Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30

Wątek: Gwarancja

  1. #21
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2009
    Miasto
    Kielce
    Posty
    1 290

    Domyślnie

    Dzwoń do tamtej firmy i dowiedz sie co i jak i przy okazji do sklepu gdzie kupiłeś szkło. Niech wystawią druga na siebie albo wyjaśnią sprawe. Moze być też tak, że jeden właściciel ma dwa sklepy i takie kokosy z tego względu.

  2. #22
    Początki nałogu
    Dołączył
    Sep 2008
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    346

    Domyślnie

    No w sumie pozytywnie się wszystko skończyło, ale na początku twierdzili jeszcze że ta firma foto-mil rzeczywiście jest gwarantem. W każdym razie dostałem normalną, europejską gwarancję canona.

    Chyba trochę niepotrzebnie podgrzałem się tą sytuacją...

    Pozdrawiam.

  3. #23
    Bywalec Awatar Yova
    Dołączył
    Mar 2009
    Miasto
    B-stok
    Wiek
    37
    Posty
    160

    Domyślnie

    Witam

    Gwarancje canona dali Ci na odczepnego, żebyś im ciśnienia nie podnosił. Natomiast z foto-mil jest jak z MJ (karty gwarancyjne MJ często są z obiektywami canona). Dokładnie już nie pamiętam na jakiej to zasadzie działa, ale jest to po prostu inny dystrybutor bodajże i wtedy fakt ja z inną kartą wyślesz bezpośrednio na żytnią to Cie wyśmieją i aparat zwrócą na twój koszt, ale w takiej sytuacji gwarantem jest foto-mil/MJ i wysyłasz bezpośrednio do nich a oni już to załatwiają i tak z żytnią.

    Pozdrawiam
    "Ci co potrafią robią to. Ci co nie potrafią uczą innych"
    18-35+85

  4. #24
    Dopiero zaczyna Awatar GTeam
    Dołączył
    Nov 2006
    Posty
    44

    Domyślnie

    No nie wiem czy tak do końca Cię wyśmieją. Jeśli na karcie gwarancyjnej lub innym dołączonym do produktu świstku jest zapis iż CSI Żytnia jest choćby punktem serwisowym to oni mają obowiązek zrealizować gwarancję. ALE! Jeśli pisze tylko że gwarantem jest podmiot powiedzmy XXX to niestety - tylko tam można się zgłosić z usterką. Żytnia nie wykona żadnych czynności serwisowych jeśli nie jest ich punktem napraw - nie jest wyraźnie zapisana w karcie gwarancyjnej. Podobna historia jest ze sprzętem z USA - Żytnia MA OBOWIĄZEK respektować gwarancję Canon USA TYLKO WTEDY i WŁAŚNIE WTEDY jeśli jest wymieniona jako punkt serwisowy. A na szczęście jest... Albo ja się nie spotkałem jeszcze ze sprzętem z USA aby nie było takiego zapisu.
    Duża czarna puszka z napisem Canon + stałki + zuuumy + jakieś świeczki i inne gadżety/śmieci. Rozwijam listę sprzętu szybciej niż umiejętności...

    -------------

  5. #25
    Początki nałogu
    Dołączył
    Sep 2008
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    346

    Domyślnie

    Dostałem gwarancję europejską canona, mam na niej pieczątkę sklepu w którym kupiłem szkło, mam do tego paragon więc myślę, że teraz na żytniej nie powinno być problemu. Gwarancję foto-mil zostawiłem sobie, ale przecież idąc na żytnią nie pokażę, że takową posiadam. W każdym razie w balcie powiedzieli mi też, że i tak wystarczy, że przyjdę z obiektywem do nich w razie czego i oni wszystko załatwią. Mam nadzieję, że nie będę musiał tego sprawdzać

    Pozdrawiam.

  6. #26
    Pełne uzależnienie Awatar sal
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Gdzieś w lesie
    Posty
    1 108

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez GTeam Zobacz posta
    No nie wiem czy tak do końca Cię wyśmieją. Jeśli na karcie gwarancyjnej lub innym dołączonym do produktu świstku jest zapis iż CSI Żytnia jest choćby punktem serwisowym to oni mają obowiązek zrealizować gwarancję. Podobna historia jest ze sprzętem z USA - Żytnia MA OBOWIĄZEK respektować gwarancję Canon USA TYLKO WTEDY i WŁAŚNIE WTEDY jeśli jest wymieniona jako punkt serwisowy. A na szczęście jest... Albo ja się nie spotkałem jeszcze ze sprzętem z USA aby nie było takiego zapisu.
    Śmiała teoria.
    To ja sobie wydrukuję kartę gwarancyjną i napiszę że gwarancję realizuje firma CSI...
    Czasu nie mam, ale mam kompakt...


  7. #27
    Dopiero zaczyna Awatar GTeam
    Dołączył
    Nov 2006
    Posty
    44

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sal Zobacz posta
    Śmiała teoria.
    To ja sobie wydrukuję kartę gwarancyjną i napiszę że gwarancję realizuje firma CSI...
    Śmiała teoria ale takie info dostałem dzwoniąc do nich. Dokładnie mówiąc posiadam różne kolory Canon-gwarancji (czerwona/niebieska/szara) i pytając jakie respektują stwierdzili iż muszą uznać każdą, na której widnieją (choćby na liście serwisów). Tym samym na każdej są wymienieni jako serwis (na tych co mam ja...) Dlatego na pytanie co trzeba przedstawić to standardowo: karta gwarancyjna i dowód zakupu.
    Duża czarna puszka z napisem Canon + stałki + zuuumy + jakieś świeczki i inne gadżety/śmieci. Rozwijam listę sprzętu szybciej niż umiejętności...

    -------------

  8. #28
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2009
    Miasto
    Kielce
    Posty
    1 290

    Domyślnie

    a jak ja mam karte gwarancyjną po niemeicku (nie podbita, muszę jechać i podbić w sklepie) i tam nie ma wypisanego serwisu z warszawy to co nie moge do nich sprzętu oddać na gwarancji?

  9. #29
    Pełne uzależnienie Awatar sal
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Gdzieś w lesie
    Posty
    1 108

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez GTeam Zobacz posta
    Śmiała teoria ale takie info dostałem dzwoniąc do nich.
    Dzwoniąc do kogo?
    CSI?
    Bzdura jakaś i tyle.
    Respektują dowolną gwarancję typu EWS (europejska) i na tym koniec.
    Nie akceptują amerykańskiej ("international warranty"), ani azjatyckiej.
    Czasu nie mam, ale mam kompakt...


  10. #30
    Dopiero zaczyna Awatar GTeam
    Dołączył
    Nov 2006
    Posty
    44

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sal Zobacz posta
    Dzwoniąc do kogo?
    CSI?
    Bzdura jakaś i tyle.
    Respektują dowolną gwarancję typu EWS (europejska) i na tym koniec.
    Dokładnie:

    Centrum Serwisowo Informacyjne Foto i Video
    Zbigniew ; Alicja Aleksandrowicz Sp.j.
    01-014 Warszawa, ul. Żytnia 15
    Regon 016134691 | NIP 527-22-59-387 | KRS 0000195052
    tel. (22) 379 20 90

    ... próbowałem nawet na infolinie Canon Polska ale to jak głową o ścianę....
    Duża czarna puszka z napisem Canon + stałki + zuuumy + jakieś świeczki i inne gadżety/śmieci. Rozwijam listę sprzętu szybciej niż umiejętności...

    -------------

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •