Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: Jak serwis Sigmy olewa klientów...

Mieszany widok

  1. #1
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    280

    Domyślnie

    wow ale syf, doslownie syf, przeciez taka plytka powinna byc w kazdym serwisie to jak czytnik kodow kreskowych w markecie

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar gadget_zary
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Żary/Wrocław
    Wiek
    35
    Posty
    1 046

    Domyślnie

    no w niektórych (jak moj) przypadkach syf - na forum można jeszcze znaleźć podobny. Jakiś użytkownik z Wrocławia czekał 2,5 miesiąca na płytkę i kalibracje która i tak została wykonana niepoprawnie i problem nie zniknal.

    Jedyne rozwiązanie to albo kupno tego szkła które nie ma żadnego problemu z nasza puszka (co w sigmie rożnie bywa) lub wcześniejszy telefon do serwisu aby dokładnie się dowiedzieć czy obiektyw jest programowalny

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •