Pokaż wyniki od 1 do 10 z 124

Wątek: Serwis Canona w Berlinie - gdzie i jak szybko.

Mieszany widok

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    34

    Domyślnie

    Czytam opinie w Tym wątku i w Tym sąsiednim o serwisie na Żytniej i to co zauważam na pierwszy rzut oka to zupełnie odmienne podejście klienta do serwisu:
    -Generalnie do Berlina jest dalej(nie wszystkim),usługi przez nich wykonywane są droższe, a i nie wszystko im wychodzi tak jak być powinno(chociażby ten syf na tylnej soczewce i jakieś kłaczki)a mimo to wszyscy pieją z zachwytu,jak tam jest cudownie i takie niedociągnięcia,że tu brudne a tam BF nie mają znaczenia.
    -Na żytniej regulacje są tańsze,i serwis jest bliżej w dodatku polskojęzyczny(dla niektórych język jest bariera)i jestem pewien(po przeczytaniu opinii na temat serwisu w warszawie),że gdyby oni odesłali np obiekty z BF lub 50 z brudem i kłaczkami to pod ich adresem pojawiłyby sie zaraz bluzgi,a technicy byliby zaraz nazywani niefachowymi,i ogólnie rozległby się okrzyk,że to SLANDAL!!!przecież płacę to wymagam.


    Broń Boże nikogo nie bronie,ani nie potępiam,z serwisu w Niemczech nie korzystałem z Polskiego też prawie w ogóle.Zaobserwowałem jedynie takie ciekawe zjawisko(w sumie nie tylko na tym forum)że serwisowi poza granicami Polski więcej uchodzi na sucho.I wygląda to tak,że wszędzie jest lepiej niż u Nas

  2. #2
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Zauważam dziwną prawidłowość w Twoich postach, zawsze są w obronie serwisu na Żytniej.
    Czy jesteś w jakiś sposób związany z nimi, bo takie odnoszę wrażenie?

  3. #3
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    34

    Domyślnie

    Jeżeli ktoś nie krytykuje serwisu to od razu w nim musi pracować??Napisałem,że nie bronie Polskiego i nie potępiam Niemieckiego serwisu ale takie odniosłem wrażenie i tym się podzieliłem na forumWidzę,że zwracanie uwagi na fakty które są sprzeczne z przekonaniem innych nie są Tu w dobrym tonie:/EOT

  4. #4
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez GOOFY Zobacz posta
    Jeżeli ktoś nie krytykuje serwisu to od razu w nim musi pracować??Napisałem,że nie bronie Polskiego i nie potępiam Niemieckiego serwisu ale takie odniosłem wrażenie i tym się podzieliłem na forumWidzę,że zwracanie uwagi na fakty które są sprzeczne z przekonaniem innych nie są Tu w dobrym tonie:/EOT
    Piszesz że nie korzystasz z serwisu na Żytniej ale ciągle komentujesz tych którzy są z tego serwisu niezadowoleni...

  5. #5
    Uzależniony Awatar tomdz
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    45
    Posty
    637

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez GOOFY Zobacz posta
    -Generalnie do Berlina jest dalej(nie wszystkim),usługi przez nich wykonywane są droższe, a i nie wszystko im wychodzi tak jak być powinno(chociażby ten syf na tylnej soczewce i jakieś kłaczki)a mimo to wszyscy pieją z zachwytu,jak tam jest cudownie i takie niedociągnięcia,że tu brudne a tam BF nie mają znaczenia.
    Berliński serwis nie zostawił żadnych kłaczków. Sprzęt odebrany od nich był jak nowy, nawet wypucowali mi matówkę, której za diabła nie dało sie dodmuchać. Kurz był na obiektywie odesłanym do centralnego serwisu Canona DE.
    W tym m.in. właśnie Niemcy mają lepiej - jest wiele punktów serwisowych, a konkurencja działa cuda!
    Raz jeszcze - Berliński serwis polecam każdemu!
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez GOOFY Zobacz posta
    co zauważam na pierwszy rzut oka to zupełnie odmienne podejście klienta do serwisu
    Jeszcze jedno, w nawiązaniu do powyższego. Korzystałem już z serwisu polskiego i niemieckiego, podejście serwisu do klienta jest naprawdę dużo lepsze w DE. Choćby to, że w kilka osób próbowali się ze mną dogadać po ang., dzwonili do serwisanta, czy da radę zrobić na ten sam dzień itd. Na Żytniej trochę łaskę robią... To też wpływa na późniejsze podejście klienta do serwisu.
    Ostatnio edytowane przez tomdz ; 20-06-2008 o 23:24 Powód: Automerged Doublepost
    Body, stałki, zoomik

  6. #6
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    34

    Domyślnie

    Ok-ciesze się,że w takim razie wszystko masz dobrze.Zauważyłem jedynie,że takie niedociągnięcie u Nich a może ten kurz był z opakowania nie wiem i który dla Ciebie w sumie nie miał znaczenia na opinie o serwisie,dla wielu osób piszących w tamtym wątku byłoby niedopuszczalne i tylepozdrawiam
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    przepraszam nie mogę edytować postu:/

    tomdz-masz sporo racji,ze podejście serwisu do klienta buduje późniejsze podejście klienta do serwisu-serwis na żytniej pewnie zasłużył na takie podejście od wielu osób.Ale dziwi mnie np.masa wypowiedzi ludzi,którzy nigdy nie mieli doczynienia z serwisem na Żytniej ale już piszą posty,że tam nie chce iść bo tam to mi zespuja bo tak czytałem,albo inne w stylu idę na żytnia jak maam sprawdzić sprzęt żeby mnie nie oszukali-takie opinie mnie śmieszą
    Ostatnio edytowane przez GOOFY ; 20-06-2008 o 23:27 Powód: Automerged Doublepost

  7. #7

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez GOOFY Zobacz posta
    Czytam opinie w Tym wątku i w Tym sąsiednim o serwisie na Żytniej...
    GOOFY widzisz, tak to moze wygladac z boku dla osoby, ktora nie miala doczynienia z zytnia ale naprawde WIELU uzytkownikow tego forum mialo osobiste NEGATYWNE doswiadczenia z tym "serwisem". I zeby byly to sprawy w stylu tych klaczkow to podejrzewam ze rowniez przeszloby to bez echa.

    Pozdr.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •