Witaj!
1.Tak to ten servis, najpierw wchodzimy do sekretariatu na dole po dokumenty dotyczące usterki naprawy, koniecznie napisz i meila z opisem problemu i podaj w jaki dzień podjedziesz! Następnie w wejscie obok i windą na 3 piętro tam przekazujesz do miłej Pani karteczke z opisem problemu itp ( włada dobrze po Angielsku )
Technik w servisie najcześciej jest od około godziny 16 ale jest dobry i szybko się uwija więc na 17 powienienes mieć sprzęt do odbioru
A usługa kalibrowania AF w zoomie to chyba 70 euro ale głowy nie dam jeśli masz gwarancje to ją zabierz wówczas będzie za friko.
Tak ogólnie to atmosfera jest tam bardzo miła, kazdy mówi hello haj itp całość przy uśmiechach a co najważniejsze duża solidność i umiejętność wysłuchania problemu, a nie stwianie użytkownika z góry na skreślonej pozycji " jam jest servisant i wiem lepiej co jest dobrze a co zle ).
Pzdr.