Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Wątek: Jak serwis Sigmy olewa klientów...

Widok wątkowy

  1. #12
    Dopiero zaczyna Awatar piatek77
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    17

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gwozdzt Zobacz posta
    a naciskałeś ich, czy sami tak od siebie wyskoczyli?
    Chyba im się zrobiło głupio. Co bynajmniej nie wpływa na ich podejście do klienta.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez BelYaal Zobacz posta
    Troszke bez sensu tylko aby pucha lezala z obiektywem 8 tyg az przyjdzie czesc z Japoni... moze lepiej sie dogadac, ze dasz obiektyw, a dopiero jak dotrze czesc dostarczysz tez puche?
    Rozmawiałem później z serwisem z Odrzańskiej we wrocku i powiedziano mi że trzeba wysłać puszkę ze słoikiem, "fachowcy" pomierzą sobie oś optyczną, po czym odeślą mi puszkę i dadzą znać kiedy przyjdzie obiektyw. Wtedy ja znów wyślę body i znów pomierzą itd. Ale nie ma nawet 80% pewności, ze będzie ok.
    Kilka niezależnych serwisów stwierdziło że jest to wina szkieł a nie elektroniki i nie podejmą się korekcji.
    Sam nie wiem komu wierzyć.
    Ostatnio edytowane przez piatek77 ; 08-04-2008 o 15:38 Powód: Automerged Doublepost

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •