Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Wątek: Jak serwis Sigmy olewa klientów...

  1. #21
    Coś już napisał
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    52

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Yova Zobacz posta
    Witam

    Bo oni mieli by 2 tyg na odpowiedź co się dzieje ze sprzętem, a na naprawę czas nieokreślony.
    naprawa nie może trwać dłużej niż okres gwarancyjny, tak gwoli ścisłości, chyba że w warunkach gwarancyjnych jest określony czas naprawy.
    Powyższe nie dotyczy sprzętu zakupionego na firmę, tu mają zastosowanie inne przepisy
    400D/grip/17-40L/24-105L/70-200L/kit/S18-200/580 EXII

  2. #22
    Pełne uzależnienie Awatar gadget_zary
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Żary/Wrocław
    Wiek
    35
    Posty
    1 046

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piotr1 Zobacz posta
    naprawa nie może trwać dłużej niż okres gwarancyjny, tak gwoli ścisłości, chyba że w warunkach gwarancyjnych jest określony czas naprawy.
    Powyższe nie dotyczy sprzętu zakupionego na firmę, tu mają zastosowanie inne przepisy
    Tak jak pisałem w karcie gwarancyjnej jest wyraźnie napisane że serwis ma 14 dni na usunięcie usterki a nie zdecydowanie co zrobić + że okres ten może się wydłużyć do 30 dni w przypadku konieczności ściągnięcia części od producenta

  3. #23
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    280

    Domyślnie

    SIGMA 17-35mm F2.8-4 EX DG HSM zalicza się do obiektywów nieprogramowalnych. Dla użytkownika wiąże się to wysokimi kosztami (sprowadzenie płyty programowalnej z Japonii) oraz czasem oczekiwania (nawet do 8 tygodni).
    Wyjaśnienie serwisu Sigmy wydaje się racjonalne.
    moze ktos logicznie wyjasnic fenomen tego szkla, skoro jest nieprogramowalny to po co plyta programowalna - co z nia zrobia, wloza, gdzie? Czy na nasz rynek daja szklo bez tej plytki a na inne z plytka? Nie nadazam za sigma.

  4. #24
    Pełne uzależnienie Awatar gadget_zary
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Żary/Wrocław
    Wiek
    35
    Posty
    1 046

    Domyślnie

    Płytka montowana jest wewnątrz obiektywu, taśma od niej widoczna wew. przy tylnej soczewce po ustawieniu ogniskowej obiektywu na 35mm (W moim przypadku wręcz wystawała - co prowadziło do dziwnego odgłosu kliknięcia przy zmianie ogniskowej ale poradziłem sobie z tym bez większego problemu).

    Płytka jest po to aby obiektyw stał się programowalny - dzięki temu można usunąć większość usterek spowodowanych wadą elektroniki szkła - min. autofokusa.

    Na każdym rynku oferowany był model nieprogramowalny - płytka pod konkretny obiektyw (serwis musi zdjąć jakieś pomiary - tak mi powiedziano) robiona jest na zamówienie serwisu bezpośrednio przez producenta.

  5. #25
    Coś już napisał
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    64

    Domyślnie

    kalibracja 17-70 2.8-4.5 do puszki 1000D szybko i bez problemu .
    1000D , 18-55 IS , S 17-70 , C 50 1.4

  6. #26
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    280

    Domyślnie

    wow ale syf, doslownie syf, przeciez taka plytka powinna byc w kazdym serwisie to jak czytnik kodow kreskowych w markecie

  7. #27
    Pełne uzależnienie Awatar gadget_zary
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Żary/Wrocław
    Wiek
    35
    Posty
    1 046

    Domyślnie

    no w niektórych (jak moj) przypadkach syf - na forum można jeszcze znaleźć podobny. Jakiś użytkownik z Wrocławia czekał 2,5 miesiąca na płytkę i kalibracje która i tak została wykonana niepoprawnie i problem nie zniknal.

    Jedyne rozwiązanie to albo kupno tego szkła które nie ma żadnego problemu z nasza puszka (co w sigmie rożnie bywa) lub wcześniejszy telefon do serwisu aby dokładnie się dowiedzieć czy obiektyw jest programowalny

  8. #28
    Początki nałogu
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    256

    Domyślnie

    Ja tak ich się zapytałem, bo miałem chrapkę na używaną 70-200/2,8ex dg (miała spory FF na moim 350d i właściciela 30d). To mi w odpowiedzi powidzieli, żeby przysłać nr seryjny wtedy sprawdzą bo bywa różnie. WIęc z sigmą, zwłaszcza chyba paroletnią, nie jest tak różowo. po takim info serwisu dałem sobie spokój z zakupami

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •