"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Ostatnio edytowane przez liquidsound ; 29-04-2011 o 00:22 Powód: Automerged Doublepost
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II
Ja mam 35L i wlasnie dokupilem sobie 24-70 na ktorego czekam.
Niestety w malym studiu praca na stalkach byla denerwojaca.
5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
Google: Precious-moment photography UK
Miałem okazję testować i już prawie byłem przy zakupie 24-70L za 3799 złociszy - nówka. No i niestety sklep w którym miałem wykonać zakup zniknął z radaru, ani wuj google ani allegro ani telefony kontaktowe nie dawały znaku życia.
Szkoda, że cena 4500 złociszy jest bardzo wygórowana jak na takie szkło. Jako do studia czy pleneru się przydaje, ale jeśli miałbym gdzieś biegać np po kościele czy przy reportażu to brałbym stałkę.
35L to rewelacyjne szkiełko, uwielbiam nim fotografować. Nie mniej z lenistwa i wygody dokupiłem też 24-70, nie jest to złe szkło powiem, że jestem z niego zadowolony a wszystko zależy do fotografowania czego zakładam. Wiadomo, że zoom nigdy nie odda jakości stałki.
Sunders zadajesz trudne pytania i odpowiem pytaniem, do czego? Co fotografujesz? Jakie masz oczekiwania?
EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8L | EF 24-105/4L IS | EF 70-200/2.8L| EF 100-400/4.5-5.6L IS | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4L | EF 135/2L| EF 100/2.8L IS Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B
Onanizm sprzętowy NIE, dobra jakość TAK.
Jesli nie zarabiasz na fotografii (szczegolnie fotoreportaz), to to chyba sluszna droga.
A co jest w tym 24-70 takiego złego, że wszyscy czekają na drugą wersję, albo wybierają ciemniejszy zoom o większej dysorsji? Ja rozumiem wagę, bo przez to mi się nie chce tego tachać, ale optyka, zakres i używalność tego szkła na pełnej klatce jest fantastyczna i do określonych zadań wystarczy tylko ten obiektyw.
5D4, 1D4, 1Ds3 + TS-E 17L, TS-E 24mk2L, 24L, 35L, 50L, 135L, 24-105L, 100-400L, + 6x manfrotto