Cytat Zamieszczone przez impra Zobacz posta
Towar oferowany w naszym sklepie nigdy nie był niepełnowartościowy.
To jak mam nazwać plecak który posiadam?
Pełnowartościowy plecak z wyprutym suwakiem....
Bardzo pełnowartościowy towar pan oferuje!

Cytat Zamieszczone przez impra Zobacz posta
W momencie gdy dostałem informację od klienta że Fsystem nie zrealizuje gwarancji na towar zakupiony u nas od razu odesłałem maila z pytaniem o model plecaka oraz z ofertą wymiany. Do tej pory brak kontaktu.
Ja maila do pana, ani w Warszawie, ani we Wrocławiu nie wysyłałem.
Dzowniłem tylko i we Wrocławiu mi powiedziano, że szybciej załatwić u dystrybutora!
Cytat Zamieszczone przez impra Zobacz posta
Oficjalny dystrybutor Lowepro w Polsce, firma FSystem niestety strasznie nas nie lubi gdyż to my jako pierwsi zaczeliśmy obniżać ceny ich produktów.
Ale chyba za cenę żartowania sobie z klientów, plecak kupiłem i chciałem wymienić, pan albo pana pracownicy - bo chyba w dwóch miastach na raz nie może pan być - wysyłacie klienta z miejsca na miesjce, a wogóle to spadaj bo nie mamy czasu.

Cytat Zamieszczone przez impra Zobacz posta
Jesteśmy uniezależnieni od dostaw z Fsystemu więc nie musimy utrzymywać sztywnych wysokich cen narzucanych sklepom w Polsce.
To ciekawe bo odpowiedz na miala wysłanego z oficjalnej strony Lowepro (USA) mówi o czymś innym.

Cytat Zamieszczone przez impra Zobacz posta
Od tego czasu traktują naszych klientów właśnie tak jak opisał to "babatunde".
Mamy towar pełnowartościowy tylko brak na nim naklejek polskiego dystrybutora. Nie chcemy od nich kupować po bardzo wysokich cenach i sprzedawać po cenach narzuconych przez tą firme.
Do momentu informacji od "babatunde" nie wiedzieliśmy że Fsystem, jedyny dystrybutor w Polsce należący do sieci oficjalnych dystrybutorów nie realizuje gwarancji na nasze torby. Każdy oficjalny dystrybutor na świecie ma w obowiązku realizację gwarancji na produkty Lowepro niezależnie od kraju zakupu. Na torbę kupioną np. w Australii gwarancję realizuje każdy dystrybutor na świecie. Można reklamować w USA, Niemczech Francji itd.

Sprawa ta trafi na pewno do siedziby producenta.
Czy pan czytał co napisałem, Lowepro USA twierdzi, że towar zakupiony poza oficjalną siecią dystrybucji w Polsce nie będzie wymieniony!
Dodam jeszcze, że jakieś dwa lata temu pomagałem znajomemu który kupił torbę w Polsce i chciał reklamować w Niemczech - przysłał torbę do Polski i tu została załatwiona reklamacja - ponieważ Niemcy nie chcieli słyszeć o wymianie towaru z Polski - więc coś się pana wypowiedz kupy nie trzyma!

Ciekawe, że sprytnie pominął pan informację która była i chyba wciąż jest na pana aukcjach na allegro, że faktura czy paragon daje możliwość naprawy w serwisie producenta w Polsce. Jeśli zarówno ten polski dystrybutor (rozmawiałem z gościem który zajmuje się ponoć reklamacjami), jak i producent twierdzą zgodnie że nic nie jest naprawiane - a jedynie wymieniane i nie ma serwisu Lowepro w żadnym kraju na świecie.
Może państwo naprawiacie towar, którego producent nie przewiduje naprawiać?
Oczywiscie może to być także zmowa producenta i dystrybutora przeciwko wam, jeśli was tak "nie lubią".
Kurcze czy to piaskownica czy poważni ludzie, bo po telefonach i rozmowach z ludzmi "od pana" dochodzę do wniosku że to pierwsze.

Cytat Zamieszczone przez impra Zobacz posta
Sprawa wymiany plecaka jest ciągle aktualna. Wystarczy odpowiedzieć na maila wysłanego przez nas około 2 miesiące temu.
Trzymam za słowo, ale nie życzę nikomu zabawy w detektywa, kto i kiedy wymieni czy naprawi torbę, choć ponoć ich nie naprawiają....