Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: zestaw na cyfrowy początek

  1. #1
    Robert71
    Guest

    Question zestaw na cyfrowy początek

    Jestem tuż przed zakupem sprzętu. Poniżej przedstawiam własną koncepcję. Proszę o weryfikację i propozycje zmian.
    1. Canon 350D [body?]
    2. Sigma 18-125 lub Tamron 28-75 f 2.8
    3.Sigma 70-300 Apo chyba że zdecydowanie lepsza byłaby [czy warta różnicy] sigma 70-200 2.8 Apo IF HSm
    4. Sigma 50 f 2,8 Macro lub Canon 50 1.8
    5. Lampa speedelite 420 EX
    6. karta Sandisk 512 czy 1 GB ultra
    7. grip czy drugi akumulatorek ?
    czy coś jeszcze?
    Do tej pory miałem analoga canona 300 z standardowym obiektywem i dodatkowo Tamronem 90-210. Jestem amatorem z chęciami robienia fajnych fotek. Jak "prawie" każdy amator nie mam konkretnego obszaru zainteresowań...wszystko po trochu ze wskazaniem na portrety, ale pstrykam wszystko byleby wychodziło ładnie :-) .Rodzina, portrety, plener, macro też... wszędzie jest coś fajnego do fotografowania. W miarę postępów może coś specjalnie przypadnie mi do gustu.
    Proszę bez złośliwości, nie jestem fachura. Chcę porady co byście wybrali na dobry początek z cyfrakiem. Przy czym canoon 350 D jest tutaj fundamentem mojej przygody.
    Pozdrowienia z góry dzieki.

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Arkan
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    1 401

    Domyślnie

    Jaką kwotę przeznaczyłeś na zakup? Czy zakup jednorazowy, czy rozłożony w czasie?
    Pentax K-5 II, Leica M9

  3. #3
    Zablokowany Awatar kavoo
    Dołączył
    Sep 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    53
    Posty
    1 173

    Domyślnie

    1. IMHO z KITem 18-55
    2. W zwiazku z pkt. 1 - Tamron. Albo zamiast Tamrona cos stalego i jasnego (50/1.8 lub 1.4), bo szerzej masz KITa, a o dluzszych ogniskowych wspominasz w pkt. 3.