Czy ktoś orientuje się jaki jest maksymalny czas, który ma sklep na naprawę aparatu?
Aparat został oddany w ramach gwarancji do EuroAGD. Na infolinii twierdzą, że zgodnie z unijnym prawem mają 14 dni na pisemne ustosunkowanie się do reklamacji, po czym nie obowiązują ich żadne ograniczenia czasowe na czas naprawy. Czy tak jest rzeczywiście?
W praktyce wygląda to tak, że w ciagu 14 z aparatem nie zrobili nic i wysłali (podobno) pismo, że w tym przypadku nie przysługuje wymiana aparatu na nowy, a aparat zostanie naprawiony. Nie potrafią natomiast opdowiedzieć na jakiej podstawie podjęli taką decyzję. Wcześniej dowiedziałem się na Żytniej, że aparat trafił do nich dopiero po 2 tygodniach i do dziś nikt jeszcze się nim nie zajął i że żadna opinia do EuroAGD nie była nawet przekazana. Po podaniu tego argumentu na infolinii sklepu zaczyna się ściemnianie, że muszą poszukać koleżankę, która się tą sprawą zajmowała, że koleżanka oddzwoni (i nigdy nie oddzwania) i inne ewidentne kłamstwa. Tak czy siak dni mijają, a mi jest potrzebny sprzęt.