Strona 9 z 12 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 114

Wątek: Uwaga na zakupy torby czy plecaka Lowepor

  1. #81
    Początki nałogu Awatar Scream
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Zielona Góra
    Posty
    295

    Domyślnie

    Hm, sporo z Was zrobiło niezły szum i dość skutecznie zepsuło reputację Imprze. Ja myślę ,że wina leży gdzieś po środku, babatunde mógł konsekwentniej walczyć o swoje a Impra nie olewać sprawy. Ale.

    Wieszacie psy na firmie, która moim zdaniem jest jedną z porządniejszych na rynku. Kupiłem u nich kilka rzeczy i nigdy nie miałem problemów. Jako, że bywam we Wrocławiu to mam porównanie między nimi a np. Panami z Foto-Mastera...

    Skoro zreflektowali się i powiedzieli, że wymienią, to o czym jeszcze piszecie? Dobra, sprawa "jednopostowca" jest zagraniem poniżej pasa, ale czy nie tak samo zachował się Fotoit? Impra podwinęła ogon i grzecznie zaproponowała wymianę i za to należy się plus. Nie olała sprawy.

    P.S. Nie pracuję w imprze, nie mam tam znajomych, nie jest to moja rodzina i nie zapłacili mi za napisanie tego posta. Pisze po swoich doświadczeniach z tym handlowcem, które są jak najbardziej pozytywne.
    pucha i grucha

  2. #82
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    353

    Domyślnie

    Ja nowy nie jestem i kupowałem plegar lowepro we Wrocławiu, w imprze. Sluży mi niecały rok i nie mam z nich żadnych problemów. Znajomi również tam kupują i plegary się nie rozwalają w kilka chwil, więc o wybrakowanym towarze moim zdaniem nie ma mowy. Raczej wada produkcyjna i tyle. Przy masowej produkcji to sie zdarza i od tego jest gwara.

    Gdybym ja miał taką sytuację (i dodatkowo jak jeszcze kupiłeś poprzez allegro) to po pierwsze poszedł bym do sklepu i tam bym żądał uzania gwarancji. Mnie nie interesuje gdzie jest jakaś siedziba i dystrybutor, ja tutaj kupiłem tutaj oddaje i reszta mnie nie interesuje. W przypadku odmowy, gruntownie czytam warunki gwarancji z aukcji na allegro. Jeżeli jest tam dokładnie to co zacytowałeś to możesz śmiało iść do prawnika i skierować sprawę do sądu. Zakup poprzez allegro to prawnie wiążąca umowa kupna-sprzedaży z warunkami przestawionymi w aukcji. (dowiedziałem się u prawnika) Jeżeli jest napisane gwarancja i ile czasu, to reszta Cię nie obchodzi. Wtedy idziesz ponowine do sklepu, stawiasz ultimatum i tyle. Nie widzę sensu słać jakiś maili do Lowepro USA czy coś bo oni mają to tak samo w dupie jak Canon japan to się dzieje u nas na żytniej

    Nie mniej jednak, życzę satysfakcjonującego rozwiązania sprawy..

  3. #83
    Początki nałogu Awatar maxbmx
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Bielsko-Biała
    Wiek
    41
    Posty
    364

    Domyślnie

    Kupowałem kiedys mały plecak lowepro w imprze i nie bylo problemów
    pozdr
    Moje zdjęcia
    RIP: Canon 40d, Tokina 10-17 Fisheye, Canon 70-200L f4, Canon 17-40L f4, Canon 50 f1.4, 6x Sunpak 555+2x Quantum Battery Pack, 3x PocketWizard MultiMAX (sprzęt skradziono w Krakowie, numer seryjny Body: 0930516228)

  4. #84
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Scream Zobacz posta
    Dobra, sprawa "jednopostowca" jest zagraniem poniżej pasa, ale czy nie tak samo zachował się Fotoit? Impra podwinęła ogon i grzecznie zaproponowała wymianę i za to należy się plus. Nie olała sprawy.
    Fotoit również, a nawet zaproponowali jakiś tam bonusik dla forumowiczów.
    Co nie zmienia faktu że i w Imprze i w Fotoit moja noga już nie postanie za to że z forumowiczów naiwniaków chcą robić.

  5. #85
    Pełne uzależnienie Awatar mattnick
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    Wałbrzych
    Wiek
    42
    Posty
    1 735

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    W Imprze i w Fotoit moja noga już nie postanie...
    hehe...do Bydgoszczy po kuczaki będę jeździł...
    30D, C 17-40 f4 L, 50 f1.8, 70-200 f4 L, 430 ex, oraz -=iii=<)
    CZYTAĆ I PAMIĘTAĆ !!!!

  6. #86
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2006
    Posty
    258

    Domyślnie

    Kilka osób wypowiedziało się pozytywnie o firmie i nie ma sie co dziwić, gdyby robili non stop klienntów w wała to by sie długo na rynku nie utrzymali, więc myślę że nie ma co ich przekreślać całkowicie, nie mniej niesmak pozostaje i przydało by się aby Panowie z Impry wypowiedzieli sie jeszcze w tym wątku i podreperowali swoją reputacje.
    Puki co z mojej strony mogę powiedzieć że źle nie jest, uszkodzona torba została wymieniona, nie mniej nurtuje mnie inna sprawa.

    Więc ponowie swoje pytanie bo myślę że jest ważne dla wielu co już zrobiło zakupy w imprze lub zamierza zrobić a sprawa dotyczy "Dożywotniej gwarancji" i problemów z F-system, pewnie wielu chciało by wiedzieć jak sprawa będzie wyglądała po dłuższym czasie wszak Impra reklamuje swoje aukcje napisem "Dożywotnia gwarancja" - więc do czegoś to zobowiązuje.

    mam Więc pytanie co sie stanie gdy torba padnie po dłuższym okresie ? czyli po 12 miesiącach...skoro f-system nie uzna mojej reklamacji np za 3 czy 5 lat to kto ją uzna ?

    Na aukcji było wyraźnie napisane, Gwarancja dożywotnia.

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez albercikk ; 27-03-2008 o 09:36
    C - lustra, szkła i błysk

  7. #87
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez albercikk Zobacz posta
    Ja ponowie swoje pytanie bo myslę że jest ważne dla wielu co już zrobiło zakupy w imprze lub zamierza zrobić a sprawa dotyczy "Dożywotniej gwarancji" i problemów z F-system, pewnie wielu chciało by wiedzieć jak sprawa będzie wyglądała po dłuższym czasie wszak Impra reklamuje swoje aukcje napisem "Dożywotnia gwarancja" - więc do czegoś to zobowiązuje.
    Pisalem wczesniej o swoim przypadku z innym sklepem (http://canon-board.info/showpost.php...&postcount=56).
    IMHO chyba glownie zalezy to od sklepu gdzie sie kupilo towar - ale to sa gwarancje chyba producenta?
    Ciekawe co mowi tutaj prawo i przepisy?
    Rzeczywiscie to jest interesujaca sprawa z ta "dozywotnia gwarancja".
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

  8. #88
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz1972
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Ząbkowice Śląskie
    Wiek
    52
    Posty
    3 042

    Domyślnie

    - Kupiłem komputer u was, ale on umarł.
    - A gwarancja jaka była?
    - Dożywotnia!
    - No to jak umarł, to i gwarancja się skończyła!

  9. #89

    Domyślnie

    W kazdym sklepie zdarzaja sie wpadki, nie ma idealnego. Ale mnie nurtuje nieco inna sprawa podobna do albercikowej. Jezeli sklep w ktorym kupilem trobe zostanie zlikwidowany, splajtowal, spalil sie, cokolwiek. Co mam zrobic wtedy jezeli producent mam mnie w d... ? czemu nie moge zwrocic sie bezposrednio do producenta pomijajac posrednikow?
    pudelko z dziura

  10. #90
    Coś już napisał Awatar babatunde
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    W-wa
    Wiek
    52
    Posty
    70

    Domyślnie

    Dzisiaj kończę zabawę z firmą I!
    Żałosna próba obarczenie mnie winą za ich spadek sprzedaży i żartobliwe poinformowanie mnie, że to CB powinno mi wymienić placak bo właśnie na CB poinformowałem ludzi o tym jak sie traktuje klienta!
    Odsyłanie mnie od Warszawy do Wrcławia z Wrocławia znów do Warszawy wyczerpały moją cierpliwość i kase na wydawanie kasy na telefony!
    Ludzie z tej firmy nie powinni zajmować się sprzedażą! Ponoć źle powiedziałem u dystrybutora, bo powinienem wprowadzić dystrybutora w błąd informując Fsystem o tym że nie kupowałem plecaka w I. tylko w jakimś sklepie który nie istnieje!
    Wg. mnie I. jest firmą działająca w dziwny sposób, zresztą Lowepro USA twierdzi, że jest jakaś ich zasada regionalności sprzedaży. Że produkt sprzedany dystrybutorowi w Austrii, Niemczech czy też Czechach nie może być sprzedany w Polsce czy Anglii. Lowepro sugeruje także w mailu, że towar I. może pochodzić z dziwnego źródła, dlatego oni nie ponoszą odpowiedzialności za produkt. Nie ma też, NA CAŁYM ŚWIECIE, zgłaszania reklamacji u dystrybutora, a tylko i wyłącznie w miejscu zakupu. Lowepro poinformowało mnie także że zamierza w sprawie firmy I z Polski wydać oficjalny komunikat i poinformować o tym na Polskiej stronie Lowepro oraz Amerykańskiej. Napisali też, że sprzedawca z Polski nie może twierdzić że ma towar ze źródła innego niż Polski dystrybutor, bo taka jest zasada firmy!
    Sugerowanie przez pana, jednego z wielu właścicieli, że ma lepsze tańsze źródło jest nieprawdą, ponieważ każdy dystrybutor musi trzymać się cen sugerowanych przez Lowepro na danym kontynencie! Jak już wspomniałem, sprzedawca musi być wymieniony na stronie regionalnej, jesli taka istnieje.
    Odbyłem także rozmowę z szefem sprzedaży Lowepro u polskiego dystrybutora i zdementował wszystkie informacje przekazane przez niby właściciela. Firma I rozpoczęła krótką współprace z dystrybutorem, która została zerwana z uwagi na jakość towaru, który sprzedawała I! A wymagania reklamacyjne towrów z I rosła z miesiąca na miesiąc! Przekonał mnie po tym jak powiedział, ze sprzedawca z giełdy w Warszawie, kupił w ubiegłym roku towar za kwote 30 razy większą niż firma z która traktuje klienta jak śmiecia i jest ponoć dystrybutorem!
    Dla tych doszukujących się powodów tego dlaczego nie doszedłem do porozumienia z I, pragnę wyjaśnić:
    Nikomu nie napyskowałem!
    Nie podniosłem głosu na nikogo!
    Nie pokrzykiwałem!
    Nie żądałem!
    W momencie dziwnego, jak dla mnie załatwiania sprawy, zacząłem zgodnie ze swoim fachem szukać powodów takiego załatwiania sprawy i dlatego wysłałem kilka maili - ALE NIGDY ŻADNEGO DO I!

    Odpowiedzi zarówno od Polskiego dystrybutora, jak i z Lowepro Niemcy czy Lowepro w UK oraz Lowepro USA były w jednym tonie, towar nie pochodzący z legalnego w danym kraju źródła traktowany jest jak podróbka. Zresztą jeśli dobrze zrozumiałem, taka postawa Lowepro w Europie spowodowana jest pojawianiem się podróbek pochodzącymi z Rosji i Chin.
    Temat tej firmy i nieduanej próby reklamacji, kończę raz na zawsze
    NIE KUPIĘ W TEJ FIRMIE NICZEGO WIĘCEJ!
    WSZYSTKICH SWOICH ZNAJOMYCH BĘDĘ NAMAWIAŁ DO BOJKOTU ZAKUPÓW W TEJ FIRMIE
    A do swojego plecaka poszukam jakiego kaletnika czy rymarza, może wymieni mi suwak...
    A wszystkich forumowiczów namawiam do poszukiwania uczciwych sprzedawców, albo zakupów w sklepach "nie dla idiotów" bo też mają Lowepro, albo u jednego któremu ja wiem, że mogę zaufać, po swoich przejściach z firmą I, czyli facetowi z giełdy w Warszawie!
    Nie ma z nim żadnego problemu, jest sympatyczny nie kpi sobie z klienta i potrafi pomóc w sytuacji nawet tej wydawałoby się beznadziejnej.

    Dla powątpiewających przypomnę jeszcze fakty, które można sprawdzić!
    Firma I. jako jedyna wprowadza klientów z Aledrogo w błąd sugerując, że posiadając ich fakturę możesz być pewien iż plecak kupiony w ich firmie w przypadku uszkodzenia trafi do, jak sie okazuje, nieistniejącego serwisu producenta!
    Te fakty przemawiają za tym, że cała firma I. to jedno wielkie kłamstwo!

    -----------------------------------
    ps. Jak znajdę dobry zakład rymarski czy kaletniczy który naprawi mi plecak podeślę fotkę i dam namiary...
    BbT

Strona 9 z 12 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •