Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Wybor lampy na statyw ! POMOCY !! ;]

Mieszany widok

Pełne uzależnienie Awatar gadget_zary
    Miasto
    Żary/Wrocław

Domyślnie Wybor lampy na statyw ! POMOCY !! ;]

Witam wszystkich
    W temacie lamp jestem totalnie zielony, czytalem juz duzo ale nie znalazlem tego co by mnie satysfakcjonowalo. Czesto fotografuje sport ("pracuje" na 300d) i bardzo czesto moje fotki sa czesciowo niedoswietlone (np. przez cien reki zawodnika itp.) Chce zakupic jakaś tania lampe blyskowa dopoki nie zarobie na cos pokroju 430ex czy 550ex. Co polecacie ? Lampa bedzie wyzwalana na kablu (nie mam narazie pieniedzy na radio a fotocela wg. mnie mija sie tu z celem). I jak to jest z tymi lampami.. z tego co czytalem blysk lampy zamrozi ruch nawet jesli w aparacie bedzie czas krotszy niz 1/200 ? Moze mi ktoś pomoc w wyborze lampy ? I oswiecic mnie jak to jest z tym zamrazaniem ruchu blyskiem ? Z gory dzieki wszystkim za pomoc :]

CEZAREK
    Guest

Coś już napisał Awatar Army
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Ta fota byla robiona na na czasie 1/2 sec. Dopalalem dwiema 580ex (w manualu - korzystam z zewnetrznego swiatlomierza)
    Wiec da sie zamrozic tylko im dluzszy czas tym tym wiekszego "ducha" bedziesz miec lub jezeli tlo bedzie kontrastowe/duzo swiatla zastanego przy dluzszym czasie pojawi sie czarna brzydka smuga (moim zdanie wyglada jak by obiekt byl wklejony)

Miasto
    Żary/Wrocław

Domyślnie

spoko to co do dzialania to juz wiem ;] a jaka lampe na kabel ?????? prosilbym o pisanie jakis konkretow bo kogo sie nie zapytam to mi pisze ze mocna i tania ;/ tylko ze nie mam pojecia ktora

Coś już napisał Awatar Army
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

sunpak 555 jest popularny.Wybierz sobie jakies kryteruim Fundusze lub moc i do tego dobierz drugi parametr i tyle - nie ma znaczenia ile zaplacisz skoro lampa bedzie zbyt slaba i nie ma znaczenia jaka jest mocna skoro zaplacisz za flasha tyle co za studio.

Miasto