Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: www.canon.pl leży - może jednak koniec świata? ;)

  1. #11
    Bywalec Awatar unicorn78
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Pabianice, Cambridge
    Wiek
    47
    Posty
    135

    Domyślnie

    Ja niestety też nie wiem gdzie tu jest sens, ale niezbadane są prawa rynku. a najciekawsze jest to iż nie mówimy o małej czy raczkującej marce, ale aby wykonać krok w kierunku klienta... Podobnie jest z zakupem sprzętu, w trakcie zakupu sprzedawca jest miły, uprzejmy, służy swoją osobą no ale jak wracamy z reklamacją, to chyba każdy wie jak jest...Mówię tu oczywiście o naszym "kaczogrodzie" bo są miejsca na ziemi gdzie sytuacja wygląda zdecydowanie inaczej:-(

  2. #12

    Domyślnie

    samo podejscie Canona do klientow w Polsce to jeden jedyny serwis na zytniej ...

  3. #13
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ToSemJa Zobacz posta
    samo podejscie Canona do klientow w Polsce to jeden jedyny serwis na zytniej ...
    No jest to przegięcie. Przydałby się jakiś drugi (przynajmniej) na południu Polski.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  4. #14
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    Przydałby się jakiś drugi (przynajmniej) na południu Polski.
    A na południe OD Polski może być?

    COPY SERVIS spol. s r.o
    Štefánikova 43
    Praha 5 – Smíchov
    tel.: 257 315 732, 257 315 531
    fax.: 257 312 938


  5. #15
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Kilka autoryzowanych serwisów w sprzętu foto Canona w Polsce nie wydaje mi się zbyt dobrym pomysłem. Już widzę tych użytkowników odsyłających kolejno do wszystkich obiektyw z urojonym BF lub też mnożące się na forum wątki w stylu "Czy serwis na Pszenicznej Gdańsku jest lepszy od serwisu na Jęczmiennej w Krakowie". Sprzęt foto to nie kserokopiarki, których obsługi serwisowej można się nauczyć w miesiąc, niech więc sobie będzie jeden centralny serwis, który będzie oferował odpowiedni poziom usług.
    Przydatna natomiast, moim zdaniem, byłaby sieć autoryzowanych punktów przyjęć. Przy drobnych naprawach wysyłka DHL-em w dwie strony podwyższa koszt usługi nawet o 50-60 %
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  6. #16
    Moderator Awatar Janusz Body
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    72
    Posty
    5 757

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MacGyver Zobacz posta
    Kilka autoryzowanych serwisów w sprzętu foto Canona w Polsce nie wydaje mi się zbyt dobrym pomysłem....
    No niekoniecznie. Kilka serwisów świadczących podstawowe usługi i wykonujących proste naprawy w niczym nie przeszkadza. I tak zostanie sporo dla super-specjalistów. Z tego co wiem to i Canon i Nikon mają tylko jeden workshop w Europie z wyposażeniem do naprawy obiektywów na poziomie optyki. To jest zupełnie zrozumiałe bo osprzęt paskudnie drogi a i potrzeb takich napraw niewiele. Ale nawet zwykłe czyszczenie matrycy, matówki, wymiana migawki czy strojenie BF/FF to nie są naprawy wymagające super-duper sprzętu i wysokich kwalifikacji.

    Kiedyś w każdym większym mieście był jeden lub dwa warsztaty foto gdzie migawkę naprawili i transport filmu też - teraz ktoś kto nie ma ochoty na eksperymenty żeby wyczyścić matrycę musi wysyłać sprzęt do Warszawy. To naprawdę jest chore.

    Janusz,
    Old enough to know better - but I do it anyway.

  7. #17
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Te warsztaty w większości dalej istnieją i mogłyby wciąż naprawiać migawki i wytarte kółka nastaw, gdyby nie całkowity brak dostępu do część zamiennych i schematów serwisowych. Myślę że tu właśnie leży podstawowy problem, bo kilkuletni aparat, podobnie jak stary samochód niemal każdy woli oddać do serwisu nieautoryzowanego, gdzie z natury rzeczy jest taniej.
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  8. #18
    Moderator Awatar Janusz Body
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    72
    Posty
    5 757

    Domyślnie

    To jest jakaś niezrozumiała polityka - nie tylko Canona. Strojenie obiektywów i body na te BF/FF wymaga szkła wzorcowego, komputera z oprogramowaniem i śrubokręta. Aha statyw i pomieszczenie jeszcze. Zupełnie nie rozumiem dlaczego tego nie można udostępnić w 12-15 miastach w Polsce. Wymiana migawki czy czyszczenie matówki/matrycy/lustra to sa naprawdę proste technicznie czynności. Centralizacja miała podnieść jakość usług. Zadziałało dokładnie odwrotnie. Popsuło. Podejrzewam, że na Żytniej też by się ucieszyli gdyby odpadły im takie zupełnie rutynowe naprawy/konserwacje - może lepiej robili by te bardziej skomplikowane mając więcej czasu na nie

    Janusz,
    Old enough to know better - but I do it anyway.

  9. #19
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    A na południe OD Polski może być?

    COPY SERVIS spol. s r.o
    Štefánikova 43
    Praha 5 – Smíchov
    tel.: 257 315 732, 257 315 531
    fax.: 257 312 938

    Dzięki. To się fajnie wszystko pisze jak się mieszka w Warszawie .

    Cytat Zamieszczone przez Janusz Body Zobacz posta
    To jest jakaś niezrozumiała polityka - nie tylko Canona. Strojenie obiektywów i body na te BF/FF wymaga szkła wzorcowego, komputera z oprogramowaniem i śrubokręta. Aha statyw i pomieszczenie jeszcze. Zupełnie nie rozumiem dlaczego tego nie można udostępnić w 12-15 miastach w Polsce. Wymiana migawki czy czyszczenie matówki/matrycy/lustra to sa naprawdę proste technicznie czynności. Centralizacja miała podnieść jakość usług. Zadziałało dokładnie odwrotnie. Popsuło. Podejrzewam, że na Żytniej też by się ucieszyli gdyby odpadły im takie zupełnie rutynowe naprawy/konserwacje - może lepiej robili by te bardziej skomplikowane mając więcej czasu na nie
    Dokładnie. Zresztą w innych krajach np. w UK mogą być serwisy w kilku miastach i żyją. Jestem przekonany, że to tylko kwestia czasu i u nas też tak będzie.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  10. #20
    Pełne uzależnienie Awatar marfot
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Zgorzelec
    Posty
    4 590

    Domyślnie

    "Koniec świata" to doprowadzenie do takiego stanu:
    "Niestety nie wysłałem tego aparatu gdyż kilka osób na forum twierdzi że jest całkiem dobrze i że na Źytniej to mogą mi FF jeszcze bardziej powiększyć. Zestrachany odebrałem aparat i focę dalej." Pisze to nasz kolega z forum (w innym wątku). FF w jego 40D jest oczywisty (widziałem fotki), sprzedawca zakwalifikował body do regulacji. Tylko co zrobić z tym strachem...
    https://500px.com/p/m_kowalczyk?view=galleries
    EOS R5, RF 14-35/4L, RF 24-105/4L, RF 70-200/4L, RF100-500L, C35/2 IS, C70-300L IS, M6II, M11-22, M22, M32, S56/1.4, M55-200

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •