Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: Jak serwis Sigmy olewa klientów...

Mieszany widok

  1. #1
    Dopiero zaczyna Awatar piatek77
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    17

    Domyślnie Jak serwis Sigmy olewa klientów...

    Witam.
    Posiadam obiektyw SIGMA 17-35 f/2,8-4 HSM z widocznym FF.
    Wysłałem zapytanie do serwisu sigmy dotyczące korekty i taką odpowiedź dostałem:
    "> Witam
    > Usługę kalibracji wykonujemy tylko w ramach gwarancji.
    > Pozdrawiam,
    > Piotr Niklas
    > Dział Obsługi Klienta
    >
    >
    > ..:: FOTO-SERVICE ::..
    > ..:: Autoryzowane Centrum Serwisowe ::..
    >
    > 81-589 Gdynia
    > ul. Fleszarowej-Muskat 3
    > tel. +48 58 629 45 22
    > fax +48 58 629 45 16
    > ..:: www.foto-service.pl ::.."

    I co powiecie na to? Skoro tzw AUTORYZOWANY SERWIS nie chce naprawić swojego bubla to co w takim razie zrobić? Iść do kowala? Ręce opadają.
    Poradźcie coś Panowie.
    pozdrawiam

  2. #2
    Jachor
    Guest

    Domyślnie

    Po prostu nie kupować Sigmy, Tamrona, Tokiny i innych wynalazków tego typu. Szkoda sie wkurzać na ew. awarię i badziewne fotki. Ja sie juz przejechałem na kilku "zamiennikach" Lepiej mieć jeden, choćby 50mm, a w miare porządny

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar m_o_b_y
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Wa-wa
    Posty
    1 095

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jachor Zobacz posta
    Po prostu nie kupować Sigmy, Tamrona, Tokiny i innych wynalazków tego typu. Szkoda sie wkurzać na ew. awarię i badziewne fotki. Ja sie juz przejechałem na kilku "zamiennikach" Lepiej mieć jeden, choćby 50mm, a w miare porządny

    Zgadza się.
    W dodatku ze wszystkich produktów canonopodobnych właśnie wyroby Sigmy chyba najgorzej współpracują z Canonem.
    Tamrony i Tokiny przypięte do puszek Canona zwykle nie mają aż takich kłopotów z autofocusem, jak Sigmy.
    Pozdrówka
    m_o_b_y
    --------------------------------------------------------
    Poszedłem w lewo, chociaż mogłem pójść i w prawo.
    Witold Gombrowicz

  4. #4
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2007
    Miasto
    127.0.0.1
    Posty
    1 143

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez m_o_b_y Zobacz posta
    Zgadza się.
    W dodatku ze wszystkich produktów canonopodobnych właśnie wyroby Sigmy chyba najgorzej współpracują z Canonem.
    Tamrony i Tokiny przypięte do puszek Canona zwykle nie mają aż takich kłopotów z autofocusem, jak Sigmy.
    Pozdrówka
    A szkoda, bo niektóre Sigmy są świetne optycznie. Powinni wziąć się porządnie do roboty i zrobić w nich AF tak jak należy.
    .

  5. #5
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2007
    Miasto
    127.0.0.1
    Posty
    1 143

    Domyślnie

    Hmm, dziwne. Ja nie mialem tego typu problemow. Moze maja za duzo roboty w tym momencie i w pierwszej kolejnosci wykonuja regulacje sprzetu na gwarancji?
    .

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    Akurat mnie to nie dotyczy, ale na Twoim miejscu wysłałbym zapytanie do Sigmy, jak to jest z tym serwisem pogwarancyjnym.
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  7. #7
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    3city
    Wiek
    40
    Posty
    1 719

    Domyślnie

    Już był podobny wątek o sigmie. Nie pamiętam jak się to zakończyło...
    Loty widokowe nad morzem - teraz mnie pochłaniają, 1Ds kurzy się na półce...

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar marekb
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Wadowice,Kraków
    Posty
    2 273

    Domyślnie

    powinni informować Serwis gwarancyjny i brak serwisu pogwarancyjnego...

  9. #9
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    353

    Domyślnie

    Mówicie tak jak by serwis Canona był rzetelny, bezproblemowy, miły i sumienny, a w jego szkłach nie występowało mydło czy bf/ff Ja się przejechałem na 10-22 które (uwaga) miało tak potężny BF że na 10mm i nieskończoność zdjęcia były gorsze jak z kompakta. Puszka Canon, obiektyw Canon i dalej nie chce działać

    Nie mniej jednak fakt faktem, że jeżeli prawdą jest iż serwis pogwarancyjny sigmy nie istnieje to skandal. Z punktu widzenia serwisu to nie wiem dlaczego nie robią regulacji odpłatnie. Przecież wiadomo, że po gwarancji nie ma nic za darmo ;p

  10. #10
    Dopiero zaczyna Awatar piatek77
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    17

    Domyślnie

    Dziś dostałem wiadomość :
    "Panie Dariuszu

    Należy się Panu małe sprostowanie.

    SIGMA 17-35mm F2.8-4 EX DG HSM zalicza się do obiektywów nieprogramowalnych. Dla użytkownika wiąże się to wysokimi kosztami (sprowadzenie płyty programowalnej z Japonii) oraz czasem oczekiwania (nawet do 8 tygodni).

    Jeżeli jest Pan zainteresowany, to orientacyjny koszt kalibracji pogwarancyjnej wyniesie 390zł brutto + koszty transportu. Dokładny koszt zostanie podany po diagnozie technika w serwisie.
    Do poprawnego wykonania kalibracji niezbędne jest dołączenie korpusu, z którym będzie współpracował obiektyw.

    Pozdrawiam,

    Piotr Niklas

    Dział Obsługi Klienta"

    Sam nie wiem co o tym myśleć... zalatuje mi tu dalej spychologią

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •