Rozumiem ze umiejetnosci sa niezbedne i to nie podlega dyskusji :-)
Chodzi mi o ograniczenia w samej budowie powiedzmy "elektroniki/optyki" i mozliwosci danego body. Chyba dane ktore beda szybko sie zmieniac (obiekt focony) a sa ciagle "podawane" do body musza byc jakos chocby przez procesor/czujniki przetworzone - jak domniemam tutaj musi byc jakies ograniczenie - pobranie informacji ze szkla/matrycy, obrobka, informacja zwrotna do ostrzenia itd. "w kółko" - gdy mowimy o ruchliwym obiekcie ktory focimy w trybie AI Servi AF.
Tak na "logike" to szklo moze tutaj rowniez miec nie male znaczenie - jego szykosc i wspolpraca z body.
Tak czy inaczej "zestaw" danego szkla i body wg mnie ma jakas granice gdzie sie "wyrobi".
Szukalem ale nic nie moge znalesc - moze slaby ze mnie poszukiwacz albo moje pytanie jest bez sensu.