Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: Jak serwis Sigmy olewa klientów...

Widok wątkowy

  1. #13
    Pełne uzależnienie Awatar gadget_zary
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Żary/Wrocław
    Wiek
    35
    Posty
    1 046

    Domyślnie

    Odświeżam ku przestrodze dla innych.

    Sprawa od początku wydawała się prosta:
    -Szkło : Sigma 17-35 dg ex hsm (ta nowsza - filtr 77mm) kupione u dystrybutora K-consult Gdynia
    -Gwarancja : Do 25.10.2009
    -Serwis : Jest i wykonuje kalibrację na miejscu

    20.08.2009 - 1 telefon do serwisu, umówienie się na kalibrację PODANIE MODELU SZKŁA I WYSTĘPUJĄCEJ USTERKI, ustalenie sposobu wysyłki i oznaczenia paczki + poinformowanie że termin realizacji od 2 do 7 dni
    21.08.2009 (piątek) - Przyjeżdża kurier DHL i zabiera paczkę na koszt Foto-Service Gdynia (autoryzowanego serwisu sigma na Polskę)
    24.08.2009 - 2 telefon do serwisu - paczka dotarła
    25.08.2009 - Telefon od niejakiego pana Mariusza z Foto-Service Gdynia - obiektyw został sprawdzony, usterka rzeczywiście występuje - zostanie usunięta w ciągu 14 dni gdyż należy ściągnąć płytkę z JAPONII
    09.09.2009 - 3 telefon do serwisu - 2 tyg minęły - płytki nie ma - informacja że całość może potrwać do 30 dni
    17.09.2009 - 4 telefon do serwisu - płytki dalej nie ma - pan Mariusz twierdzi że poza emailem nie mają innej możliwości kontaktu z producentem, nie wie nic - oni zamówili teraz czekają - poinformowano mnie że całość może wynieść do 2 miesięcy !!

    Niech to będzie przestrogą przed kupowaniem ciekawych aczkolwiek już leciwych szkieł ze stajni SIGMY ( z tego co czytałem w nowych konstrukcjach wypuszczonych w przeciągu 1-2 lat kalibrują od ręki bez problemu). Serwis ma za nic klienta.

    Mądry polak po szkodzie bo dzisiaj dowiedziałem się że mogłem napisać pismo w którym miałem prawo zażądać decyzji w ciągu 2 tyg + naprawy w przeciągu następnych 2 tyg. Jeżeli dystrybutor i serwis by się z tego nie wywiązały zmuszeni byliby zwrócić mi całą sumę jaka widnieje na dowodzie zakupu.

    W poniedziałek idę do federacji praw konsumenta może tam się dowiem czegoś konkretnego co mogę w danej sytuacji zrobić może jeszcze jest jakaś szansa.


    EDIT: Mam prośbę do posiadaczy obiektywów sigma - czy mógłby mi ktoś zeskanować kartę gwarancyjną (całą) i wysłać na maila -> kdphoto@o2.pl, sprawa jest naprawdę pilna potrzebuję skanu dla rzecznika praw konsumenta razem z którym będę konstruował pismo.
    Ostatnio edytowane przez gadget_zary ; 17-09-2009 o 12:42 Powód: Automerged Doublepost

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •