Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: Problem z PS CS3

  1. #1
    Bywalec
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Tarnów
    Wiek
    47
    Posty
    133

    Domyślnie Problem z PS CS3

    Mam bardzo nietypowy problem. Zakupilem pelnego PS CS 3 ENG u jednego ze sprzedawcow na allegro (konkretnie sciagal mi go kumpel przez swoja firme, ale nie ma to w tym przypadku znaczenia). Cena 2499 brutto czyli nie jakas super okazja.
    Pudelko wyglada normalnie. Na dole opis PHSP CS3 WIN RET UE 1PK DV z tego co wiem tak oznacza sie wersje pelne.
    Po zainstalowaniu i wpisaniu numeru program pyta, z ktorej wersji upgreaduje (7.0, CS, CS2) i prosi o podanie numeru tamtego programu. Tak chyba zachowuje sie typowy upgrade za 800 zl.
    Dzwonilem do sprzedawcy, ktory sprawdza co sie stalo. Wczoraj powiedzial delikatnie ze Adobe sie wypina bo im podobno takie bledy sie nie zdarzaja i mam wrazenie ze straktuje mnie jak oszusta, ktory podmienil mu wersje pelna na upgrade i chce go naciagnac na kolejna pelna wersje. Ma jeszcze sprawdzic historie tego numeru, ktory jest w moim pudelku i odezwac sie do mnie.
    Pisalem na adobe@techsupport.pl . Bez odpowiedzi.
    Najgorsze jest to ze mam pilnie do obrobienia spora ilosc zdjec, a nie mam na czym. Trial ze strony Adobe nie chce sie wlaczyc w 30 dniowy okres testowy.
    Moze ktos mial podobna sytuacje, albo ma jakis pomysl co mozna z ta sprawa zrobic.

    Pozdrawiam
    Przemek
    Canon R5 II, R6|RF 14-35|RF 24-105 4L|EF 85 1.8|EF 100 2.8L|RF 200-800|C 420 + 580

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz1972
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Ząbkowice Śląskie
    Wiek
    52
    Posty
    3 042

    Domyślnie

    Dokładnie tak zachowuje się upgrade . Po prostu zrobili Cię w balona .

    Adobe Technical Support Centre
    adobe.support@wimal.com.pl
    Tel:+4822 840 8010
    Fax:+4822 642 8416

  3. #3
    Bywalec
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Tarnów
    Wiek
    47
    Posty
    133

    Domyślnie

    Dzwonilem na numer, ktory mi podales. Pan wklepal numerek i potwierdzil, ze jest to upgrade, natomiast pudelko pochodzi z wersji pelnej (o czym swiadczy kod kreskowy i opisy). Powiedzial mi zebym sie skontaktowal z biurem Adoba w Anglii.
    Musze tam zadzwonic.
    Canon R5 II, R6|RF 14-35|RF 24-105 4L|EF 85 1.8|EF 100 2.8L|RF 200-800|C 420 + 580

  4. #4
    Bywalec
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Tarnów
    Wiek
    47
    Posty
    133

    Domyślnie

    Hehe. Anglicy skierowali mnie do Amerykanow, bo podobno jest to wersja przeznaczona do sprzedazy na rynku amerykanskim. Czekam od nich na odpowiedz.
    A jesli chodzi o sprzedawce to z jednej strony mam do niego zal. Wiadomo. Z drugiej jednak pudelko bylo zafoliowane. Chyba ze ktos zadal sobie tyle trudu zeby ponownie zafoliowac. Nie wiem. Nie chce czlowiek oskarzac nie majac dowodow. Moglbym przeciez wpisac tu jego dane i trabic nie kupujcie u niego. Tylko co jesli nie jest winny.
    Canon R5 II, R6|RF 14-35|RF 24-105 4L|EF 85 1.8|EF 100 2.8L|RF 200-800|C 420 + 580

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar Tomasz1972
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Ząbkowice Śląskie
    Wiek
    52
    Posty
    3 042

    Domyślnie

    Spróbuj oddać produkt i kupić w innym miejscu .

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar schabu
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Rzeszów
    Posty
    1 352

    Domyślnie

    a nie możesz normalnie i standardowo reklamować? masz na fakturze napisane zapewne jaka to wersja a w pudełku dostałeś coś innego. nie wiem czemu masz dzwonić do UK, pisać do USA i się denerwować.
    Na której strefie chcesz dostać porannego tosta?

    fotografia biznesowa

  7. #7
    Dopiero zaczyna Awatar cineo
    Dołączył
    Feb 2008
    Miasto
    Civitas Kielcensis
    Wiek
    49
    Posty
    39

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez schabu Zobacz posta
    a nie możesz normalnie i standardowo reklamować? masz na fakturze napisane zapewne jaka to wersja a w pudełku dostałeś coś innego. nie wiem czemu masz dzwonić do UK, pisać do USA i się denerwować.
    Przypadek szczególny. Reklamuj sprzedawcy - bo nie otrzymałeś tego za co zapłaciłeś. Sprzedawca powinien zareklamować swojemu dystrybutorowi itd. W ogóle powinien się zorientować czy w pozostałych produktach, które sprzedał jest wszystko jak należy.
    Nie twierdzę, że wiedział o mankamencie ale wiesz jak jest - różnie teraz bywa.
    Spróbuj skontaktować się z innymi osobami z tej aukcji i zapytaj, czy nie mają podobnego problemu z produktem.
    Pozdrawiam.
    Cokolwiek robisz, staraj się mieć powód. Forrest Gump

  8. #8
    Moderator Awatar Janusz Body
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    72
    Posty
    5 757

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tasma Zobacz posta
    ... PHSP CS3 WIN RET UE 1PK DV z tego co wiem tak oznacza sie wersje pelne....
    Upgrade na rynek europejski ma oznaczenie PHSP CS3 WIN UPG IE 1PK DV

    Upgrade ma na pudełku z boku taką srebrną nalepkę mówiącą, że to upgrade, ma też ciemniejszą nalepkę (z białymi literkami) mówiącą, że jest to upgrade na Europę, Afrykę, itp... a nie na Asia Pacific i North America - sprzedawane są jedynie dwie wersje lokalizacyjne. Tych nalepek praktycznie nie da się usunąć bez uszkodzenia pudełka.

    Być może sprzedawca nie miał złych intencji ale... jeśli sprzedał Ci wersję na North America - na to wskazywał by kod UE (USA English) a nie IE (International English) to... sprzedał Ci nielegalną wersję.

    Oddaj sprzedawcy z wyjaśnieniem, że na obszarze Unii tej wersji sprzedawać nie wolno.

    No i daj znać jak się skończyło.

    EDIT: Jak Cię sprzedawca odsyła w cholerę to nie musisz mieć żadnych skrupułów z publikacją któż to jest takim dobrym dealerem. Możesz śmiało ostrzec innych bo to sprzedawca gwarantuje Ci zgodność towaru z fakturą.
    Ostatnio edytowane przez Janusz Body ; 03-03-2008 o 17:01

    Janusz,
    Old enough to know better - but I do it anyway.

  9. #9
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Janusz Body Zobacz posta
    Być może sprzedawca nie miał złych intencji ale... jeśli sprzedał Ci wersję na North America - na to wskazywał by kod UE (USA English) a nie IE (International English) to... sprzedał Ci nielegalną wersję.

    Oddaj sprzedawcy z wyjaśnieniem, że na obszarze Unii tej wersji sprzedawać nie wolno.
    Co to znaczy "nie wolno"? Nie ma chyba możliwości prawnego ograniczenia gdzie użytkownik sobie może danego oprogramowania używać, takie zapis w EULA (jeśli jest) to pobożne życzenie Adobe.

    Inna sprawa, że sprawa mocno śmierdzi, skoro pudełko jest z wersji pełnej, a nośnik/numer z upgrade.

  10. #10
    Moderator Awatar Janusz Body
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    72
    Posty
    5 757

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Co to znaczy "nie wolno"? Nie ma chyba możliwości prawnego ograniczenia gdzie użytkownik sobie może danego oprogramowania używać, takie zapis w EULA (jeśli jest) to pobożne życzenie Adobe.

    Inna sprawa, że sprawa mocno śmierdzi, skoro pudełko jest z wersji pełnej, a nośnik/numer z upgrade.
    Jest różnica pomiędzy "sprzedawać" a "użytkować". Użytkować można wszędzie a sprzedawać "z pierwszej ręki" niekoniecznie. Sprzedawca zwykle dostaje licencję od producenta i licencja określa co mu wolno.

    Janusz,
    Old enough to know better - but I do it anyway.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •