Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Nikon Professional Services

Mieszany widok

  1. #1

    Domyślnie Nikon Professional Services

    Polska się powoli cywilizuje.. Niestety na razie tylko nikon zaczął poważnie traktować swoich klientów w Polsce.. może niedługo Canon?

    http://fotopolis.pl/index.php?n=7081

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    No proszę D200/D300 - sprzęt zawodowy - jak sympatycznie dla Nikoniarzy

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    48
    Posty
    4 709

    Domyślnie

    od dawna funkcjonuje coś takiego http://cpn.canon-europe.com/content/services.do

    nie wiem jak z naprawami.
    Pasja---------------------> www.jakubszyma.pl

    Przedsięwzięcie-------------> www.szyma.com

  4. #4

    Domyślnie

    Kubaman/ zgadza sie, ale nawet nie ma przedstawiciela na Polskę..
    Ciekawe, gdzie trafia sprzęt do naprawy? Na żytnią? Czy za granicę..

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    "W ciągu pierwszego dnia roboczego po dotarciu sprzętu do serwisu zostanie wykonana diagnoza i wycena naprawy, a w ciągu kolejnych 48 godzin - naprawa"
    dla mnie jest to o tyle dziwne że jak zaniesiono mój obiektyw (28-105 USM I) na żytnią to miałem prawie tak samo tyle tylko że nie zrobili go w 48 a 72 godziny. (był do odebrania po czterech dniach) Jak wysłałem im (za pomocą sklepu) aparat (350) do sprawdzenia elektroniki po utopieniu, to po dwóch dniach (od oddania aparatu do sklepu) miałem informację ile będzie kosztowało czyszczenie śladów po wodzie, dodatkowo powiedzieli co jeszcze szwankuje (lampa otwierała się z opóźnieniem) powiedzieli za ile to naprawią i zapytali czy chcę żeby to naprawili. Po tygodniu aparat był już w domku.
    Nie mam profesjonalnych puszek, nie mam legitymacji prasowej.
    Ciekawe w takim razie jak serwis nikona traktuje normalnych użytkowników - którzy nie bedą zarejestrowani jako profesjonaliści bo ja na czas obsługi przez żytnią nie narzekam.
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  6. #6
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta
    (....)
    Ciekawe w takim razie jak serwis nikona traktuje normalnych użytkowników - którzy nie bedą zarejestrowani jako profesjonaliści bo ja na czas obsługi przez żytnią nie narzekam.
    Lepiej nie pytaj. Wystarczy poczytać na forum Nikona jakie przejścia mieli ludzie z tym serwisem. Także to może być znaczący postęp.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  7. #7
    Moderator Awatar Janusz Body
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    72
    Posty
    5 757

    Domyślnie

    No dobre z tym serwisem dla profi. Mogą sobie taki robić. W Polsce oczywiście większość zawodowców z legitymacją prasową używa Nikona. Dopinają do niego takie długie białe obiektywy, co widać zwłaszcza na meczach.

    Super serwis dla kilku osób. Zawodowcy (czyli ci dla których fotografia stanowi główne źródło utrzymania) ale bez legitymacji prasowej - won! Ślubni? Won! Nie masz wymaganego minimum obiektywów? - Won! Nie ma to jak frontem do klienta - skopać i opluć znacznie łatwiej niż tyłem...

    Janusz,
    Old enough to know better - but I do it anyway.

  8. #8

    Domyślnie

    nie powiedzialbym, ze to taka idylla. z zaprzyjaznionego forum

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •