Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: 70-200 f/2.8 L vs 200mm f/2.8 L

  1. #11
    Pełne uzależnienie Awatar wojkij
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Meksyk Europy
    Wiek
    37
    Posty
    1 915

    Domyślnie

    To jeszcze zalezy jakie koncerty i przy jakim oswietleniu. Mi 70-200 2.8 nie wyrabial w 80% przypadkow, za ciemny

  2. #12
    Początki nałogu Awatar Arche121
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Trójmiasto
    Posty
    288

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wojkij Zobacz posta
    To jeszcze zalezy jakie koncerty i przy jakim oswietleniu. Mi 70-200 2.8 nie wyrabial w 80% przypadkow, za ciemny
    tak to prawda nawet z IS-em nie jest bajecznie,czasami jest tak ciemno ze iso 1600 i 2.8 z właczonym Isem nie wyrabia wtedy z pomoca przychodza stałki 1.2 i 1.4:razz:

  3. #13
    Początki nałogu Awatar hofi66
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    59
    Posty
    290

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Arche121 Zobacz posta
    tak to prawda nawet z IS-em nie jest bajecznie,czasami jest tak ciemno ze iso 1600 i 2.8 z właczonym Isem nie wyrabia wtedy z pomoca przychodza stałki 1.2 i 1.4:razz:
    Stałki powiadasz? No to podam przykład - koncert dość poważny, nagrywa tvp2 - miejsce opera, wydzielony sektor dla fotografów - odległość 15-20m - zero możliwości poruszania się, bezwzględny zakaz. Obok mnie reporterzy z różnych miast i ... każdy z zoomem 70-200 2.8 - C, N i Sigma.
    Tutaj to zdarzenie --> http://www.pbase.com/hofi/jantar
    Wspomniane stałki można sobie do plecaka schować (moje również), bo można zrobić kilka zdjęć i wszystko - za duża odległość. Natomiast 70-200 świetnie się sprawdzi i jeśli mamy cropa (ja miałem wtedy) to można robić znaczne zbliżenia i ujęcia. Najlepiej mieć 300 2.8 lub 400 2.8 wtedy jest bajecznie.
    A 50, 85 1.2 czy 50 1.4 czy rewelacyjny 35L to tylko wówczas kiedy możemy sobie gdzieś podejść, jest swoboda - klub, kawiarnia, open-air.
    Jestem maniakiem stałek - mam 50-tkę, 85 1.8, 35L - resztę skompletuję na pewno ale osobie, która w tym wątku ma dylemat szczerze radzę - kup 70-200 2.8 - nie zawiedziesz się. Swoje najlepsze zdjęcia z koncertów zrobiłem właśnie tym obiektywem - m.in. festiwal jazzowy http://www.pbase.com/hofi/jazz
    Dodatkowo 70-200 2.8 wspaniale sprawdza się w studiu.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrych wyborów.
    Ostatnio edytowane przez hofi66 ; 05-03-2008 o 18:42
    Trzeba mieć odwagę, by milczeć ...

  4. #14
    Uzależniony Awatar towersivy
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    WLKP-Krotoszyn
    Posty
    992

    Domyślnie

    Hmm bardzo polecam 70-200/2.8 ale z is-em i tylko z is-em mam takie szkiełko, ma bardzo dobrą jakość optyczną, nie wiele ustępuje 135/2 a jego użytkowość jest ogromna światło 2.8 + stabilizacja daje szerokie pole do popisu.

    Pzdr.

  5. #15
    Początki nałogu Awatar Arche121
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Trójmiasto
    Posty
    288

    Domyślnie

    Hofi66 masz całkowitą racje 70-200 to niezastiapiony zoom,sam niedawno zakupiłem go własnie w tym celu,nie zawsze mozna podejsc blisko sceny i wtedy stałka nic nie pomoże,ja pisałem wyzej ,ze czasami swiatło 2.8 na koncertach nie wyrabia i wtedy tylko stałki dają rade.
    Pozdrawiam

  6. #16
    Początki nałogu Awatar hofi66
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    59
    Posty
    290

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Arche121 Zobacz posta
    Hofi66 masz całkowitą racje 70-200 to niezastiapiony zoom,sam niedawno zakupiłem go własnie w tym celu,nie zawsze mozna podejsc blisko sceny i wtedy stałka nic nie pomoże,ja pisałem wyzej ,ze czasami swiatło 2.8 na koncertach nie wyrabia i wtedy tylko stałki dają rade.
    Pozdrawiam
    Dokładnie, ale ja tydzień temu robiłem 2 koncerty Raz Dwa Trzy i mimo tego, że miałem pełną swobodę (byłem również za sceną, z tyłu) to i tak nie "poszalałem" z 35L i 85-tka, do tego 20D i 5D. A z przodu znów nie staniesz przed ludźmi w I rzędzie i nie powiesz - "spoko, poczekajcie, zrobię kilka ujęć". Tak fotografia wymaga kultury poruszania się i dyskrecji. Mimo, że używałem dwóch body, to było znów za daleko dla takich stałek
    Ostatnio edytowane przez hofi66 ; 05-03-2008 o 19:08
    Trzeba mieć odwagę, by milczeć ...

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •