Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: Jak serwis Sigmy olewa klientów...

Mieszany widok

  1. #1
    Bywalec Awatar Yova
    Dołączył
    Mar 2009
    Miasto
    B-stok
    Wiek
    37
    Posty
    160

    Domyślnie

    Witam

    Fakt mogłeś napisać pismo, tylko nic by Ci to nie dało. Bo oni mieli by 2 tyg na odpowiedź co się dzieje ze sprzętem, a na naprawę czas nieokreślony. Tak jest w każdym serwisie, zresztą to pismo nic Ci nie da bo nawet bez tego serwis ma obowiązek w ciągu 14 dni poinformować klienta co się dzieje z jego sprzętem i co będzie z nim robione, natomiast na naprawę nie ma ograniczenia czasowego, chociażby w przypadkach takich jak Twój gdzie części zamienne muszą ściągać z japonii.

    Poydrawiam
    "Ci co potrafią robią to. Ci co nie potrafią uczą innych"
    18-35+85

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar gadget_zary
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Żary/Wrocław
    Wiek
    35
    Posty
    1 046

    Domyślnie

    Mój obiektyw już jest spowrotem po masie telefonów do serwisu i nerwów, na szczęście już całe działanie szkła jest akceptowalne.

    Yova Przeczytaj dokładnie kartę gwarancyjną, wyraźnie napisali że w ciągu 14 dni wszelkie usterki zostaną naprawione i okres ten może się wydłużyć do 30 dni (tak jak to miało w moim przypadku) jeżeli będzie trzeba sprowadzać jakieś części. Tak więc napisanie odpowiedniego pisma mogłoby być przydatne.

  3. #3
    Coś już napisał
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    52

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Yova Zobacz posta
    Witam

    Bo oni mieli by 2 tyg na odpowiedź co się dzieje ze sprzętem, a na naprawę czas nieokreślony.
    naprawa nie może trwać dłużej niż okres gwarancyjny, tak gwoli ścisłości, chyba że w warunkach gwarancyjnych jest określony czas naprawy.
    Powyższe nie dotyczy sprzętu zakupionego na firmę, tu mają zastosowanie inne przepisy
    400D/grip/17-40L/24-105L/70-200L/kit/S18-200/580 EXII

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar gadget_zary
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Żary/Wrocław
    Wiek
    35
    Posty
    1 046

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piotr1 Zobacz posta
    naprawa nie może trwać dłużej niż okres gwarancyjny, tak gwoli ścisłości, chyba że w warunkach gwarancyjnych jest określony czas naprawy.
    Powyższe nie dotyczy sprzętu zakupionego na firmę, tu mają zastosowanie inne przepisy
    Tak jak pisałem w karcie gwarancyjnej jest wyraźnie napisane że serwis ma 14 dni na usunięcie usterki a nie zdecydowanie co zrobić + że okres ten może się wydłużyć do 30 dni w przypadku konieczności ściągnięcia części od producenta

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •