Ok-ciesze się,że w takim razie wszystko masz dobrze.Zauważyłem jedynie,że takie niedociągnięcie u Nich a może ten kurz był z opakowania nie wiem i który dla Ciebie w sumie nie miał znaczenia na opinie o serwisie,dla wielu osób piszących w tamtym wątku byłoby niedopuszczalne i tylepozdrawiam
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
przepraszam nie mogę edytować postu:/
tomdz-masz sporo racji,ze podejście serwisu do klienta buduje późniejsze podejście klienta do serwisu-serwis na żytniej pewnie zasłużył na takie podejście od wielu osób.Ale dziwi mnie np.masa wypowiedzi ludzi,którzy nigdy nie mieli doczynienia z serwisem na Żytniej ale już piszą posty,że tam nie chce iść bo tam to mi zespuja bo tak czytałem,albo inne w stylu idę na żytnia jak maam sprawdzić sprzęt żeby mnie nie oszukali-takie opinie mnie śmieszą![]()