spółka z autoryzacją i umową z Canonem.

    W Szczecinie jestem w o tyle komfortowej sytuacji, ze na Żytnią mam dużo dalej niż do Berlina. Do serwisu w Berlinie to tylko 1.5 godz autem a do Wawy to z 8-10 godzin. Właściwie w całej zachdniej Polsce Berlin jest lepszym rozwiązaniem niż Żytnia.

    Odkąd jesteśmy w EU nie powinno być problemu z wysłaniem aparatu do serwisu w Berlinie, Londynie czy Paryżu. Koszta trochę większe ale i zaufanie do serwisu też.

    Janusz

  10. #110
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janusz Body
    W Szczecinie jestem w o tyle komfortowej sytuacji, ze na Żytnią mam dużo dalej niż do Berlina. Do serwisu w Berlinie
    Napisz adres
    the silence is deafening

Strona 11 z 58 PierwszyPierwszy ... 91011121321 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •