Dzięki, Vitez!
A miałem robić zakupy w tym sklepie.
Dzięki, Vitez!
A miałem robić zakupy w tym sklepie.
wygląda na to że ja miałem szczęście. drugi raz już na pewno nie będę ryzykował.
Napisze tak, miałem w swoim życiu kilka produktów Lowepro i albo zmieniałem firmę i torba zostawała w poprzedniej, albo jak w przypadku jednej została zniszczona na wojnie. Torby miały po kilka lat i na 5 tylko jedna (pierwsza) pochodziła zza oceanu! Pozostałe kupowałem dwie u byłego dystrybutora, a pozostałe i tu będzie reklama u tego gościa sprzedającego na giełdzie foto w Warszawie. Jakoś on ma torby z oficjalnego źródła i nie było probemu z załatwieniem reklamacji, nie miał też problemu znajomy, którego odesłałem do tego faceta z giełdy kiedy ten zgubił pasek. Przed chwilą dzwoniłem do kumpla i powiedział mi że pasek wysłał mu dystrybutor za free!!! Do tej pory, a lubię rozwiązania lowepro i od 15 lat uzywam ich toreb nie miałem większych problemów, raz połaszczyłem się na to żeby kupic taniej i problem. Pan z impry pisze o jakiś nielubieniach siebie na wzajem, niczym rodem z piaskownicy czy tez z jeden z partii. Jeśli jest takim wielkim dystrybutorem, to czemu mam problem z reklamacją. Jeśli sprzedaje do sklepów czyli jest dystrybutorem - czemu nie ma go na stronie lowepro wsród dystrybutorów a ten facet z giełdy jest? W końcu jeśli się z kimś kłóci i jest dystrybutorem badź prowadzi sprzedaż hurem to czemu nie ma impry na oficjalnej stronie Lowepro w Ameryce? Po tych przejścich uważam, że coś z towarem z Impry jest nie tak, bo nie miałem tego pomarańczowego kartonika!
Proponuje tym którzy kupili w Imprze zarzucic dystrybutora telefonami z pytaniem czy w przypadku reklamacji zostanie ona uznana, bo to wszystko to jakaś kpina! Ja wiecej w Imprze nic nie kupie nie ważne czy będa sie nazywali impra, foto-impra impra-foto czy fotoakces a dzis znalazłem że mają domenę lowepro24.com.pl czy jakoś tak. Wiem też że oszukują wypisując na Allegro o jakimś nieistniejącym serwisie, cytat z Allegro:
"Na zakupiony sprzęt wystawiana jest faktura vat (lub Paragon), która jest najważniejszym dokumentem potrzebnym do realizacji gwarancji w serwisie producenta w Polsce."
Czemu inni, sprzedający na Allegro nie piszą nic o serwisie?
Dla mnie to cała ta impra to jedna wielka improwizacja!
Zobaczymy co Pani i panowie właściciele - bo każdy telefon odbiera właściciel, powiedzą w przyszłym tygodniu, jak do nich zadzwonie - czy także będą mi wmaiwali jakiegoś miala którego nie wysyłałem? Czy znow odeślą do dystrybutora, który nie zamierza wymieniac produktu ktorego nie sprzedal.
BbT