Strona 6 z 12 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 114

Wątek: Uwaga na zakupy torby czy plecaka Lowepor

  1. #51
    impra
    Guest

    Domyślnie

    Od początku występuję w tym wątku oficjalnie i nie staram się niczego ukryć. Nie pozwolę na bezpodstawne szkalowanie imienia naszej firmy. Widać że można łatwo i szybko zaszkodzić komuś gdy !MOŻE! jest się związanym z konkurencją.
    Ja nie zaprzeczam że były telefony do nas. Drogą mailową poszkodowany poskarżył się na złe potraktowanie go gdyż odesłaliśmy go do dystrybutora. Jeszcze raz powtarzam że odpowiedź mailowa była natychmiastowa a od tego momentu mineło około 2 miesiące.
    Nie było słowa w rozmowie telefonicznej że dystrybutor w Polsce nie chce zająć się realizacją gwarancji. Dopiero w mailu nam to oświadczył.

    Jeszcze raz powtarzam że gwrancja zawsze zostaje przez nas realizowana i ta sprawa także będzie załatwiona ale niech poszkodowany się w końcu odezwie do nas a nie smaruje teksty na forum.

  2. #52
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz1972
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Ząbkowice Śląskie
    Wiek
    52
    Posty
    3 042

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez babatunde Zobacz posta
    Chciałem was ostrzec przed zakupem lowepro na allegro z firmy I....ra czy Foto-Im...a czy tez Foto-Ak..es (wszystko to jedna firma z Wrocławia posiadająca sklep w Warszawie)
    Kupiłem od nich plecak SlingShout 200 który po pół roku mi się zepsuł, kupiłem na Allegro ale odebrałem w CH Panorama - koło Zus'u. Najpierw probowałem plecak wymienic przez sklep, ale odesłano mnie do Wrocławia. Z Wrocławia odesłano mnie do dystrybutora F-System i okazało się że firma I nie współpracuje z Polskim dystrybutorem Lowepro i ciągnie towar niepełnowartościowy, dlatego polski dystrybutor Lowepro nie wymieni towaru - mimo "wieczystej gwarancji".
    Napisałem maila do Lowepro w USA i oni odpowiedzieli mi, że tylko F-System może dystrybowac w Polsce Lowepro i jesli towar pochodzi z innego źródła to nie zostanie uwzględniona gwarancja. I tak zostałem nabity w butelke przez firmę Imp... która na wszystkich swoich aukcjach czy na stronie internetowej podaje tekst kłamliwy:
    GWARANCJA:

    Na zakupiony sprzęt wystawiana jest faktura vat, która jest najważniejszym dokumentem potrzebnym do realizacji gwarancji w serwisie producenta w Polsce.

    Ponoc dystrybutor nie ma serwisu i nie naprawia toreb, a torba kupiona w sklepie wspolpracujacym z dystrybutorem w przypadku uznanej gwarancji jest wymieniana na nową!!!
    Jak kupiłeś "Lowepor" a reklamowałeś w "LOWEPRO" to nie dziwię się że nie chcieli uznać reklamacji
    A tak na poważnie : Prawa konsumenta, oraz obowiązki sprzedawcy wynikające z rękojmi i gwarancji masz w wątku wymienione.
    Mam nadzieję, że za jakiś czas napiszesz ( a już tak na forum bywało ), że wszystko zaostało pomyślnie załatwione i masz nową torbę.

    Dodam że w FOTO-IMPRZE kupowałem i byłem b.zadowolony z obsługi. Uzgodniliśmy tel. termin odbioru osobistego, a że to było szkiełko niemałej wartości i tak mogłem pszestrzelić, sprawdzić itd. i dopiero zdecydować się na zakup.

  3. #53
    czestomierz
    Guest

    Domyślnie

    tutaj martwi mnie tylko gwarancja dozywotnia bo tak jak napisał popmart mozna do 24 miesiecy wyegzekwowac np. wymiane na podstawie niezgodnosci towaru z umowa bezposrednio w Imprze z dokumentem zakupu, ale co z gwarancja dozywotnia chyba mozna sie pozegnac dozywotnio

  4. #54
    Pełne uzależnienie Awatar popmart
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    51
    Posty
    1 721

    Domyślnie

    w tym przypadku zarówno odpowiedzialnym zarówno za niezgodność jak i udzielajacym ową gwarancje na jest sprzedawca... ale jeśli nie ma jej na piśmie to racze jest to umowa dżentelmeńska

    ps sam nie wiem jak to jest z umowami ustnymi w tym zakresie.

  5. #55
    Coś już napisał Awatar babatunde
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    W-wa
    Wiek
    52
    Posty
    70

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wojkij Zobacz posta
    Dla rownowagi powiem ze kupowalem tam stealth reporter d650aw i wybrakowany wcale nie jest.

    Klopoty z gwarancja imo wynikaja z podejscia naszego forumowego kolegi, za duzo piany i emocji...
    Za dużo piany?
    Ciekawe, bo jeśli ktos wmawia ci ze wysyłałeś maila, może za chwile wmówi ci że wogołe nic u nich nie kupiłeś!?
    Ja sprawe probuje załatwić od kilku tygodni, pianą mógłbyś nazwać to kiedy najpiierw napisałbym na forum, a później załatwiał sprawe!
    Ja napipierw zadzwonilem do Impry czy fotokacesu czy lowerpo24 nie wiem w końcu jak się nazywają, oni przekierowali mnie kilka razy, aż w końcu trafiłem do dystrybutora!
    Cieawke że nie zwarcasz uwagi na szczegóły które podaje Impra, a nie podają inni sprzedawcy Lowepro w Polsce, czyli serwis!
    To jedno z wielu ich kłamstewek, poza tym jak już wspomniałem wmawianie maili wysłanych do nich. Może nie jestem jedynym który został wprowadzony w błąd?

    Błagam panie IMPRA, jeszcze raz powtórze nie wysyłałem do pana własiciciela w Warszawie, pana właściciela we Wrocławiu i pani właścicielki w Warszawie żadnych maili!!!! Ja dzwoniłem

    A cały ten post maił być relacją z próby wymiany plecaka!
    Ostatnio edytowane przez babatunde ; 22-03-2008 o 22:54
    BbT

  6. #56
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez czestomierz Zobacz posta
    tutaj martwi mnie tylko gwarancja dozywotnia bo tak jak napisał popmart mozna do 24 miesiecy wyegzekwowac np. wymiane na podstawie niezgodnosci towaru z umowa bezposrednio w Imprze z dokumentem zakupu, ale co z gwarancja dozywotnia chyba mozna sie pozegnac dozywotnio
    Zdarzaja sie produkty rozne z gwarancja wieczysta - chyba rzadko ktos to w praktyce "uzywa". Chociaz mialem sytuacje z pamiecia SD gdzie "padla" mi po chyba 4 lub 5 latach i zwrocile sie do sklepu (nie liczylem ze sie uda to zalatwic) w ktorym kupilem i o dziwo zadzialalo.
    Wyslano gdzies (nie wiem gdzie - dystrybutor, producent?) i po 3 tygodniach mialem nowa. To chyba zalezy w duzej mierze od sklepu.
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

  7. #57
    Pełne uzależnienie Awatar Nemeo
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Silesia
    Posty
    1 757

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez impra Zobacz posta
    Drogą mailową poszkodowany poskarżył się na złe potraktowanie go gdyż odesłaliśmy go do dystrybutora. Jeszcze raz powtarzam że odpowiedź mailowa była natychmiastowa a od tego momentu mineło około 2 miesiące.
    babatunde nie wysyłał do was żadnego maila.

    Albo Impra ma słaby wzrok, albo wy z tym mailem, sobie takie jaja robicie , bo inaczej tego nie można wytłumaczyć.
    Ostatnio edytowane przez Nemeo ; 22-03-2008 o 23:53

  8. #58
    Początki nałogu Awatar pawel-foto
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    57
    Posty
    342

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez impra Zobacz posta
    Od początku występuję w tym wątku oficjalnie i nie staram się niczego ukryć. Nie pozwolę na bezpodstawne szkalowanie imienia naszej firmy. Widać że można łatwo i szybko zaszkodzić komuś gdy !MOŻE! jest się związanym z konkurencją.
    Ja nie zaprzeczam że były telefony do nas. Drogą mailową poszkodowany poskarżył się na złe potraktowanie go gdyż odesłaliśmy go do dystrybutora. Jeszcze raz powtarzam że odpowiedź mailowa była natychmiastowa a od tego momentu mineło około 2 miesiące.
    Nie było słowa w rozmowie telefonicznej że dystrybutor w Polsce nie chce zająć się realizacją gwarancji. Dopiero w mailu nam to oświadczył.

    Jeszcze raz powtarzam że gwrancja zawsze zostaje przez nas realizowana i ta sprawa także będzie załatwiona ale niech poszkodowany się w końcu odezwie do nas a nie smaruje teksty na forum.
    Występuje Pan i to nawet w dwóch osobach. A co do szkalowania to chyba daleko. Przytoczono fakty jak obsługuje pan Klientów, a pan nas mami tym, że odpisał na maila którego nie było. Chyba prościej wymienić plecak, przeprosić poszkodowanego(może jakiś gratis dla niego za nerwy-czapeczki są bardzo ładne) i obiecać, że te praktyki się nie powtórzą. No chyba, że takie załatwienie sprawy jest dla pana za tudne i woli pan wszystkich oskarżać, że są w zmowie z pana konkurencją.
    1DIII, 6D, 450D; G10. S 8/3,5(F); S 14/2,8; C15/2,8(F); C 16-35/2,8 II; C 24-70/2,8; 28-105/3,5-4,5; C 50/1,4; C 135/2,0; C 70-200/2,8 IS; C 70-200/4; C Ex.1,4x II; C Ex.2x II, 580Ex II; 430Ex.... Studio w Kielcach (7xELFO)-możliwość wynajęcia ... SPRZEDAM:C 24-70/2,8, C 20/2,8....KUPIĘ obudowę podwodną do G10 (WP-DC28)

  9. #59
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Nemeo Zobacz posta
    Albo Impra ma słaby wzrok, albo wy z tym mailem, sobie takie jaja robicie , bo inaczej tego nie można wytłumaczyć.
    Albo go po prostu mylą z kimś innym co miał taki sam/bardzo podobny problem.

    A wyjaśnienia faktu pisania spod drugiego konta to ciekawe kiedy sie doczekamy... (hint - z czegoś z Ery, rzadko spotykany adres/IP, najprawdopodobniej z laptopa/komórki).

  10. #60
    Pełne uzależnienie Awatar zanussi
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    to tu to tam
    Wiek
    49
    Posty
    1 696

    Domyślnie

    tonący brzytwy się chwyta... albo milknie na wieki...
    a może faktycznie popierdaczyło się koledze impra..... specjalnie się popierdaczyło lub przypadkowo...
    Oko plus aparat - dobrana para.

    sprzęt do generowania, rozpraszania, skupiania i rejestrowania świat(ł)a.....

Strona 6 z 12 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •