Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Canon - warunki gwarancji

  1. #1
    dazz
    Guest

    Domyślnie Canon - warunki gwarancji

    Czy ktoś orientuje się jaki jest maksymalny czas, który ma sklep na naprawę aparatu?

    Aparat został oddany w ramach gwarancji do EuroAGD. Na infolinii twierdzą, że zgodnie z unijnym prawem mają 14 dni na pisemne ustosunkowanie się do reklamacji, po czym nie obowiązują ich żadne ograniczenia czasowe na czas naprawy. Czy tak jest rzeczywiście?

    W praktyce wygląda to tak, że w ciagu 14 z aparatem nie zrobili nic i wysłali (podobno) pismo, że w tym przypadku nie przysługuje wymiana aparatu na nowy, a aparat zostanie naprawiony. Nie potrafią natomiast opdowiedzieć na jakiej podstawie podjęli taką decyzję. Wcześniej dowiedziałem się na Żytniej, że aparat trafił do nich dopiero po 2 tygodniach i do dziś nikt jeszcze się nim nie zajął i że żadna opinia do EuroAGD nie była nawet przekazana. Po podaniu tego argumentu na infolinii sklepu zaczyna się ściemnianie, że muszą poszukać koleżankę, która się tą sprawą zajmowała, że koleżanka oddzwoni (i nigdy nie oddzwania) i inne ewidentne kłamstwa. Tak czy siak dni mijają, a mi jest potrzebny sprzęt.

  2. #2
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2006
    Posty
    772

    Domyślnie

    obawiam sie że tak własnie teraz wygląda sprawa terminu reklamacji. nie wiem czy to dotyczy wszystkich firm ale np. sony stosuje się własnie do takiego nieograniczonego czasu naprawy. to jest bardzo dziwne ale tak jest. odsyłałem dwa miesiące temu ładowarke klienta firmy sony do serwisu i tyle wiem ze koles musi czekać i niemarudzić. takie jest ponoc prawo że serwis na naprawę ma tyle czasu ile do tego potrzebuje.

  3. #3
    gotrek
    Guest

    Domyślnie

    Przede wszystkim to nie sklep naprawia sprzęt, tylko serwis danego producenta. Sklep jedynie może (ale nie musi) pomóc w wysłani sprzętu do serwisu, i tu moim zdaniem sklep dał ciała. A co do terminu naprawy, to z tego co pamiętam to w polskich przepisach jest tak, że jeżeli na karcie gwarancyjnej produktu (w tym przypadku aparatu) nie ma napisane jaki jest termin naprawy gwarancyjnej to jest to 14 dni roboczych. Musisz w takim razie przeczytać jak wyglądają warunki gwarancji.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •