Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Wątek: Gwarancja

  1. #11
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Chyba wiele osob (w tym sprzedawcow) myli gwarancje z rekojmia.

  2. #12

    Domyślnie

    Ty też mylisz... Niema już czegoś takiego jak rękojmia!!! (dla klientów indywidualnych)

  3. #13
    Pełne uzależnienie Awatar gonzo44
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    był Kraków, był Gdańsk, jest Kraków :-)
    Wiek
    43
    Posty
    1 304

    Domyślnie

    ale jest dwuletnia odpowiedzialnosc sprzedawcy.

  4. #14
    Pełne uzależnienie Awatar tpop
    Dołączył
    Aug 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    45
    Posty
    1 465

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gonzo44
    ale jest dwuletnia odpowiedzialnosc sprzedawcy.
    moze i tak ale w aukcjach wyraznie jest mowa o 24 miesiecznej gwarancji Canon PL.

  5. #15
    Uzależniony Awatar Lulu1988
    Dołączył
    Feb 2007
    Miasto
    Sandomierz
    Wiek
    37
    Posty
    522

    Domyślnie

    Nie chcę tworzyć nowego wątku więc tu zapytam.
    Sytuacja wygląda następująco: mogę kupić sprzęt trochę taniej tylko bez rachunku. Dostaję normalnie europejską (ew razem z międzynarodową) kartę gwarancyjną wraz z kartą sklepu, na której widnieje data zakupu oraz nr seryjny konkretnego obiektywu czy lampy. Czy w takim przypadku sprzęt obejmuje roczna gwarancja (a tym samym darmowy serwis) ?
    Zestaw na ciężkie czasy: 3 puszki z konserwą - w tym jedna przeterminowana, 6 słoików z ogórkami, 4 latarki i krótkofalówki.

  6. #16
    Uzależniony Awatar Lulu1988
    Dołączył
    Feb 2007
    Miasto
    Sandomierz
    Wiek
    37
    Posty
    522

    Domyślnie

    Tak wygląda ta karta

    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Jeszcze jedna sprawa

    Czy takie coś wystarczy, żeby otrzymać CB, czy jednak rachunek czy jak go zwią, paragon jest potrzebny?
    Ostatnio edytowane przez Lulu1988 ; 03-04-2008 o 15:26 Powód: Automerged Doublepost
    Zestaw na ciężkie czasy: 3 puszki z konserwą - w tym jedna przeterminowana, 6 słoików z ogórkami, 4 latarki i krótkofalówki.

  7. #17
    Uzależniony Awatar Lulu1988
    Dołączył
    Feb 2007
    Miasto
    Sandomierz
    Wiek
    37
    Posty
    522

    Domyślnie

    Proszę podpowiedzcie choć trochę lease:
    Jeśli nie będę miał gwarancji i/czy cashbacku to będę miał poważny dylemat czy to się wogóle opłaca.
    Forumowicze....oświećcie mnie...
    Zestaw na ciężkie czasy: 3 puszki z konserwą - w tym jedna przeterminowana, 6 słoików z ogórkami, 4 latarki i krótkofalówki.

  8. #18
    Początki nałogu
    Dołączył
    Sep 2008
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    346

    Domyślnie

    Podłącze się pod wątek, bo mam mały problem.

    Kupiłem (wł. wylicytowałem na allegro) w sklepie Balta w Gdańsku 70-200/4. Poszedłem odebrać no i okazało się że soczewka przednia ma jakieś skazy czy cholera wie co - nieważne. Dzisiaj poszedłem odebrać inny egzemplarz no i spoko, wszystko ok, zrobiłem parę fotek, zrzuciłem na lapka, zapakowałem się i poszedłem. Teraz w domu otwieram pudełko, patrze a tam jakaś dziwna gwarancja. Wystawiona przez inną firmę (Foto-Mil z Łodzi) i ani śladu oryginalnej karty gwarancyjnej Canona. Oczywiście paragon mam wystawiony normalnie przez Baltę. No i lekko się zdziwiłem co jest grane, gdyż na karcie są różne dziwne zapisy np. "Gwarancja jest realizowana jedynie za pośrednictwem firmy foto-mil" - co jest w ogóle jakąś kompletną bzdurą. Jak pojadę na żytnią z taką "gwarancją" to mnie wyśmieją...
    Jutro na bank zadzwonię tam gdzie kupiłem szkło, ale wątpię żebym coś zdziałał...

    Czy ktoś mógłby mi coś poradzić w tej kwestii?

    Mam żądać od nich oryginalnej karty gwarancyjnej? Wątpię żeby takową posiadali..

    Czy może zrezygnować z zakupu (mam taką możliwość w ciągu 10 dni)?

    No bo chyba nie będę w razie czego wysyłał obiektywu do Łodzi do firmy, której na oczy nie widziałem i tam ew. naprawiał, czy serwisował...

    Kurde, no nie po to kupiłem obiektyw w sklepie na miejscu, parę złotych drożej niż na allegro, żeby nie mieć problemów z gwarancją itp. a tutaj taka niespodzianka.

    Mogę jeszcze dochodzić w przyszłości swoich praw na podstawie "rękojmi" a wł. niezgodności towaru z umową, ale nie wiem w sumie jak to działa w praktyce.

    Proszę o jakąś radę.
    Pozdrawiam.

  9. #19
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2009
    Miasto
    Kielce
    Posty
    1 290

    Domyślnie

    Kupiłem ostatnio body w fotopanoramie i dali tylko paragon. Gwarancja 2 lata, tylko dlatego, ze brałem na paragon. Na obiektyw kupiony w innym sklepie też dostałem tylko paragon i również na dwa lata z tym, że na paragonie widnieje napis pod spodem "gwarancja: 2 lata". Dzwoniłem do sklepu ,żeby wyjaśnić sprawe z puszką i miła pani powiedziała, że gwarancji w momencie zakupu nie podbijają, ponieważ jej podbicie było by jednoznaczne z zakceptowaniem stanu aparatu w momencie zakupu (wady ukryte) i nie przysługiwała by mi możliwość zwrotu w przeciagu 7 dni. Czyli wychodzi na to, ze po zakupie i sprawdzeniu trzeba się udać i podbić gwarancje.
    Ostatnio edytowane przez wiktor2323 ; 27-01-2010 o 21:16

  10. #20
    Początki nałogu
    Dołączył
    Sep 2008
    Miasto
    Gdańsk
    Posty
    346

    Domyślnie

    No dobra ale ja dostałem gwarancję, tylko że podbitą pieczątką innej firmy, niż ta w której kupiłem obiektyw. Poza tym nie jest to gwarancja Canona. Gwarantem jest firma Foto-mil, o której wiem jedynie tyle że jest w Łodzi...

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •