fotoit jest jest na czarnej liście dystrybutorów Sigmy i dlatego nie serwisują w centrum.
Skoro obiektyw był wadliwy to można było zwrócić (10 dni obowiązuje chyba)?
fotoit jest jest na czarnej liście dystrybutorów Sigmy i dlatego nie serwisują w centrum.
Skoro obiektyw był wadliwy to można było zwrócić (10 dni obowiązuje chyba)?
Kto tam znów rusza prawą? Lewa! Lewa! Lewa!
O serwisie sigmy mam dobrą opinie, dałem (osobiście) do kalibracji obiektyw z body w ramach gwarancji (obiektyw kupiony w sigma pro-centrum) szybko i sprawnie został skalibrowany.
Na "czarnej liście" polskiego dystrybutora Sigmy jest bodaj każda firma, która ośmiela się sprzedawać sprzęt z pominięciem wyżej wymienionego.
Kiedyś jeszcze serwowali historię - w celu obniżenia wiarygodności konkurencji - o rzekomych podróbkach sprzedawanych przez nich zamienników![]()
Nie każda, ja nie jestem, a czasem zdarzy mi się sprzedać SigmęALe z serwisem przyznam nie miałem jeszcze do czynienia - może to i dobrze...
O obiektywach wiem prawie wszystko
odpowiedz jest prosta.
Największe ku.restwo jakie może zrobic firma to faworyzować klientów, mamy taki przykład z NFZ(dopłacisz jesteś przed kolejką) i widac jakie ludzie mają zdanie o tym..
Sigma nie ma serwisu i o tym należny pamiętać, ma firmę córkę która musi dbać o swoje interesy i oczywistym jest że jak ktoś kto im dopłacił 300zł do obiektywu ma lepiej, ale to już praktycznie łapówkarstwo. Praktyki tego typu można stosować legalnie tylko w Polsce.
Nauczą cię że warto dopłacić i zła fama/pijar jest im na rękę -ponieważ ktoś kto czyta pomyśli "aha, jakby coś było nie tak, to lepiej dopłacić i mieć naprawione w 3 dni, mniej nerwów itd.." A to że sprzedaja, obiektywy które muszą być kalibrowane, jest następnym ku.estwem, dziwi mnie fakt że skalibrowany obiektyw łapie na wszystkich puszkach(oczywiście ze swoją powtarzalnością..)
oddałbym wiedząc że mam 10 dni, ale serwis trzymał 4 bez słowa, obiecali że skalibrują dnia 4 i okazało się po 3dniach że nie skalibrowali itd..
o Fotoit złego słowa nie powiem, chciałbym aby inni sprzedawcy allegro obsługiwali tak jak oni, ale nie chwalmy dnia.. jeszcze nie mam sprawnego obiektywu, kasy i w dodatku aparatu
Firmy córki też sa znienawidzone przez polaków, ponieważ możesz pracować na tym samym stanowisku i w tym samiutkim miejscu pod 10ma firmami byle nie dostać umowy na stałe.. Tutaj mamy sytuację myślisz ze obsługuje Cię ta sama firma co logo produktu, i jesteś w błędzie. Wiemy z życia doskonalę że w takich parach winny jest tylko klient, a że fotografowie to najpracowitszy naród nie ma czasu na dochodzenie swoich praw.
mój aparat jest juz 2 tygodnie w naprawie NOWEGO obiektywu Sigma 50mm 1,4 do którego firma Sigma się nie przyznaje, pamiętajmy że rok ma 52 tygodnie i to już jest 2% roku mniej dochodu z eksploatacji sprzętu za który zapłaciliśmy a się nie zwraca.. Biorąc pod uwagę że mamy inne obiektywy, oprogramowanie, komputery nie odliczamy 2% z samego body i sigmy 50 ale i ze wszystkich elek itd co już nie jest kwotą ~10 000zł a 40 000(jak ktoś ma ds itd to może i mieć 100 000zł w plecy) serwisy nikona i canon to rozumieją(pracuje w obu systemach)..
Aż się nóż w kieszeni otwiera!
ma ktoś moze jakieś zdjęcia tej sigmy z 60D?
Fotografia to pasja, moj Blog o fotografi, fotograficznie o wszystkim.
a co za roznica, czy 20D, 30D, 40D, 50D, czy 60D ?
czy wogole jakikolwiek korpus z aps-c ;]
Fuji X-H2 | Fujinon 16/1.4 | Fujinon 35/1.4 | Viltrox 75/1.2
Moje zdjęcia: https://flickr.com/photos/maciej_k/
W 40d po raz pierwszy w tej lini canona (xxd) pojawił się dużo lapszy AF - m.in. wszystkie punkty krzyżowe...potem podobno tylko lepiej
40d mam i faktycznie AF dużo lepszy niż w seri xxxd a jeśli chodzi o boczne to chciałbym takie w 5dmkII. Dlatego pytanie odnośnie sigmy we współpracy z najnowszym xxd mnie absolutnie nie dziwi!
Miłego dniamoja www