Strona 1 z 49 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 493

Wątek: [missgruszka] moje fotografie:)

Mieszany widok

  1. #1
    Dopiero zaczyna Awatar missgruszka
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    35
    Posty
    35

    Domyślnie [missgruszka] moje fotografie:)

    witam
    od jakiegoś czasu próbuję swoich sił w fotografowaniu... Wychodzi mi.. jak widać Nie jestem do końca zadowolona z wyników, ale wierzę że będzie coraz lepiej Nie ukrywam, że bardzo pomagało mi czytanie tego forum

    Po kilku miesiącach robienia zdjęć stwierdziłam, że najbardziej interesuje mnie portret - i dlatego większość zdjęć takich właśnie będzie.

    Proszę o konstruktywną krytykę, oczywiście

    1. od razy zaznaczam ze lubię się bawić Photoshopem, z jakimi skutkami nie mnie oceniać

    2. Waslylek

    3. Michałek

    4. Oksana

    Trzy ostatnie zdjecia zrobione zostały na Ukrainie. Studiuję ukrainistykę, więc zdjęć z tego kraju będzie dużo
    pozdrawiam
    Monika

  2. #2
    Dopiero zaczyna Awatar missgruszka
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    35
    Posty
    35

    Domyślnie

    Hmmm, mam wrażenie, że rozmiar zdjęć z pierwszego posta jest za duży... Można to jakoś zedytowac?

    Tyle razy czytałam tu na forum posty od zirytowanych nowych użytkowników: Czemu nie komentujecie? Hahaha, i myślałam naiwnie że mnie to przecież nie spotka No cóż, życie jest pełne niespodzianek...

    Dzisiaj cztery kolejne zdjecia, zePSute dość porządnie jak widać. Zrobiłam je jeszcze jesienią i jako że uwielbiam Photoshopa, trochę się nad nimi popastwiłam. Mimo wszystko lubię tę ich lekką kiczowatość

    5.

    6.

    7.

    8.


    Liczę na jakieś krytykę i rady

    I przy okazji - nie wiecie może gdzie w Warszawie można wydrukować w sensownej cenie i jakości zdjęcia w formacie 30x40 lub podobnym? Mam do przygotowania małą wystawę i chciałabym żeby jakoś to wyglądało... Może znacie jakieś sprawdzone miejsce?

  3. #3