Cytat Zamieszczone przez dj_zibi Zobacz posta
Dzowniłem do firmy IMPRA kilka razy, kupowałem u nich plecak koledze gdyż mają sklep kilak kroków od politechniki. Zawsze było bardzo miło. Myślę ze porostu kolega babatunde wyskoczył dosłownie z mordą i tak też został potraktowany. Świadczy to też że obrazu wbija na forum.

Myśle że pokora zawsze załatwi sprawę. Zamiast dalej kłócić się lepiej weź chłopie zadzwoń do nich we wtorek rano i będziesz miał plecaczek nowy z pocałowaniem w rękę.

PS możecie sprawdzić moje IP
Co do pokory kolego, to trzeba raczej oczekiwać od właściciela firmy. W handlu jest zasada, że to Klient ma rację (choćby był niegrzeczny).Tym bardziej, że ma naprawdę rację-napisali o gwarancji to niech się tego trzymają. Teraz ruch powinnien należeć do włąsiciela IMPRY a tego jakoś nie widać.Zamiast napisać do autora wątku na PW o załtwieniu sprawy to się wymądrza w kilku osobach i wszystkich oskarża o kontakty z konkurencją.