Zauważam dziwną prawidłowość w Twoich postach, zawsze są w obronie serwisu na Żytniej.
Czy jesteś w jakiś sposób związany z nimi, bo takie odnoszę wrażenie?
Zauważam dziwną prawidłowość w Twoich postach, zawsze są w obronie serwisu na Żytniej.
Czy jesteś w jakiś sposób związany z nimi, bo takie odnoszę wrażenie?
Jeżeli ktoś nie krytykuje serwisu to od razu w nim musi pracować??Napisałem,że nie bronie Polskiego i nie potępiam Niemieckiego serwisu ale takie odniosłem wrażenie i tym się podzieliłem na forumWidzę,że zwracanie uwagi na fakty które są sprzeczne z przekonaniem innych nie są Tu w dobrym tonie:/EOT
Berliński serwis nie zostawił żadnych kłaczków. Sprzęt odebrany od nich był jak nowy, nawet wypucowali mi matówkę, której za diabła nie dało sie dodmuchać. Kurz był na obiektywie odesłanym do centralnego serwisu Canona DE.
W tym m.in. właśnie Niemcy mają lepiej - jest wiele punktów serwisowych, a konkurencja działa cuda!
Raz jeszcze - Berliński serwis polecam każdemu!
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Jeszcze jedno, w nawiązaniu do powyższego. Korzystałem już z serwisu polskiego i niemieckiego, podejście serwisu do klienta jest naprawdę dużo lepsze w DE. Choćby to, że w kilka osób próbowali się ze mną dogadać po ang., dzwonili do serwisanta, czy da radę zrobić na ten sam dzień itd. Na Żytniej trochę łaskę robią... To też wpływa na późniejsze podejście klienta do serwisu.
Ostatnio edytowane przez tomdz ; 20-06-2008 o 23:24 Powód: Automerged Doublepost
Body, stałki, zoomik
Ok-ciesze się,że w takim razie wszystko masz dobrze.Zauważyłem jedynie,że takie niedociągnięcie u Nich a może ten kurz był z opakowania nie wiem i który dla Ciebie w sumie nie miał znaczenia na opinie o serwisie,dla wielu osób piszących w tamtym wątku byłoby niedopuszczalne i tylepozdrawiam
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
przepraszam nie mogę edytować postu:/
tomdz-masz sporo racji,ze podejście serwisu do klienta buduje późniejsze podejście klienta do serwisu-serwis na żytniej pewnie zasłużył na takie podejście od wielu osób.Ale dziwi mnie np.masa wypowiedzi ludzi,którzy nigdy nie mieli doczynienia z serwisem na Żytniej ale już piszą posty,że tam nie chce iść bo tam to mi zespuja bo tak czytałem,albo inne w stylu idę na żytnia jak maam sprawdzić sprzęt żeby mnie nie oszukali-takie opinie mnie śmieszą
Ostatnio edytowane przez GOOFY ; 20-06-2008 o 23:27 Powód: Automerged Doublepost
GOOFY widzisz, tak to moze wygladac z boku dla osoby, ktora nie miala doczynienia z zytnia ale naprawde WIELU uzytkownikow tego forum mialo osobiste NEGATYWNE doswiadczenia z tym "serwisem". I zeby byly to sprawy w stylu tych klaczkow to podejrzewam ze rowniez przeszloby to bez echa.
Pozdr.
To ja mam pytanie czy ktoś wymieniał u nich padniętą migawkę w 20D, jaki był koszt i ile to zajęło czasu. Do Berlina łatwiej mi się dostać niż do Wa-wy Na razie z tego co wyczytałem to głos zabierali tylko regulujący szkła, a ktoś może dokonywał tych większych napraw?
Pozdrawiam
betinus
sprzętu kupa... a chęci coraz mniej....
Witaj!
Wymiana migawy w 30D to koszt 270 euro wraz z robocizna, byc moze w przypadku 20D cena bedzie podobna, w PL byc moze bedzie ciutek taniej, kumpel dostał 6 miesiecy na wykonana usługe, czyli tyle samo ile daja w PL.
Pzdr.
regulacja af stalki 60euro, zoom 90 euro.
Informacja !!!
Może sie przyda może nie ale pamietajcie ze parkujac samochod kolo serwisu potrzebna jest winieta bo to juz centrum miasta "Towers myliles sie " mialem spotkanie z panem policjantem ale okazal sie dobroduszny i nie palcilem 40 Euro ufff. Serwis polecam !!!!
Canon 5D + Canon EF 24-70 f/2.8 L