Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Canon eos 33

  1. #1
    Mr.Kali
    Guest

    Domyślnie Canon eos 33

    Witam wszystkich obecnych i nieobecnych na forum.Jestem tu od niedawna i chciałbym się cos więcej dowiedziec o fotografi,canonach i itd.Fotografia zajmuje sie odkąd kupiłem sobie mojego canona 33.I mnie to wciagneło bez reszty.Fotografuje głównie architekture, ludzi, podróże.Ostatnio tez zaczołem troche fotografowac przyrode.Robie zdjęcia czarno białe jek i kolorowe.jestem zwolennikiem fotografii klasycznej tzn,niecyfrowej.Tyle tytułem wstepu.Mam pytańko apropo mojego obiektywu.Dostałem go wraz z ,,body" przy kupnie aparatu.( 28-90 0.38/1.3ft canon )Na poczatku nie zwracałem specjalnie na to uwage ale teraz juz wiem ze obiektyw ten nie jest za rewelacyjny.Zdjecia nie sa takie jakich sobie życze.Cos w nich jest nie tak.Słyszałem że obiektywy dodawane do zestawów eosów sa słabej jakości.Co o tym myślicie i co można zamiast niego kupić .?Chodzi mi o cos z szerokim kątem.Pozdrawiam

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz Golinski
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    8 623

    Domyślnie

    Można a nawet należy kupić lepszy obiektyw. Tylko, że to kosztuje. A jeśli obiektyw ma być dobry, to dużo kosztuje. Dobrym wyborem jest np. Canonowski 17-40L. Tylko do portretów zbyt się nie nadaje. Do tego można tanio kupić 50/1.8 (stałoogniskowy).

    W dziale "obiektywy" można znaleść dużo opinii o rozmaitych sprzętach.
    30D | 85/1.8 | 135/2 | 70-200/4 | T17-50/2.8 | 100-300/4.5-5.6 | 50/1.4 | 650 | 430EX | Sherpa 600r
    Zdjęcia - Iran, folk, jazz, wątek galeriowy


    FoFot.pl
    Canon IRC

  3. #3

    Domyślnie

    Witam.
    To zależy jakimi funduszami dysponujesz.
    1)Specjalne obiektywy do architektury (z korekcją perspektywy) kosztują majątek.

    2) Z zoomów:
    Canon EF 28-135 IS 3,5-4,5 USM około 2tyś
    Tamron SP 28-75 2,8 około 1,6tyś